Appartement Prinses Juliana

48 reviews over Appartement Prinses Juliana in het Nederlands

Geweldig !

caroline
1-10-2017

mooi appartement , behulpzame personeel.

Er werd moeite gedaan voor mijn man voor het plaatsen voor de scootmobiel .

We hebben genoten!

Gellie Postma
22-8-2017

Mooi ingericht appartement (148) met een fantastisch uitzicht en helemaal compleet.

Wij komen hier volgend jaar zeker terug we hebben echt een hele fijne vakantie gehad.

Prima plek voor weekje Texel

Fam. Horsten
17-8-2017

Mooi appartementencomplex, super locatie vlakbij het strand én het dorp. Eigen, genummerde (maar wel onlogisch) parkeerplaats voor één auto, dus altijd plek. Eigen afsluitbare berging in de kelder. Bij een volgende keer Texel komen wij hier zeker weer terug.

Vakantie Texel aanrader !

Bal
26-6-2017

De locatie Juliana appartement is fantastisch ,dicht bij strand, zee en de Koog .

Inrichting eenvoudig in vergelijking tot andere appartementen .

Het is enige appartement zonder zonnescherm !!

Slaapcomfort is bedroevend door slechte matrassen . Verder is rotte ei lucht vanuit doucheputje niet aangenaam !!

Zeer mooi appartement

W.Pfann
1-5-2017

ruime appartement, baliepersoneel vriendelijk.

Om er te komen met de fiets een steile heuvel

Het was weer fantastisch.

Fam. van Koppenhagen
2-1-2017

Over alles zeer te vrede.

Oude reviews (archief)

lekker rustig en genieten

José Langeland
29-10-2016

Het is er lekker rustig, luxe appartementen, goed schoon, goede matrassen. Het eiland is er schoon, zo ook het strand. Dichtbij de zee, bos en centrum.

Thuiskomen op Texel !

Conny Bolderman
1-5-2016

Mooie appartementen op een geweldige locatie. Strand, dorp met talrijke cafe's, restaurants en leuke winkels op loopafstand. S'avonds met een Texels biertje op je balkon naar de zonsondergang kijken, kortom genieten !!!!

the place to be!

H.van Teeffelen
30-4-2016

Een prachtig appartement met alles erop en eraan en een fantastisch ,steeds veranderend uitzicht! Op 2 minuten afstand, lopend, van strand en leuk dorp. In het dorp is van alles te vinden en zijn vele lekkere gezellige eettentjes.

Super! Wat een mooi plekje om te verblijven.

Gerrie Vrieling-Bos
10-12-2015

Prima appartement met een geweldig uitzicht!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Prinses Juliana in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Prinses Juliana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Prinses Juliana scoort een 8.33 uit 10 op basis van 53 reviews.