Camping Ora et Labora

Camping Ora et Labora
8,6

9 reviews over Camping Ora et Labora in het Nederlands

Fantastisch en dat al al die jaren!

Piet/Jans Cornelisse
14-6-2018

Er was niets, niet goed!!!!!!!!! Het was voor de vijfde keer dat we hier waren, het blijft geweldig. Schoon. gastvrij, gezellig, behulpzaam, noem alles maar op!!!!

Wanneer mag ik weer?

Karin
12-6-2018

De camping ligt rustig midden op het eiland. Dat betekent dat alles in de buurt is.

Plekje dat we zelf mochten uitzoeken was ruim en erg netjes.

Wij hebben de rust, gezelligheid en de omgeving als super ervaren. We zijn een paar dagen gebleven omdat het weer minder werd. Maar als we weer naar Texel komen alleen hierheen.

Bibliotheek is gezellig en de eigenaren zijn echt vriendelijk en geïnteresseerd.

Heerlijk rustige kleinschalige camping.

Teun Jan & Tineke Bruntink
16-8-2017

Prima ligging tussen Wadden- en Noordzeekust.

Ruime plaatsen, schoon sanitair en uitermate vriendelijke gastvrijheid.

Er heerst een prettige sfeer op de camping.

Mooie , heerlijk rustige camping

De Ruyter
16-8-2017

Hebben bijna drie weken op deze camping gestaan . Ondanks het echte Hollandse zomer weer een heerlijke vakantie gehad, Prachtige ligging , midden op het eiland dicht bij Den Burg en de Koog , ruime plaatsen en hele aardige behulpzame camping houders.

Echt een aanrader voor een vakantie kamperen bij de boer.

Geweldig!

Cornelisse
12-1-2016

Ons verblijf was zeer goed aan alles is gedacht en mocht je problemen hebben, staan de eigenaar en zijn vrouw direkt klaar om je te helpen en van advies te voorzien. Blijft voor herhaling vatbaar.

perfecte camping met een fijne sfeer

Clemens en Antoinette
12-1-2016

Al jaren komen wij tot volle tevredenheid op Ora et Labora. De camping is uitstekend verzorgd, het gras wordt regelmatig gemaaid en het sanitair is schoon. De eigenaren Piet Wim en Marja en Piet zijn bijzonder gastvrij, vriendelijk en behulpzaam zonder zich op te dringen. De borders en de struiken worden met regelmaat gesnoeid. Op de camping staan mooie bloemen en bloeiende struiken. Kort samengevat: wij vinden dit een perfecte camping met een bijzonder aangename sfeer en veel rust.

nooit meer deze camping (sorry)

Woutje en Henkjan Adam
29-9-2015

erg drassige camping (klei..geen drainage). ..1 mnd gestaan...vol frustratiesDit doordat we omringd stonden door wilgenstruiken....die heel erg onder de takluizen zaten.

We hebben hier heel veel overlast van hehad..ze liepen met tigtallen de voortent in....zodat we pd zeker 10 tot 15 x de stofzuiger erbij moesten pakken..heel erg vies...deze vieze luizen laten een oranje/rode kleur na als ze doodgetrapt worden....resultaat..veel vieze rode vlekken op tapijten..zowel binnen als in de voortent...zoook onze (speciaal nieuw op maat gemaakte)tochtstrook...deze dode luizen hebben hele vieze vlekken nagelaten die niet meer schoon te krijgen zijn.....jammer dat de eigenaar geen maatregelen trof om deze hele vieze..duizenden luizen te bestrijden...nee voor ons nooit meer😡

Beschutte plek achter de boerderij

Dirk
1-5-2014

Dit is een boerenkamping met verschillende plaatsen. Voor de boerderij een veld met een stuk of 5 plaatsen gescheiden door heggen. Achter de boerderij, afgeschut door een dijk en bomen een mooi natuurlijk veldje met 4 plekken en dan nog een camperplaats voor 4 campers als het erg nat is. Hier staan ook nog wel eens caravans.

Het sanitair is basic. De 2 wasbakken zijn prima, er zijn twee plekken met een wasgelegenheid en er 1 douche. Buiten is nog een urinoir en een stort voor chemische toiletten.

Bij het veld aan de voorzijde idem dito plus een kleien gemeenschappelijke ruimte waar je kunt koken. Er is in beide sanitairblokken een wasmachine aanwezig. Het lijkt erg weinig maar omdat het een kleine kamping is vond ik het verder geen probleem.

De locatie is prachtig en zeer centraal. op 6 a 7 kilometer van De Koog, Den Burg en de Slufter. Bovendien vlakbij de Waal maar daar is verder niks te vinden behalve een Hotel.

Kleinschalige vriendelijke camping

Jos de Beer
16-9-2013

Prima locatie om fietstochten te houden maar ook dicht bij Den Burg en De Koog

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ora et Labora in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ora et Labora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.