Camping Minicamping Texion

26 reviews over Camping Minicamping Texion in het Nederlands

Geweldig.

Piet van Doezum,
13-7-2018

Wij hebben genoten van deze heerlijke rustige camping.

Texel is voor ons texiob

Simone,
23-5-2018

Heerlijk zo hoort een camping in mijn beleving te zijn. Een aardige eigenaar en een plek waar alles netjes is. En een camping zonder ouders met kleine kinderen. Graag meer van deze plekken in Nederland.

Fantastisch in een woord. Zeer behulpzame eigenaar

Gijs en Sjani Vonk,
23-10-2017

Een heerlijk rustige camping met mooie hagen om iedere plek. Goede uitvalsbasis voor fiets en wandeltochten

Camping top tijdelijke beheerders onbekwaam

Fam de Vries,
14-9-2017

Zorg dat je huisregels goed leest en ze 100% naleeft. Wij hadden zonder er verder over na te denken onze vrienden op de koffie gevraagd. En waren zo dom geweest om de huisregels niet te lezen. Deze waren opgehangen in de afwas ruimte. Dat hadden wij niet gezien, en wisten daardoor niet dat gasten vooraf aangemeld dienen te worden. Tevens moeten ze bellen als ze aan het hek staan, dat je zo kan open duwen. Ook zijn honden en kinderen niet toegestaan.

Dat werd een hele rel met de tijdelijke beheerders, die trokken gelijk van leer. Onze vrienden werden niet normaal aangesproken maar gesommeerd onmiddellijk het terrein te verlaten. Enig normaal overleg was niet mogelijk. We hebben het gelaten voor wat het was de koffie meegenomen naar de slufter. Daar mochten we het probleemloos opdrinken. Jammer, dat deze welwillende tijdelijke beheerder dit niet aanvoelt en normaal bespreekt met zijn gasten. Wij gaan er nooit meer heen, en raden beheerders aan eens een communicatie cursus te doen

Fantastische rustige plaatsen

Giny Bokma,
12-9-2017

Doordat alle caravans omgeven zijn door heggen heb je als gast dus vël privacy. Wij houden van rust en af en toe een praatje. Dat is hier prima. Omdat er geen honden worden toegelaten en geen kinderen is het echt heel lekker rustig. Voor degene die daar niet van houdt, doet er veratandig aan om een andere camping te zoeken. We hebben genoten en zullen zeker terugkomen. Frans en Jannie waren ook heel aardig.

Groet Watze en Giny Bokma

Heerlijke camping !

Hillie,
5-9-2017

Dit is een camping voor rust zoekers. Mooie plaatsen met aan driekanten struiken en bomen. Daardoor heerlijk beschut en toch zonnig. Sanitair is eenvoudig maar erg netjes. Alles word goed bijgehouden. Mooie fietsestalling met mogelijkheid tot het opladen van je e-bike. S' nachts gaat deze opslot ! Eigenaar was vriendelijk en hulpvaardig.

prima camping

Dick Bode,
27-8-2017

Prima camping. Sanitair keurig netjes. Ruime plekken met veel privacy.

Water en elektra op korte afstand.

Buitengewoon rustig terrein met tamelijk tamme merels.

Eigenaar is gastvrij en neemt de tijd voor ontvangst en wegwijs maken.

Klein minpuntje is de redelijk drukke weg, die langs het terrein loopt.

Heerlijk rustige camping

Anneke,
25-8-2017

camping met mooie grote afgescheiden plaatsen. Nette schone douches/toiletten.

Geen kinderen en huisdieren.

Fantastisch!

Elisabeth,
30-6-2017

Heerlijk rustige camping, ruime beschutte plaatsen, bijzonder hartelijke ontvangst, zeer schoon en doelmatig sanitair.

Bijzonder handig: in elke (ruime) douche ook een kleine wasbak met spiegel.

Vre-se-lijk!

Harrie
21-11-2016

Alleen al om de werkelijk schandalig sacherijnige eigenaars, komen wij hier nooit weer!

Dit soort "gastvrijheid" is ongekend. Meneer maakt zich drukker om de staat van zijn gras dan om het welzijn van zijn gasten.

Bot, nors en totaal niet gastvrij!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Texion in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Texion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.