Appartement Motel Texel

Appartement
Appartement Motel Texel
6,5

26 reviews over Appartement Motel Texel in het Nederlands

mooi plekje dichtbij zee en centrum

sari
27-5-2017

Strand op loopafstand , ook centrum met allerlei winkeltjes en terrasjes heerlijk dichtbij

Hell op aarde

Eline
4-1-2017

Dit is het vreselijkste motel die wij ooit hebben meegemaakt. De foto's kloppen ten eerste totaal niet met hoe het hier in de werkelijkheid is. Ten 2e er is geen wifi, wat op de site wel heel duidelijk aangegeven staat. Ten 3e alles is hier heel smerig, in het bad lagen allemaal vieze kleine haren en heel veel stof. De glazen moesten we eerst zelf afwassen want daar zaten allemaal vlekken en alles op. Ten 4e de vrouw van de receptie is heel onaardig, wij gingen naar gaar toe met een klacht dat de wifi het niet deed. Ze zei als grapje " nou dan moet je maar even hier op die wifi zitten " wij zeiden daarop " nee op de site staat duidelijk aangegeven gratis wifi, dan verwachten we ook dat dat er is" toen zei ze nou ik wens je veel succes meisje. Dit motel is totaal niet aan te raden! Wij zouden hier een week zijn en hebben daar uiteindelijk 3 dagen van gemaakt. Texel zelf is wel top! Zeker doen, maar niet bij dit 'motel'.

Oude reviews (archief)

Zware tegenvaller

Patrick Kasius
28-10-2016

Vieze lucht in appartement. Ramen open en elektrische luchtverfrisser gekocht. Badkamer erg klein. Inrichting gedateerd. Redelijk schoon, wel oude spinnenwebben. Televisie oud en klein, slechte ontvangst. Wifi slecht . Geen/trage verbinding. Slaapkamertje sfeerloze cel. Bed uit kast in woonkamer beetje hard, dunne kussens maar te doen. Echter: bij omhoog doen van bed bij vertrek schoot 1 steun los. Gemeld. Mevrouw zei 'nog nooooooit meegemaakt' en deed geschokt. Gelijk borg 50 euro weg. Uitgelegd dat alleen steun eruit was maar dat we niet wilden duwen en trekken aan bed. Wilde ze niets van weten. Wij gaven aan er niet mee akkoord te gaan hier 50 euro voor in te leveren. 'Dat is jammer dan' zei ze. Wij boos en zeiden niet meer terug te komen. Hebben haar ‘bedankt’. Reactie: 'bedankt voor het slopen'. Haar plezier gewenst met de 50 euro. En de 35 voor het schoonmaken, want bij omhoog doen van bed plakten onze vingers aan de rand. Raar einde van fantastisch verblijf op Texel.

Gaan binnenkort voor de derde keer.

Jacco
16-9-2015

Netjes en schoon. Wifi is ook redelijk.

Motel Texel?

Ryan
25-1-2015

Word aangeboden, maar er is geen wifi beschikbaar. Als je mazzel hebt, soms bereik via TexelWifi. Reclameren bij verhuurder helpt niet en mensen zijn onvriendelijk. Stank bij binnenkomst; alle boorden, pannen, kopjes etc moesten worden afgewassen voor gebruik, ondanks 35 € schoonmaakkosten. Afzuigkap stoffig. Televisie slecht ontvangst.

geweldige plek

gertie
18-8-2014

zijn voor de derde x in jaar tijd in motel texel geweest en zeer zeker niet de laatste x.

zeer mooi appartement op geweldige locatie

irma martens
14-8-2013

Wij (echtpaar met zoon van 22 jaar) hebben van 8 t/m 12 juli 2013 in motel Texel gelogeerd op de tweede verdieping. De locatie van het Motel is perfect.

Vanaf het balkon heb je uitzicht op de hoofdstraat van de Koog, een levendig winkel en uitgaanscentrum, en een paar honderd meter verder op slechts ligt het strand en de zee en kun je prachtige duinwandelingen maken. Het appartement was zeer schoon en ruim met mooi groot balkon. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Zeer waarschijnlijk komen wij nog eens terug.

Heerlijk genoten

nicole
17-4-2013

Heerlijk lang weekend gehad in Motel Texel. Appartement is eenvoudig maar groot genoeg voor een lang weekend. Matrassen beetje zacht en heel smal. Ongezellig dat ze uit elkaar staan maar ach, er is geen ruimte om ze naast elkaar te zetten. Gordijnen mogen idd donkerder. Verder alles erg schoon en een lekker balkon. Enige jammere is dat ze geen wifi mogelijkheid hebben. Wordt aan gewerkt volgens de eigenaresse. Het in- en uitchecken gaat wat kneuterig, maar zeker niet minder vriendelijk. Zeker een aanrader om hier eens te verblijven. Houdt idd wel rekening met het seizoen i.v.m. lawaai discotheken en vraag een kamer op de eerste of tweede etage zodat je niet bij de keuken van het thaise restaurant zit. Dan heb je een heerlijk verblijf!

Aanrader voor gezin met kinderen

Chantal
27-3-2013

Dit complex ligt echt vlak bij zee en het centrum van de Koog, wij werden bij aankomst hartelijk ontvangen en hebben een zeer plezierige tijd op Texel gehad. Ook de kinderen hebben genoten, je kunt tegenover het hotel ook fietsen huren zodat je het eiland rond kunt, Er is ook keuze uit allerlei kinderfietsen en de kinderen kunnen zelf naar het strand lopen, dus voor kids een aanrader.

Eenvoudig

Jolanda Luca
20-8-2012

Eenvoudig ingerichte studio. Verouderd meubilair, niet meer van deze tijd, evenals de keuken. Wel netjes en goed schoongemaakt.

Wij verbleven in het hoogseizoen en werden iedere nacht wakker van schreeuwende jongeren die uit discotheken komen.

Ligging t.o.v. strand, winkels e.d. is perfect!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Motel Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Motel Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Motel Texel scoort een 6.52 uit 10 op basis van 27 reviews.