Hotel Opduin

389 reviews over Hotel Opduin in het Nederlands

Aanrader

Lisa,
27-11-2018

Prima hotel, mooie kamers en fijne bedden, fijne sfeer en aardig personeel, zeker een aanrader!!

Nooit meer (+Rectificatie)

Saskia,
3-9-2018

Duurste Hotel waar ik ooit ben geweest, en heb geen oog dicht gedaan. Ben kapot naar huis gegaan, met hele erge hoofdpijn i.p.v nog van het prachtige Texel te kunnen genieten. Heel gehorige gangen, stenen trap met klossende hakken. Tot diep in de nacht. Kamer naast me had TV heel luid staan. En in de gang speelden er vier kleine kinderen, met veel lawaai. De airco maakte veel lawaai, en deed je de airco uit, was het weer heel erg heet op je kamer. Enige echt goeie aan dit hotel was het ontbijt. Maar die zit niet bij je overnachting in begrepen, en moet je dus zelf betalen. Een keer maar NOOIT weer. En voor wat je voor een een persoons kamer betaald. Is het niet waard. Prijs kwaliteit komt niet overeen.

Rectificatie: Had een vervelende nacht, zie bovenstaande review, maar na dat ik schriftelijk contact heb gehad, heb ik een oprechte excuus gehad, en ik mag nog weer een nacht terug komen, dit had ik echter in eerste instantie niet verwacht. En ik moet eerlijk zeggen, dat ik dit heel erg kan waarderen, en vind dit een compliment voor het management van Hotel Opduin.

Fijne vakantie gehad

Elroy van Ouwerkerk,
12-7-2018

Wat erg leuk is aan het hotel, maar vooral aan het eiland is hoe ontspannen het is. Vanaf het moment dat je op de boot stapt begint meteen het vakantiegevoel. We zijn al regelmatig in het hotel geweest en de service is altijd prima. Het zwembad mag wel ietsje warmer.

Vanaf het hotel kun je binnen 5/10 minuten naar het strand wandelen. Het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Wat een beetje tegenvalt is het avondeten. De tweede avond zijn we ergens anders gaan eten.

Wat erg leuk is om te doen is het huren van een fiets. Via het hotel kun je dit regelen. Het is een heerlijk eiland om over te fietsen en alles is goed te bereiken. Al met al was het een fijne vakantie.

Neckermann Reizen

Prijs/kwaliteit onder de maat. Het eten is veel minder dan de vorige keer. Het is slecht georganiseerd o a in het restaurant. De stagiaires zijn geweldig , werken heel hard en trekken vaak de kar.

De badkamer staat blank tijdens douchen. Kamers worden niet gestofzuigd hebben we geconstateerd, na 3 nachten, lagen er nog nagels op het vloerkleed? Met vorig jaar vergeleken, was het veel minder. En de manager laat het aan het personeel over en laat zich niet zien bij vragen. Heel apart.

M,
2-4-2018

Een verrassingsweekend voor mijn man geboekt,

samen met mijn kinderen 16 en 19 jr.

Super goed geregeld!

We kregen een upgrade omdat mijn man 50 werd

en er stond een kaartje en kadootjes klaar. Champagne gevraagd te regelen.

Ook prima in orde.

Ontbijt top! Aardig personeel!

Geweldige kamer!!!!

Prachtige ligging midden in de duinen

Ilse,
10-3-2018

Erg goed hotel met mooie kamers, sfeervol restaurant, terras midden in de duinen en heerlijk eten! Je loopt via een duinpaadje zo naar het strand! Enig nadeel vond ik de afwezigheid van een balkon.

