Hotel Opduinsterstersterster

409 reviews over Hotel Opduin

• 2019
    10Theo Dijkstra21-11-2019

Subliem hotel

Voor de tweede keer dit jaar in dit hotel geweest. Het is nog steeds fantastisch. Diner is een culinair hoogstandje. Het voorgerecht is een buffet met wel 30 verschillende variaties. Het personeel is uiterst vriendelijk. Zelfs in het restaurant is er ruimte voor een gesprekje. Wij boeken dit hotel bij Luxuryhotelcompany , dan ben je verzekerd van een mooie kamer. Wij gaan hier zeker weer naar toe.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Berkers13-07-2019

Prima hotel, goede service. Mooi kamers, heerlijk ontbijt echt genoten, zullen nog wel een keertje terugkomen

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Manuela13-06-2019

De mooiste plek van Texel!

Een ruime kamer in 'zeekleuren', dat was genieten! Ik ben aangewezen op openbaar vervoer, maar dat was geen probleem, want de bushalte naar de boot is voor de deur. (Na de heenreis stap je uit op de Dorpsstraat - ook vlakbij) In de kamer leuke boekjes met wetenswaardigheden over Texel. En de duinen rondom! Als je het raam een beetje open zet, hoor je de branding. De fijne badkamer maakte het genot compleet. Aanbevolen!

Ilona van de Poel, Sales & Marketing Manager, 25-07-2019

Beste Manuela, leuk dat u zo genoten heeft. Wat betreft de bushalte kan het nog makkelijker, namelijk uitstappen voor het hotel. De bus rijdt namelijk na halte Nikadel in een rondje terug naar Den Burg en stopt dan bij Opduin. Tip voor de volgende keer. Graag tot snel!

Alleen gereisd in juni 2019

• 9Jan Blok08-05-2019

Subliem verblijf!

Uitstekend hotel met mooie ruime kamers, goede voorzieningen zoals zwembad, sauna en stoombad. Vriendelijke medewerkers met oog voor detail.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10SEL23-04-2019

Het is heerlijk verblijven in Hotel Opduin!

Wij hebben hier het Paasweekend verblijft en het was met één woord, heerlijk! Voor onze dochtertjes veel te doen, van zwemmen, spelen tot paaseieren zoeken. Het is heel leuk om met een ouder-kind tandem het eiland te verkennen! Strandtenten genoeg en iedereen is vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Gerda Gielink01-03-2019

Voelt als thuis met extra luxe!! Echt top!!

Fantastische locatie! Strand, restaurants, fietsenverhuur, wandelroutes, alles binnen handbereik

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 10Danielle Broess21-02-2019

Fantastisch!

Wat een fantastische plek om door te brengen! Het personeel is ontzettend aardig, de kamers zijn ruim en de bedden slapen heerlijk. We hebben een avond in het a la carte restaurant gegeten. Het eten is van hoge kwaliteit en hoe lekker om de deur niet meer uit te hoeven na een dag fietsen. Ik kom hier zeker terug met mijn gezin. Ook kinderen vermaken zich namelijk goed hier, in het zwembad of met tafeltennis bijvoorbeeld. Kortom een aanrader dus.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 9Dhr Vliek12-02-2019

Fantastisch verblijf

Wij werden heel vriendelijk ontvangen door een dame bij de receptie , voelde daar door al meteen vertrouwd ! Was een arrangement zat heerlijk koffie met gebak erbij in . Kamers waren mooi en prima schoon , personeel was heel aardig en behulpzaam . Kortom als wij weer naar Texel gaan, komen wij bij jullie terug .

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 10Anne04-02-2019

Fantastisch!

Met ons grote gezin (elf personen) een weekend Opduin geboekt en wat een fantastische ervaring. Alles in dit hotel klopt! De kamers zijn prachtig, ruim, modern en schoon. Het personeel is aardig, neemt echt de tijd voor je, Alie van het restaurant draagt het restaurant, tafel stond steeds klaar maar ook de rest van het personeel was ontzettend aardig en vooral gemoedelijk. Wij komen volgend jaar zeker terug, met zijn allen!

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 10Hans Absen30-01-2019

Superfantastisch

Wat een super hotel, gastvrij, gemoedelijk, groots, fantastische medewerkers, heerlijke kamers, superhondvriendelijk, uitstekend restaurant , gigantisch ontbijt, ligging vlak bij bos, zee, dorp, kortom: een enorme aanrader!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in januari 2019

37 tips over Hotel Opduin

• Rob Geelhoed, 26-03-2012

Je kunt op Texel heerlijk fietsen. Er zijn veel goed onderhouden fietspaden. Fietsen kun je ook op veel plaatsen huren (ook bij hotel Opduin). En natuurlijk heb je het strand en de duinen waarin je eindeloos kunt wandelen. Zeker gaan naar Ecomare, met de zeehondenopvang en een mooi modern educatief natuurmuseum. Een rondvaart op de waddenzee, waarbij je zeehonden in het wild kunt zien, was ook erg leuk. De pittoreske dorpjes, de ruimte en de rust.

• MS Toxopeus, 08-03-2014

Bezoek Ecomare., opvang centrum voor zeehonden

• g_versteeg, 18-01-2014

Shoppen in den Burg. 's Avonds in de bar en lekker biertje en je daarna laten verrassen door de chefkok.

3 vragen over Hotel Opduin

• m_cobussenvk, 02-09-2016

Honden

Ik zie dat honden zijn toegestaan. Wij gaan eind september, kun je aangeven dat je graag in een kamer komt waar géén hond heeft gelogeerd?

• Lydia, 26-04-2016

kinderstoel en bedje

Zijn er kinderstoelen aanwezig in het hotel en als je bij je hotelkamer een campingbedje reserveert, is deze dan opgemaakt of moet je het beddengoed hiervoor zelf meenemen?

Ilona, 05-05-2016

Beste Lydia, kinderstoelen zijn aanwezig in het restaurant. En het babybedje is uiteraard netjes opgemaakt, u hoeft zelf geen beddengoed mee te nemen.

• J.M.P.van de Haar, 31-03-2016

arrangementen

heeft u ook arrangementen b.v. een weekeinde voor een bepaalde prijs??

Ilona, 05-05-2016

Beste heer /mevrouw van de Haar, we hebben per seizoen wisselende arrangementen. Bekijk ze allemaal op www.opduin.nl. Het is zeker goed om hier naar te kijken, omdat deze vaak voordeliger zijn dan losse overnachtingen. U kunt deze alleen direct bij ons reserveren via de website (www.opduin.nl), per e-mail ([email protected]) of telefonisch (0222-317445).

Hotel Opduin info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 600 m
  • Kleur van het strandLicht

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Frans, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nederlands, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats