Hotel Prins Hendrik

Kleine hotelsWebsiteLink naar website
Hotel Prins Hendrik
7,6

33 reviews over Hotel Prins Hendrik in het Nederlands

We hebben genoten en komen zeker een x terug.

Marjan van Liempd,
3-8-2018

Prettig klein hotel. Wij hadden een tuinkamer waar het heerlijk koel en rustig was. Mooie kamer en heerlijk bed. Ontbijt was ook heerlijk en voldoende. Voor ons geen minpunten.

Sfeervol hotel, prachtig gelegen, goede bedden, prima kamer.

Eten viel tegen; Beloofde welkomstdrankje was er niet, fruit werd niet aangevuld of gecontroleerd, wat gebreken in slaapkamer. De continue muziek uit de speakers was niet in overeenstemming met de rust die ze beogen. En voor wandelaars: opvallend geen schoenenborstel bij de voordeur.

onze favoriete plek, een echt thuiskomen

peltenburg,
25-8-2017

service is geweldig, accommodatie is bij boeken goed te bekijken als je bij hun eigen site boekt. als je via andere manier daar boekt, kan je nog wel eens beetje teleurgesteld zijn dat je huisje anders is dan de boeking deed vermoeden. de omgeving op het terrein is schoon en goed verzorgt en de natuur erom heen is adembenemend. lekker stil en heerlijk genieten

Direct boeken

Kamers zagen er netjes uit. Ligging is mooi, rustige ligging.

Bedden lagen niet lekker, met rugpijn wakker. Ontbijt zeer karig voor die prijs! Dan moet je ook nog eens je eigen sinaasappels gaan uitpersen, vind ik echt slecht! Sta je daar met vieze plakhanden. 20 minuten voor eind ontbijt werd de pers al weg gehaald, ook heel raar. Kwamen nieuwe gasten binnen, tafels waren niet meer gedekt, schoon servies nergens te vinden. Het leek alsof die vrouw erg graag naar huis wilde of zo. Werd helemaal nerveus van haar. Verder personeel wel vriendelijk. Maar de prijs die gevraagd wordt is echt veel te hoog voor wat het werkelijk waard is. Max 80 euro ipv 120!!

Relaxed

Thea,
23-5-2017

Een zeer rustige locatie op 50 meter va de waddenzee. Prima hotelkamers. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt.

Goed hotel, mooi uitgangspunt op de fiets

E.van Jole,
7-1-2017

Goed hotel , goed ontbijt !

prima hotel

an
15-10-2016

Schone, nette kamer en douche/wc. Fijne bedden! (Alleen het derde bed wat bij was gezet had een doorgezakt matras). Heerlijk rustig op kleine afstand van meer activiteiten. vriendelijk personeel en een heerlijk goed verzorgd ontbijt. Zeker een aanrader om hier te overnachten!

Geweldig, mede door het mooie weer

Anita
6-9-2016

Mooie, ietwat afgelegen, ligging. Goede uitvalsbasis voor een fietstocht.

Goed eten, de menukaart is wat beperkt, maar voor een dag of 4 prima te doen.

Tip: een dagschotel zou een goede aanvulling op de menukaart zijn.

Aardig personeel.

Verliefd...op ons 2e huis

Peltenburg
2-7-2016

1 dag hier...geeft meer rust dan waar dan ook. Lieve mensen die dit park en hotel beheren. Denken mee...leuke prijzen....prachtige en zeer rustige omgeving. We zijn al zeker 5 x geweest in 3 jr tijd. Zijn verliefd op texel, dit park en de mensen op texel.

Als het had gekunt...dan zouden we hier werken en wonen. Maar ja....niet iedereen heeft dit geluk.

Geweldig genoten!

Laura
2-5-2016

Onze ervaring met Hotel Prins Hendrik was geweldig. In het hotel heerst een gemoedelijke sfeer en het personeel is erg gastvrij en behulpzaam. Zowel het ontbijt als avondeten (laatstgenoemde is ook zeker de moeite waard om voor in het hotel te blijven) smaakten ons erg goed! De kamer was super netjes en schoon (dat maak je wel eens anders mee) en de bedden lagen ook nog eens heerlijk. Kortom: een absolute aanrader!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prins Hendrik in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prins Hendrik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.