Vakantiehuis Orchismient 18 klein

Vakantiehuis Orchismient 18 klein

Vakantiehuis
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Orchismient 18 klein voor je op een rij gezet:

8 reviews over Vakantiehuis Orchismient 18 klein in het Nederlands

Gezellig , goed verzorgd accomodatie

U.DijkstraSuper
30-12-2018

Super compleet ingericht bungalow. Leeslampen op slaapkamer, je kunt echt lezen. Genoeg borden en glazen, je hoeft niet na elke maaltijd direct weer de afwasautomaat aan te zetten. Pluspunt is de afgesloten tuin, leuk het bankje bij

de voorkant. Woonkamer heeft knusse bankstel, eetkamerstoelen makkelijke zitting. Kleurencombinatie, blauw, zo rustgevend. Veilige afstand van de zee, ook bij storm!!! Winkelcentrum op loopafstand. Bushalte in 5 min. te bereiken. Makkelijk, eventjes naar Den Burg.

Zwembad ook op loopafstand. Geweldig. Maar -- 's avonds geen verlichting op straat, lastig, eigenlijk gevaarlijk. Dat is een tip voor de gemeente.

Gereisd Alleenreizend in november 2018

Mooie locatie dicht bij het strand en de Koog

Susan Vos
29-7-2018

Supergezellig en fris ingericht compleet huisje met fijne ruime afgesloten zonnige tuin (met voldoende schaduw). Er is ruime parkeergelegenheid op zowel eigen terrein als voor het huis. De ligging is perfect: heel rustig en toch dichtbij strand en De Koog: waar voor je geld, aanrader!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Gweldig

Marcus
28-6-2018

erg gezellig en schoon huisje met een mooie ligging, zeer compleet. Mijn moeder en ik hebben erg genoten.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel knus en fijn huisje dichtbij zee en de Koog!

Titia
14-6-2018

Sfeervol en gezellig ingericht huisje met een prachtig uitzicht en ruime omheinde tuin en goede bedden. Centrum de Koog en de zee op loopafstand (4 min. en 10 min.) Alles was helemaal prima (ook de huurprijs:) alleen is de slaapkamer met stapelbed niet heel ruim.

Een heerlijk plekje

Geert
28-6-2017

In de meivakantie een weekje in dit huis geweest op dit fijne eiland, samen met de kinderen. Voor 4 personen is dit een heerlijk en compleet huis. We komen al langer op Texel, maar wat betreft locatie en huis hebben we hier onze plek gevonden, mede omdat de woning goed is uitgerust (wasmachine, vaatwasser, magnetron, flatscreen met DVD, wifi e.d. zijn allen aanwezig). Fijn ook dat de tuin is afgescheiden met een hek. Hier gaan we weer terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig fijn huisje in De Koog

Henri
3-5-2017

Orchismient 18 klein in De Koog. Een heerlijk 4 persoon knus en gezellig huisje op rustige locatie en toch heel dicht bij centrum De Koog en het strand. Het huis heeft alles voor een geweldige vakantie: een super gezellige inrichting, goede verlichting, een ruime tuin, een vaatwasser, wasmachine, parkeerplek en geweldig uitzicht.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2017

Sfeervol, fris en proper huis op perfecte locatie!

I. van de Pol
      1-5-2017

Dit vakantiehuis aan de Orchismient 18 (klein) in De Koog (helft van een dubbel) is smaakvol, compleet en knus ingericht. Het ligt rustig, maar toch op korte loopafstand van het centrum van De Koog en het strand (doorsteken door de duinen). De tuin is geheel omheind, dus volop speelplezier voor de kinderen en de hond. Er is altijd wel een plek in de tuin waar zon is. Er is voldoende eigen parkeergelegenheid. Het huis kijkt uit op een wandel- en speelpark. Samengevat: een erg fijn (en betaalbaar) huis waar wij beslist terugkomen, een echte aanrader!

In De Koog is veel te beleven op het gebied van uitgaan, eten, drinken, strand, sport en braderie. De sfeer is gemoedelijk en erg ontspannen. Texel is ideaal voor fietsliefhebbers.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Orchismient 18 klein in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Orchismient 18 klein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.