Nooit meer

M.K.,
27-11-2017

Wij hebben lang gezocht naar een mooie locatie om onze 40ste trouwdag te vieren. Voorwaarden, het moest luxe en romantisch zijn, maar onze hond moest ook mee kunnen. Toen kregen we een tip, Grand Hotel Opduin, de Koog, Texel, het mooiste en duurste hotel op Texel, maar het geld wel waard, volgens zeggen. Onze trouwdag is in november, maar in het voorjaar zijn we ook op Texel, dus een afspraak gemaakt om een kijkje te nemen in het Grand Hotel. Op de website hadden we gezien dat er een bruidssuite mogelijk was, mooie foto's van een aangekleed hemelbed, badjassen en badslippers, daarbij een wervende tekst, romantisch dus zou je denken! Bij de rondleiding in maart, kregen we een suite te zien. De (hoek)suite die wij zouden krijgen was bezet, maar zo kregen we een idee. De suite die wij in november zouden krijgen, zou nog mooier zijn, een hoekkamer met uitzicht naar twee kanten. De suite zou verbouwd worden tot bruidssuite, met een prachtig aangekleed hemelbed. We waren om en hebben de boeking definitief gemaakt, 3 overnachtingen in een luxe bruidssuite! Onze hond mocht zelfs mee, voor 25 euro per nacht, maar dan heb je ook wat en dat was het ons waard. De voorpret was groot. Zeker als we naar de foto van het hemelbed keken. 22 november, een dag voor onze trouwdag kwamen we aan. Wat ons als eerste opviel was de chloorlucht die overal, in het hotel en buiten, hing. De receptioniste, gaf ons een hand, repte niet over onze trouwdag, maar goed dat was pas de dag erna. We kregen de kaart voor onze kamer. Hè, dat was de suite die we in maart bezocht hadden, niet de hoeksuite. De deur ging open, maar waar was het luxe aangeklede hemelbed?? De kamer was wel "versierd", met een groot groen kussen op het bed, groen??? De kleur van de liefde?? Wat witte kunststof roosjes, hartvormige neonverlichting en witte kussens. De oorspronkelijke aankleding van de kamer stond boven op de kast opgeslagen. Lekker in het zicht. De kamer was erg warm, airco kwam en kon niet onder de 21 graden. Waar was het luxe aangeklede hemelbed? Op de site was ook niets meer te zien, gelukkig hadden we een foto bewaard. Omdat het huilen mij nader dan het lachen stond, is mijn man zich gaan beklagen bij de receptie. Hij kreeg geen gehoor, dit was het en dit was de bruidssuite, met een foto, just married, nou 40 jaar is niet " just". Airco kon niet lager dan 21 graden, maar volgens receptie was dat de beste temperatuur om te slapen. In de kamer was het 24 graden. Op de gangen was het nog warmer. Gelukkig is Texel zelf een mooi eiland, want anders was het een grote teleurstelling geweest, een luxe suite, met een kleine douche ruimte, een douche, die de hele badkamer onder water zette, of je moest in een hoekje gaan staan, dunne handdoeken, geen badjassen of slofjes. Waar was de luxe? Onze hond kreeg voor 25 euro per nacht een ieniemienie waterbakje en (te)klein kussen en mocht verder nergens in het hotel komen, alleen in de brasserie, maar alleen als het personeel van de avond daar wilde bedienen. De dag erna, onze trouwdag, hebben we heerlijk in het restaurant gegeten. Het personeel feliciteerde ons en er waren 2 ballonnen en twee aluminium slingertje op onze tafel gelegd. Geen drankje van het huis. Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk. Maar wat was een flesje prosecco van inkoop 5 euro op de kamer leuk geweest! Toen wij op de trouwdag na de schoonmaak op onze kamer kwamen stond er een fles wijn. Wij dachten nog het hotel, maar nee. Deze heerlijke fles wijn was van vrienden die dat hebben laten bezorgen voor onze trouwdag. En ja hoor, ik mag dat niet vergeten te vermelden, een boekje over Texel van het hotel. Zo van, leuker kunnen we het niet maken.

We hebben de luxe gemist, badkamer was echt waardeloos, kamer te warm, de chloorlucht was zelfs buiten te ruiken. O ja, je mocht schoonmaken kamer ook overslaan, daar kreeg je dan een drankje voor in de bar, maar dan moest je er wel zelf voor vragen. Dat stond in de lift, waar blijkbaar de meeste communicatie plaats

Mooie ruime aangepaste kamer en mooie ligging

M. Duivenkate,
1-10-2017

Wij hadden een invalide/aangepaste kamer nr 321 deze was niet heel schoon. Bij regen en wind valt T.V uit!! Personeel aardig, maar je krijgt weinig info. Bij ontbijt krijg je koffie en thee aan de tafel maar dat duurt erg lang.Turks stoombad deed het niet. Er zijn 2 invalide/aangepaste kamers maar er is maar invalide P plaats, de andere parkeerplekken erg krap en weinig. Super fijne bedden waarvan 1 zelfs elektrisch hoog/laag. Super grote kamer met apart zitje en veel ruimte. Het hotel ligt er erg mooi en centraal erg dichtbij zee en het centrum. Er was een waterkoker en een Nespresso machine en voldoende kopjes en glazen en een koelkastje.

Op 1 punt na is alles heel goed, en dat is de bediening aan tafel

bij het ontbijt, men noemt het extra service, thee en koffie te serveren,

maar is eerder verkapte bezuiniging. je moet zelf vragen want anders is het ontbijt al op voordat je n kopje koffie of thee hebt ontvangen. je mag het niet

zelf halen maar moet wel zelf je melk voor in de koffie gaan halen(?) service

noemt men dat. wij waren er 2 dagen en beide dagen minimaal een half uur

gewacht op thee/koffie. Erg jammer zo;n ergernis bij n verder uitstekend ontbijt.

Tip: laat de gasten zelf hun koffie/thee halen, net als de andere drankjes(jusdorange,melk enz.)

fantastisch

wilma,
8-5-2017

zeer goed zwembad en heerlijk eten.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Opduin in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Opduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.