Hotel Opduin

Hotel Opduin
8,5

37 tips over Hotel Opduin

fke, 9-6-2015
We hebben de 2e dag erg lekker en betaalbaar gegeten bij strandpaviljoen 'paal 20'
Fam Rutjens, 10-2-2015
Een heel klein dingetje. De kamer rook wat muf bij binnenkomst, een lekker luchtje zou het helemaal perfect maken.
Saskia, 24-1-2015
Alhoewel we hebben genoten van het zwembad en de sauna kunnen die ruimtes wel een opknapbeurtje gebruiken. Het was er absoluut schoon maar het kan wel iets florissanter. En hoe heerlijk zou het zijn als je vanuit de saunaruimte direct de buitenlucht in zou kunnen lopen om te koelen!

We hebben een aantal aanbieders voor Opduin voor je op een rij gezet:

Wilma Hoornstra, 7-1-2015

Het restaurant De Luwte in Den Burgh vonden wij bijzonder leuk en goed! Knus, gezellig huiskamer-restaurant met een mediterrane sfeer.

Veel duurder maar ook veel exclusiever eet je Bij Jef, maar die heeft dan ook niet voor niets een Michelin Ster.

Als je in de natuur wilt wandelen moet je echt naar de noordkant van het eiland toe. Tot en met De Koog is het eiland inmiddels wel erg (lelijk) bebouwd, vonden wij.

kools_b, 1-6-2014
Honden zeer welkom. Direct in duinen en paar minuten van het strand.
MS Toxopeus, 8-3-2014
Bezoek Ecomare., opvang centrum voor zeehonden

À.den Haan, 27-1-2014
Zeker Ecomare bezoeken en genieten van een fantastische omgeving rondom het hotel.
g_versteeg, 18-1-2014
Shoppen in den Burg. 's Avonds in de bar en lekker biertje en je daarna laten verrassen door de chefkok.
Hans Meijer, 9-1-2014
Strandpaviljoen Paal 19 half: gezellig koffie gedronkenen uitstekend gegeten. Vis trio top en tournados van Texels rund top!
T. Bokkinga, 25-11-2013
ligging tov strand is perfect

We hebben een aantal aanbieders voor Opduin voor je op een rij gezet: