Vakantiehuis Nieuw Leven Texel, Groepsaccommodatie & Hotel

Vakantiehuis Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Nieuw Leven Texel, Groepsaccommodatie & Hotel voor je op een rij gezet:

17 reviews over Vakantiehuis Nieuw Leven Texel, Groepsaccommodatie & Hotel

• 9Rob Kleiss en Dorothee Kostwinder15-10-2019

zeker voor herhaling vatbaar

Een nieuwe, keurige accommodatie en zeer plezierige medewerkers! Geweldig dat dit bedrijf zich zelf voorziet van elektriciteit! Gewoon niet op het gas en lichtnet aangesloten !!

• 9anthon14-10-2019

fantastisch

groep tandartsen die reunie hadden 25 personen

• 10Arnoud Herberts27-09-2019

Aanrader op Texel.

Erg mooi, splinternieuw hotel en/of groepsaccomodatie. Geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Maar ook gewoon voor iedereen te boeken. Er is gebruik gemaakt van natuurlijke materialen en het hotel is volledig zelfvoorzienend. Super modern, maar echt heel warm, sfeervol en mooi. De service is echt heel goed. Het ontbijt wordt gezellig opgediend. Echt een aanrader op Texel!

Met oudere kinderen

• 10Mirjam03-08-2019

Geweldig verblijf, hier wil ik wonen.

Dit is de beste vakantie die ik ooit heb gehad. De enige plek waar het beter is dan thuis. Ik kan werkelijk niks bedenken dat beter kan. Gastvrijheid, de inrichting, de ligging, de faciliteiten. Niets maar dan ook niets op aan te merken.

• 10Fam. Willems13-03-2019

Puur Genieten!!

Wij zijn er nu voor de tweede keer geweest en het is echt een geweldige accommodatie. Kamers zijn mooi en schoon, omgeving is fantastisch en we zijn helemaal tot rust gekomen. Ons zoontje van 3 kan er heerlijk spelen en afgelopen zomer heeft hij gezwommen in de prachtige natuurvijver. Zeer vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. Ontbijt is overigens ook echt top! Wij gaan dit jaar zeker weer boeken! Kortom, een heerlijk verblijf!

Met jonge kinderen

• 10Sjoerd Lammertink23-02-2019

Fantastisch, genieten, bijzonder

Fantastisch verblijf! aan te raden, zeker weten naartoe gaan. Het ontvangst van een vrolijke eigenaar (Martijn) begon al goed. Een schitterend ruim verblijf met alle luxe van dien. Compleet ruim huis met hippe inrichting en een zeer luxe keuken. Uitstekend om lekker te chillen op de bank of aan tafel te eten spelletje te doen of lekker aan de bar in de keuken te hangen. Als we weer naar Texel gaan, komen we hier absoluut terug! dank je wel Martijn!

• 10M Heins12-02-2019

Dit huis ademt sfeer en is reuze comfortabel!

Doordat het huis zo prettig en comfortabel is, was het geen straf binnen te moeten zijn vanwege slecht weer. We hebben heerlijk gechilled, het leek wel een wellness met het grote bubbelbad, sauna en regen douche . Verder lekker uitgerust op de fijne bedden en lekker getafeld met z'n allen. Wij hebben zelden zo luxe vakantie gevierd. Heerlijk. We komen terug! De gastheer en vrouw verstaan hun vak, zijn gastvrij en alles is bespreekbaar!

Met jonge kinderen

• 2018
    9I.K.26-12-2018

Fantastisch!

een heel fijn, warm en inspirerend verblijf met veel gastvrijheid.

• 10Martijn25-12-2018

Top, een aanrader op Texel!

Wat een feest! Met kerst genoten in dit prachtige verblijf samen met m’n vriendin. In één woord fantastisch en wat een heerlijk kerstontbijt. Helemaal zelfvoorzienend en toch super luxe!

• 10Bergen25-12-2018

Heerlijk verblijf op prachtige

We vonden het een fantastische locatie, prachtig ingericht en een heerlijke sauna! En wat een vriendelijke gastheer! Super ontbijt voor ons klaar gemaakt, alles erop en eraan. Wij komen zeker terug!

1 tip over Vakantiehuis Nieuw Leven Texel, Groepsaccommodatie & Hotel

• Mayke Herberts, 27-09-2019

Ze hebben op deze mooie locatie ook arrangementen op maat! Super luxe villa's, een heerlijk terrein en een adembenemend uitzicht.

De eigenaren willen echt jouw vakantie op Texel zo relaxed en ontspannen mogelijk maken. Ze denken graag met je mee en doen er alles aan om alles tot in de puntjes te regelen.

Wilt je echt zorgeloos op vakantie? Dan moet je hier zijn!

0 vragen over Vakantiehuis Nieuw Leven Texel, Groepsaccommodatie & Hotel

Vakantiehuis info