Camping Minicamping De Ruige Hoogte

52 reviews over Camping Minicamping De Ruige Hoogte in het Nederlands

Super

Annemarie Verbeek
26-6-2011

Helemaal super ik kan niet wachten tot ik weer mag. Heerlijk drie weken in mijn caravan alle rust. Alles helemaal voor elkaar.

GR. Annemarie

In een woord SUPER!!!

Ramon van de Wiel
12-8-2010

Het was WEER geweldig!!!

En altijd te kort!

Volgend jaar weer maar dan 2 weken!!!

alles is super schoon en verzorgd je voeld je eigen echt thuis op deze prachtige,gezellige,mooie camping.

En wat is nu lekker als elke ochtend op je vakantie lekker warme broodjes je hoefd er je tent niet voor uit!!!SUPER!!!!

Mevrouw bakker Bedankt voor alles het was weer geweldig en zeker tot volgend jaar.

Groetjes van Ramon en Anne uit Geldrop!

Super

Marcel, Jose en Kim
10-8-2010

geweldig, alleen iets te kort volgend jaar wat langer. [8]

om ieder jaar naar terug te komen

rene kim lars en amber
9-8-2010

het was weer super

award dubbel en dwars verdiend

geweldige camping mooie plekken met zon en schaduw uitstekend sanitiar en een eigenaar dit je het gevoel geeft alsof je thuis bent

kort om :geweldig

Phantastischer ruhiger Platz

Joachim Aurich
20-5-2010

zB "Mini-Camping Camping Astrid Texel IST EIN super guter Platz ruhiger gepflegter komfortabler mit sehr guter Führungen, die in Einer Grossen schnell trifft man Sich Familie jemals Wieder mit den Campern, die jedes Jahr kommen.Gute Anbindung Wieder ein öffenlichen Busverkehr, gute ERREICHBARKEIT Einkaufsmöglichkeiten und der und des Strandes.Saubere gepflegte Sanitäranlagen, Waschmaschine, Küche, überdachter Fahrradabstellplatz und Trockenraum Stehen Stellplätze zur Verfügung.Die Sind großzügigen DURCH Drei grüne Hecken Seiten von der Insel umgeben.Auf Sorgen Mehrer Ärzte, Rettungswagen und Feuerwehr sterben sterben für Sicherheit der Gaste und Bewohner .. "

heerlijke relaxte camping

irma
5-5-2010

super sanitair voor een minicamping! lekker ruime plaatsen.

Perfect! Elk jaar weer trouw terug...

Familie Kaaij - du Bois
5-5-2010

Perfecte camping voor gezin met kleine kinderen. Sanitair goed onderhouden en zo tevreden dat we elk jaar weer trouw terugkeren. Verder erg vriendelijke eigenares en medewerkers. Mooie staanplaatsen en ook nog eens gratis gebruik van koelkast/vriezer en wasmachine!

Geweldige camping. Gevoel van `thuiskomen`.

Bert du Bois
5-5-2010

Camping Astrid is een rustige camping met ruime plaatsen. Het sanitair en andere voorzieningen zijn fantastisch. Zeer vriendelijke gastvrouw en (familie-) medewerkers. De camping waar de vakantie omvliegt en je niet graag weer vertrekt! Dat is de reden om naar deze camping steeds terug te gaan..........en dat doen we nu al 11 (elf) jaar.

camping om altijd weer naar terug te komen.

Jan Sterkenburg
2-5-2010

Camping Astrid staat bij onze vakanties op Texel al jaren voor gastvrijheid, rust, natuur en veel zorg voor comfort. Bij aankomst op de camping voelt een weerzien met Ineke Bakker als thuis komen. Wij wensen haar en de familie heel veel succes toe.

Een fantastische, verzorgde en gastvrije camping

Cor en Geesje
12-4-2010

Wanneer je eenmaal op camping Astrid bent geweest wil je er ieder jaar weer graag kamperen.

Wij komen er al jaren en worden ieder jaar weer hartelijk ontvangen.

Als je weer naar huis gaat (met tranen in de ogen) kun je er weer helemaal tegen aan.

Ineke ga zo door!

Een dikke pluim

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Ruige Hoogte in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Ruige Hoogte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.