Vakantiehuis Orchismient

Meer vakantiehuisinfo

5 reviews over Vakantiehuis Orchismient

• 2018
    10Ineke27-12-2018

Superfijn ruim huis op toplocatie!

Wij waren al een paar maal eerder in dit huis. Het is ons nóg weer beter dan de vorige keer bevallen. Er zijn wat aanpassingen in het huis gedaan waardoor het nog gezelliger is. Complimenten voor de smaakvolle intichting die sfeer en warmte uitstraalt, goede bedden ook, grote woonkamer, ruime keuken met bijzonder complete inventaris: ideaal huis!

• 10Jake Jenden26-07-2018

Fantastisch en goeie locatie

Mooie ruim huis en rustige locatie. Het is dicht bij zee en dorp. Je kunt overal fietsen en een grote tuin.

• 2017
    10Dirk de Groot02-07-2017

Prima bungalow

Samen met mijn vrouw en bevriend echtpaar een week verbleven in deze bungalow. Voordelen: + Compleet huis, van alle gemakken voorzien. + Prachtige ligging tegenover ruim groen plantsoen en vlakbij voorzieningen. + Goed gescheiden vertrekken voor meerdere koppels. + Ruime woonkamer en keuken. + Mooie tuin met hek tussen ons en de buren.

Nadelen: - Twee onder een kap. - Geen oprit, wel genoeg ruimte in zicht van huis om te parkeren.

Conclusie: Wij gaan vaker komen naar dit fantastische eiland, waarschijnlijk in deze bungalow.

• Oude reviews

10Henriëtte31-12-2016

Meer dan fantastisch!

Orchismient 18 (grote kant) in De Koog: Een heerlijk ruim, gezellig en comfortabel gemeubileerd (2 zithoeken) en echt van alle gemakken voorzien huis op een rustige locatie en toch dicht bij het centrum (5 minuten lopen) en het strand (10 minuten lopen door de duinen) van de Koog.

Het huis heeft een grote (afsluitbare) achter- en zijtuin waar op elk moment van de dag wel een plek met zon is (er zijn zelfs meerdere terrassen) en je kijkt mooi uit op een speel- en wandelpark. De keuken en de badkamer zijn ruim (twee wastafels). Er zijn ook voldoende parkeerplaatsen bij de woning beschikbaar. Voor meerdere stellen of voor bewoners met (kleine) kinderen (kinderstoel-speelgoed) en/of een huisdier een bijzonder geschikt huis.

Met oudere kinderen

• 9Jos van de Pol08-02-2016

Geweldig ingericht huis op superlocatie in de Koog

Orchismient 18 is een 2 onder 1 kap-pand. Er is een groot ruim huis voor 6 personen en een kleiner huis voor 4 personen. De sfeer in beide huizen is gezellig en warm. De panden zijn van alle gemakken voorzien (wasmachine, magnetron, oven), hebben een tuin, terrassen en mooi uitzicht. Ze liggen dichtbij het centrum van de Koog, maar toch rustig met speelruimte voor de kinderen voor de deur in de vorm van een groot park. We hebben aan beide kanten gelogeerd: een aanrader!

Met oudere kinderen

0 tips over Vakantiehuis Orchismient