Vakantiehuis

5 reviews over Vakantiehuis Noordende in het Nederlands

Het voelt als thuiskomen.

N. van As
24-6-2018

Wederom 2 weken genoten in dit fantastische huisje. We komen er graag. Het voelt als thuiskomen. Altijd een warm welkom van de eigenaar. Verzorgd en gezellig. Bedden zijn netjes opgemaakt, de handdoeken liggen klaar. Tussendoor hebben wij een extra verschoning genomen. Ook dan wordt je bed weer opgemaakt! Alles wat je nodig hebt is er. Sinds kort zelfs een vaatwasser, luxe! De achtertuin is helemaal geweldig. Rondom afgesloten, hond kan genieten.

De omgeving is erg mooi. Fietsen langs de dijk naar Utopia, de vuurtoren is 7 min. rijden met de auto. Zelfs de bossen zijn dichtbij. Fijne supermarkt om de hoek. Prima restaurantjes in het straatje. Topido is een echte aanrader.

Prachtige locatie, tussen de bewoners van Texel.

Nicole van As
14-9-2016

Knus vakantiehuis compleet met alles wat je nodig hebt. Warm welkom door de beheerder. (Die meekwam om het e.e.a. uit te leggen) Lekkers op de tafel. Bedden opgemaakt, handdoeken aanwezig. Huisje schoon en rook fris. Een bijzonder grote tuin, hoog omheind. Voor onze hond een paradijs om te spelen. Prachtige locatie tussen de bewoners van Texel. Fijn contact met de bewoners. Privé parkeerterrein. s' Morgens vroeg op om een paar stappen te lopen en op de waddendijk de zonsopkomst te fotograferen. Supermarkt op enkele meters afstand. Gezellige restaurantjes op loop afstand.

Gereisd Met partner in september 2016

Geweldig vakantiehuisje!

Valerie
5-2-2016

We zijn hier begin november geweest, ik met mijn moeder en onze grote hond. De verhuurder was erg vriendelijk, we werden begroet met hout voor de kachel en koek op tafel. De woning is dichtbij de zee (de strand is echter wat verder weg) en je zit praktisch in het midden van het dorp met alles binnen handbereik, maar toch is het super rustig. Top woning ook voor koude dagen, super vloerverwarming, kachel, erg dikke dekbedden. De grote slaapkamer is beneden. Boven is de "zolder" verbouwd tot een perfecte 2-in-1 slaapkamer voor twee kinderen (maar ook mogelijk voor volwassenen). Ik vond wel dat de zolder een klein beetje koud was omdat er maar een kleine verwarming was. Er is echt een gigantische tuin met een hoog hek eromheen, wat fantastisch is als je een hond hebt (of kinderen). Gratis internet werkte prima en je had televisie, radio, alles wat er nodig is. Kortom: een perfecte woning voor families met kinderen of een hond, voor zomerse of winterse dagen! Echt een aanrader!

Gereisd Met vrienden in november 2015

Precies wat we zochten

Marten Bunt
22-2-2015

Fijne knusse plek. Gezellige houtkachel (kindveilig) en voor de kinderen een super zolder/speel/slaapplek. Zeer vriendelijke eigenaar. Erg netjes en schoon onderhouden! Ruime achtertuin. Heel dicht bij zee: 5 min. wandelen (straat uit). Alles bij de hand: supermarkt, restaurantjes, drogist, huisarts, enz.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Heel authentiek

Krzysztof Dobrowolski-Onclin
2-4-2014

Je krijgt een echt vakantiegevoel. Het vakantiehuisje is een verbouwde woning, waardoor het erg authentiek oogt en in de hoofdstraat van het pittoreske dorp ligt. Je krijgt dus niet het gevoel dat je in een of andere toeristenschuur wordt gestald. Smaakvol ingericht en heel ontspannen. Een aanrader, ook in de winter.

Gereisd Met partner in maart 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Noordende in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Noordende zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.