Vakantiehuis Parel / Leeuwwitje

7.6GoedScore uit 8 reviews
  • 6.7Inrichting
  • 7.9Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

8 Reviews over Parel / Leeuwwitje

• 9fam. School10-12-2018

Volgend jaar weer!

Altijd weer thuiskomen, zo fijn! Unieke ligging, rustig, maar toch centraal. Het huisje heeft alles wat je nodig hebt, met als kers op de taart de open haard en het superdeluxe bubbelbad.

Volgend jaar weer!

• 7Janneke29-08-2018

Heerlijk eiland, huisje is minder

Drie weken doorgebracht in Leeuwwitje. Erg genoten van Texel maar het huisje vonden wij niet voor herhaling vatbaar. De keuken en de badkamer zijn keurig in orde maar de bedden laten echt te wensen over. Het tweepersoonsbed is 140 cm. breed en is 1 matras met een fikse kuil in het midden. Daar is echt niet op te liggen en de breedte is ook niet meer van deze tijd. Verder zijn de 1-persoonbedden ook erg rommelig met een spiraal eronder met daaroverheen een lattenbodem. Daar mag wel wat aan gebeuren. Ook een fris sausje op de muren zou niet overbodig zijn. Toen we aankwamen was er niet een fatsoenlijk droogrek aanwezig, er hing een verroest rekje aan de muur. Dit werd keurig opgelost door de mensen van Recreatie Service Texel. Verder zijn de tuinmeubelen ook zeer basic en een aantal hebben kapotte planken. Een lekker ligbedje in de tuin zou ook fijn zijn. De ligging van het huis is fijn, je bent zo op het strand en in Den Burg.

• 8Johan de Leeuw24-08-2014

Mooi ligging, gedateerd, prijs/kwaliteit slecht

Prettige ontvangst. Mooi vrijstaand huis met prive terrein. Matrassen zakken in. Verder alles in orde, maar wat gedateerd. Prijs kwaliteitsverhouding niet in overeenstemming. Voor deze prijs worden tenminste goede bedden verwacht. Helaas hadden we veel buien tijdens de vakntie. De lichtkoepel van het platte dak in de hal lekte. Desondanks een goede vakantie gehad.

• 6F. van Viersen11-07-2014

Fijne plek, veel achterstallig onderhoud

Leeuwwitje is inderdaad heerlijk vrij en groen gelegen. Minder positief zijn we over de accommodatie zelf. Keuken en badkamer zijn sterk verouderd. De koelkast heeft geen vriezer en dat is toch echt een gemis. Keukeninventaris is beperkt. De meest onaangename verrassing was echter het tweepersoonsbed. Dit bleek slechts 1.40 m. breed te zijn i.p.v. 2 m. als op de touroperator site vermeld. Toch wel even schrikken. Bovendien zat er een grote kuil in het matras en bleken de overige (1 persoons) matrassen ook niet al te best. Beroerd slapen, dus. Inmiddels meet het bed volgens de site 1.60 m.. Dit alles zou geen enkel probleem zijn als de huurprijs in verhouding had gestaan tot de kwaliteit. Onze recensie wordt bij touroperator niet geplaatst. De eigenaar, en niet touroperator, beslist namelijk welke recensies wel of niet worden getoond. Tja, ... Ontzettend jammer dat de eigenaar van Leeuwwitje zijn waardevolle bezit en zijn huurders niet wat serieuzer neemt.

• 7de Leeuw05-08-2013

Ideaal met kleine kinderen, wel gedateerd.

Het huisje is vrij gedateerd. De woning mag eens gemoderniseerd worden (o.a. nieuwe betegeling, nieuwe keuken). Maar alles is er, inclusief een (ook gedateerd, maar wel goed werkend) bubbelbad. Ons zoontje vond het geweldig. De kinderen hebben ook dankbaar gebruik gemaakt van de zandbak en het privé bosje. Ook fijn dat er een bbq/buitenhaard was. Een tuinhuisje of ander soort berging zou welkom zijn om e.e.a. op te bergen. In huis is hier geen plaats voor. Vrij duur voor een gedateerd huisje op een park zonder verdere voorzieningen. Maar ja, alles is duur op Texel in het hoogseizoen. De rust en de ruimte om het huisje en het bos naast de deur zijn wel erg fijn (i.t.t. sommige parken met veel voorzieningen). We hebben het erg naar ons zin gehad. Toch voor herhaling vatbaar.

• 9vakantieganger24-11-2010

Heerlijk in het bos

We hebben het in Leeuwwitje ontzettend naar ons zin gehad. Het is een heerlijk huisje, vlak bij het bos. Bij het huisje hoort zelfs een klein stukje prive-bos.

Je loopt in een halfuurtje naar het strand. Met de fiets ben je er natuurlijk nog sneller.

De kinderen hebben eindeloos gespeeld in het bos. Ze hebben er een mooie hut gebouwd van takken die ze vonden tussen de bomen. Maar ook voetballen op het ruime gazon viel erg in de smaak. Voor de kleintjes is er een zandbak en een hobbelpaard.

Moe en stoffig van het spelen konden ze zo in het bubbelbad. Dat was bijna elke avond wel een feest met veel )soms te veel) badschuim.

Het huisje is compleet ingericht voor zes personen, met zelfs een senseo en een vaatwasser. Er is een open haard binnen en eentje buiten. Daar hebben we 's avonds vaak gebarbecued.

Kortom: Leeuwwitje is een echte aanrader.

• 8Hans-Peter15-05-2007

Het was helemaal lekker. Geweldig veel geluk gehad met het weer. Lekker buiten gezeten. Fikkie gestookt in de buiten open haard. (maar binnen kan ook)

Dochter was helemaal fan van de wirlpool. (pap, mag ik weer in de wasmachine?)

Je loopt zo uit de deur het bos in. Naar het strand wandelen is wat ver, maar op de fiets ben je er zo.

• 7Jacqelien24-02-2006

Heerlijke ligging van het parkje bij de bosrand. Je loopt zo door de duinen naar het strand. Bungalow was knus voor ons gezinnetje. Ook zit je vlak bij de Koog. Vertier, wind en water met de zon boven je hoofd is echt vakantie.

Vakantiehuis Parel / Leeuwwitje info

Facilities