Hotel Op Diek

41 reviews over Hotel Op Diek in het Nederlands

Fantastisch Hotel!!

Fam van Ansem
30-5-2017

Wat hebben wij 5 geweldige dagen gehad in Hotel Op Diek!!Alles was geweldig...de ontvangst,de schone prachtige kamers,het uitgebreide heerlijke ontbijt en niet te vergeten de prachtige aangelegde tuin!!!!Je komt hier echt tot rust!Op 100 meter heerlijk restaurant waar je 's avonds heerlijk kunt eten!

Oude reviews (archief)

Fantastisch Hotel

Danielle Hol
20-9-2016

3 nachten hebben we in dit heerlijke kleine knusse hotel doorgebracht. Kamers zijn zeer schoon en hebben een moderne uitstraling. Het is ontbijt is uitgebreid en vers!

Het personeel is zeer vriendelijk. Dit was voor ons de 1ste keer op Texel, maar we komen zeker terug en dan boeken we zeer zeker weer dit hotel! Van ons niks meer dan lof!

Heerlijk gehad!

Vanessa
27-7-2015

Pluspunten: gratis koffie, thee, warme choco uit automaat, hele dag door gebruik van te maken/ mooie tuin waar je lekker in kan zitten/ voldoende gratis parkeergelegenheid naast of vlak achter het hotel/ supermarkt op 2 min loopafstand/ gratis WIFI/ huiselijke sfeer/ vriendelijk en behulpzaam personeel/ op minder dan 10 min afstand van de boot naar Den Helder.

Minpunten: ventilatie in de badkamer maakt een behoorlijk lawaai/ aan het witte bedgoed blijven snel stofdeeltjes en haren kleven (komt iets minder verzorgd over)/ dineren in het hotel is niet mogelijk. Wat het dan wel weer goedmaakt is dat op 1 in loopafstand eettentje "In de Knip" zit waar je prima kan eten!

in 1 woord: geweldig!

Marleen de Geus
23-7-2015

Net terug van 5 heerlijke dagen Den Hoorn. Op Diek is een fantastisch hotel waar we ook deze keer niets op aan te merken hebben. Je voelt je echt gast en al het personeel, en de eigenaar, zorgen voor een echt vakantiegevoel. Alles is schoon, het ontbijt heerlijk, we gaan gauw weer terug.

gastvrij

yvonne koomen
8-10-2014

mooie schone hotel kamer en prima bed.

Het ontbijt was ook goed verzorgd.

je mag de hele dag gratis gebruik maken

van de koffie en thee automaat in het restaurant.

Heel goed hotel!

A&A
6-9-2014

Heel goed hotel.

Schoon, prima kamer, gratis Wifi, vriendelijke eigenaars.Ook een mooie en gezellige knusse ruimte waar je wat kunt drinken, gezellig kunt zitten/loungen en ontbijten/eten.

Zeker een aanrader!

Opdiek is Top !!!!!!!!!!!!!

Maarten Meeuwsen
13-8-2014

na 1 overnachting in mei 2012 moet ik mijn mening naar boven bij stellen . We zijn er een week geweest en is ons zeer goed bevallen . De kamer was goed , de badkamer was super . Alles brand schoon , vriendelijke eigenaren en personeel . zeer goed ontbijt. mooi ligging en terassen tuin op het zuiden .

Schitterend verbouwde boerderij

Karin Rietbergen
25-7-2014

De boerderij is kortgeleden verbouwd en opgeknapt en ziet er van binnen echt prachtig uit. Wij hadden één van de nieuwe kamers op de eerste verdieping. Mooie eetzaal. Men kan ook lekker op het zonnige terras zitten Deze accommodatie ligt in het kleine rustige dorpje Den Hoorn, vlakbij het vertrekpunt van de veerboot. Vanuit hier kan je prachtige fietstochten maken. Een klein minpuntje: er is op de kamers geen airco. Dat is bij een warme zomerdag wel een gemis.

Prima hotel

E.j van de Haterd
23-8-2013

Mooie, schone kamers. Uitgebreid ontbijt. Zeer klantvriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

Heerlijk lang weekend gehad!

Frans Dingemans
15-8-2013

Zeer enthousiast ontvangen, erg vriendelijke mensen.

Heel erg uitgebreid ontbijt met de hele dag door thee en koffie te gebruiken. Fijne tuin om in te genieten van het mooie weer. Prachtig oud dorpje, heerlijk om te fietsen.

Mijn vergeten kussen is achteraf kosteloos opgestuurd, SUPER!

De moeite waard om nog een keer terug te komen!

We hebben een aantal aanbieders voor Op Diek voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Op Diek in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Op Diek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Op Diek scoort een 8.46 uit 10 op basis van 43 reviews.