Hotel Oranjerie Molenbos

Hotel Oranjerie Molenbosstersterster

8.9Fantastisch

Nederland, Waddeneilanden, Texel

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Oranjerie Molenbos voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel Oranjerie Molenbos

• 2017
    9Kosmo25-08-2017

Sfeervol hotel op een mooie locatie.

De ontvangst was prima en de kamer perfect met heerlijke bedden. Ook het ontbijt was heerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Sandy-Adia02-07-2017

Absolute aanrader

Niets anders dan lof voor dit hotel: het personeel vriendelijk en bekwaam. De kamers zijn schoon, ruim en geluiddicht. Gebruik van WiFi is gratis en overal bereikbaar. Voldoende parkeergelegenheid. Ontbijt is fantastisch: ruime keus, alles is vers en alles wordt op tijd aangevuld (zelfs voor de late ontbijters).

Tweede jaar dat we hier verblijven en zullen nog wel vaker terugkomen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Christel26-03-2017

Mooie kamer met Netflix

Yess met netflix op de kamer en terrasje buiten een fijn hotel met goed ontbijt voor een leuke prijs

Gereisd met partner in maart 2017

• Oude reviews

9martine16-09-2016

Fantastisch, heerlijke mini-vakantie.

Prachtige kamers, boek de kamers met uitzicht over het water. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt. Aardige en behulpzame receptionist. Heerlijke grote bedden, groot ligbad en aparte douche. Prima uitvalsbasis om te gaan wandelen.

Alleen gereisd in april 2016

• 9paul20-08-2016

heel leuk

over het eten : boek half pension vooraf voor het aantal dagen dat je voorziet om in het hotel te dineren,dat scheelt 5 euro per persoon en hoeft niet voor gans je verblijf. Het menu wisselt dagelijks en bestaat uit een amuse, sla of soep, vlees- of visgerecht en een nagerecht met ijs of een koffie met een af andere likeur. Tot 16.30 uur kan je reserveren. De bediening en presentatie zijn super maar de smaak en de bereiding zijn soms ondermaats. In ieder geval betaal je even veel (en nog meer) voor een driegangenmenu elders. Aan jullie de keuze. (een menu zonder reservering kost 27,5 euro per persoon zonder drank). Veel plezier en smakelijk.

Stefan van 't Noordende (Manager Hotel Molenbos), Beheerder, 18-09-2016

Geachte Paul,

Fijn te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons in het hotel. Indien bij een volgend bezoek een gerecht naar uw idee niet geheel in orde is vernemen wij dat graag van u zodat we u een nieuw gerecht kunnen aanbieden!

Nogmaals hartelijk dank voor uw verblijf en het delen van uw mening en graag tot een volgende keer.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Sandy-Adia12-07-2016

Heerlijk hotel

Vriendelijk personeel. Informatie lag al klaar voor het inchecken zodat dit snel verliep. De kamers waren schoon, ruim en er waren geen defecten.

Het ontbijt was heerlijk met uitsluitend verse producten en zeer ruime keus.

Het hotel is aan de rand van Cocksdorp gelegen maar het dorp is te voet bereikbaar.

Het hotel is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Roos25-06-2016

Uitstekend hotel

Vriendelijk personeel, schone, mooi strak ingerichte kamers, prima eten. Alles OK.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Natasja21-06-2016

Heerlijk rustig en zeer gemoedelijk hotel

Hotel Molenbos is een absolute aanrader. Schoon, gemoedelijk, kleinschalig en prachtig sfeervol ingerichte kamers en een heel verzorgd, uitgebreid ontbijt.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Peter schevers04-05-2016

Goed en net hotel

Goed hotel,lekker huiselijk en behulpzaam personeel.Mooie nette kamer en badkamer.

Gereisd met partner in april 2016

• 10Jo en Hetty17-08-2015

Fantastisch!

We hebben het prima gehad in hotel Molenbos. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Heel aardig en behulpzaam personeel. Mooie en schone kamers. En een aantal keren heerlijk gedineerd.

Gereisd met partner in augustus 2015

9 tips over Hotel Oranjerie Molenbos

• Vosje, 24-12-2013

In de omgeving is zoveel te doen dat ik het allemaal niet eens kan opschrijven. Wat wij zelf erg leuk gevonden hebben is Ecomare en de Bierbrouwerij. Verder houden wij erg van het strand en dat kan natuurlijk niet missen op Texel.

• Hans Rodenburg, 31-03-2014

MIJN TIP.......op het vaste land moet je van alles. GENIET VAN TEXEL want dan MOET niets maar mag je van alles.

• Freddy Mensink, 25-09-2013

Kamer op de begane grond is heel plezierig en...aan de achterkant is het bijzonder rustig !

1 vraag over Hotel Oranjerie Molenbos

• Ria1961, 24-06-2012

koelkast

Kan iemand zeggen of er op de kamer ook een koelkast aanwezig is???

Stefan van 't Noordende, 28-07-2012

Beste Ria,

Op al onze kamers is een koelkast voor eigen gebruik aanwezig.

Met vriendelijke groet,

Stefan van 't Noordende Manager Hotel Molenbos

Ria1961, 30-07-2012

Ik weet het intussen al en heb genoten van jullie service en "koelkast":-). Ik wilde het weten om het eten te bewaren voor mijn hondje vandaar.....

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Zeilen