Hotel Prins Hendrik

+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 35 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

36 Reviews over Prins Hendrik

• 10van Soest07-09-2021

Aanrader

Fijn hotel op top locatie voor natuur liefhebbers. Kamers zijn netjes en comfortabel, het diner is uitmuntend! Zeer goede vegan gerechten geproefd. Al zou ik op Texel ooit elders verblijven dan zou ik hier zeker weer komen eten. Het ontbijtbuffet was keurig verzorgd echter daar nog wat weinig opties voor vegans. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk, men doet alles om het je naar de zin te maken. Er hangt een warme sfeer. Kortom, een aanrader!

• 10Fam. Haverkamp.16-09-2020

Sfeervol en op een geweldige locatie liggend hotel

Een sfeervol hotel gelegen op een fantastische locatie als je van rust houdt. Geweldige kamer hadden wij geboekt..de tuinkamer..... Wij hadden onze hond Gijsje bij ons..... en daarom ideaal deze kamer met terras! Aardig en behulpzaam personeel. Je voelt je er gelijk thuis! Wij hadden Het Nazomeren op Texel arrangement geboekt. Met een heerlijk zeer uitgebreid Texels ontbijt en een welkomstdiner waarvan we ook de 2de dag gebruik mochten maken. Kortom we komen hier zeker nog een keer terug!!!

• 9Jenny van Oosten10-03-2019

Prachtig hotel en huisjes op heerlijk rustige plek

Wat een prachtige, rustige stek! Hotel met restaurant (héérlijk gegeten!) en huisjes. Deel van onze groep zat in het hotel, wij zaten in een keurig huisje met drie slaapkamers. De rest van de groep zat in hotelkamers en die waren stuk voor stuk prachtig en voorzien van zeer goede bedden. Er is ook een hotelkamer voor minder validen. En wat écht geweldig is: je stapt zo de deur uit, dijk over en héérlijk uitwaaien langs de wadden! We hebben genoten!

• 8Marjan van Liempd03-08-2018

We hebben genoten en komen zeker een x terug.

Prettig klein hotel. Wij hadden een tuinkamer waar het heerlijk koel en rustig was. Mooie kamer en heerlijk bed. Ontbijt was ook heerlijk en voldoende. Voor ons geen minpunten.

• 7Do29-04-2018

Viel wat tegen gezien de goede recensies.

Sfeervol hotel, prachtig gelegen, goede bedden, prima kamer. Eten viel tegen; Beloofde welkomstdrankje was er niet, fruit werd niet aangevuld of gecontroleerd, wat gebreken in slaapkamer. De continue muziek uit de speakers was niet in overeenstemming met de rust die ze beogen. En voor wandelaars: opvallend geen schoenenborstel bij de voordeur.

• 9peltenburg25-08-2017

onze favoriete plek, een echt thuiskomen

service is geweldig, accommodatie is bij boeken goed te bekijken als je bij hun eigen site boekt. als je via andere manier daar boekt, kan je nog wel eens beetje teleurgesteld zijn dat je huisje anders is dan de boeking deed vermoeden. de omgeving op het terrein is schoon en goed verzorgt en de natuur erom heen is adembenemend. lekker stil en heerlijk genieten

• 5Ck16-08-2017

Matig. Prijs-kwaliteitverhouding niet goed

Kamers zagen er netjes uit. Ligging is mooi, rustige ligging. Bedden lagen niet lekker, met rugpijn wakker. Ontbijt zeer karig voor die prijs! Dan moet je ook nog eens je eigen sinaasappels gaan uitpersen, vind ik echt slecht! Sta je daar met vieze plakhanden. 20 minuten voor eind ontbijt werd de pers al weg gehaald, ook heel raar. Kwamen nieuwe gasten binnen, tafels waren niet meer gedekt, schoon servies nergens te vinden. Het leek alsof die vrouw erg graag naar huis wilde of zo. Werd helemaal nerveus van haar. Verder personeel wel vriendelijk. Maar de prijs die gevraagd wordt is echt veel te hoog voor wat het werkelijk waard is. Max 80 euro ipv 120!!

• 9Thea23-05-2017

Relaxed

Een zeer rustige locatie op 50 meter va de waddenzee. Prima hotelkamers. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt.

• 8E.van Jole07-01-2017

Goed hotel, mooi uitgangspunt op de fiets

Goed hotel , goed ontbijt !

• 9an15-10-2016

prima hotel

Schone, nette kamer en douche/wc. Fijne bedden! (Alleen het derde bed wat bij was gezet had een doorgezakt matras). Heerlijk rustig op kleine afstand van meer activiteiten. vriendelijk personeel en een heerlijk goed verzorgd ontbijt. Zeker een aanrader om hier te overnachten!

Hotel Prins Hendrik info

Facilities