Camping Minicamping De Ruige Hoogte

52 reviews over Camping Minicamping De Ruige Hoogte in het Nederlands

Een super camping

Adri Surig
9-9-2013

We hebben net ruim 2 weken op deze super camping gestaan. Heerlijk rustig en fijne ruime plekken. Het sanitair is heel verzorgd en brandschoon. Ook fijn dat de wasmachine zo te gebruiken is. Dit is m.n. handig voor gezinnen met kleine kinderen. De camping ligt op 1,5 km van de De Koog dus lekker centraal op Texel. Mevr. Bakker, de eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam en zorgt, naast de schoonmaak, ook elke dag voor lekkere verse eitjes. Voor ons een plek om te onthouden en nog eens terug te komen.

fantastische ruime familie camping

Sander boersen
5-8-2013

wij zijn hier negen dagen op de camping geweest. en een erg leuke tijd gehad. er waren veel jonge kinderen die heel vaak in de speeltuin speelde. de plekken zijn ook erg ruim met mooi kort gras. alle watertjes zijn met gaas afgeschermd ( dus heel veilig voor de kleine kinderen) Het sanitair is netjes en erg schoon. je kunt zelfs gebruik maken van de gratis wasmachine en eventueel ophangen in de droogruimte. kortom een aanrader. als wij weer naar Texel gaan , gaan wij hier weer heen

Een heerlijk plekje op Texel

fam. Jansen
13-8-2012

Een lekker kleinschalige camping met mooie ruime plekken, heerlijk zacht gras en goed onderhouden sanitair! Ligging t.o.v het strand en het dorp De Koog is super! Allemaal op wandelafstand!

Ontzettend fijn dat er een (gratis) wasmachine was...ideaal met kleine kinderen!

Kortom, een heerlijke plek!

Ruime plekken op rustige camping

Fam Dekker
9-6-2012

Hele ruime plekken met haagjes ertussen en een speeltuintje voor kinderen tot ca 8 jr. Een trampoline zou een goede aanvulling zijn. Sanitair heel goed voor elkaar, iedereen laat het daardoor ook netjes achter. Goede wasmachine inbegrepen.

Voor kids kipjes en een konijn en paarden. Verder geen kleinvee.

In onze week bijna alleen senioren, maar dat is niet altijd zo begrepen wij.

Plaats om steeds terug te keren

H de Ruiter
1-1-2012

Zeer goede accommodatie.

Rustige ruime schone camping op loop afstand van strand en dorp De Koog

Super locatie

Christian
26-8-2011

Dit jaar met onze twee, driejarige dochters, twee weken naar deze camping geweest. Eerste week helaas erg slecht weer, maar er is voldoende in de buurt om met de kinderen naar toe te gaan. Met slecht weer is het gratis speelpark bij De Krim zeker een aanrader. Op loopafstand is een fantastisch strand met een erg gezellig strandpaviljoen, Beach Inn bij Paal 21. Zondags speelde hier een leuk blues bandje.

De camping heeft ruime plaatsen en met kleine kinderen is het fijn dat er een wasmachine is die je kosteloos mag gebruiken. De camping wordt zeer goed onderhouden en het sanitair is erg schoon. Het is een kleine camping, wat nadelen kan hebben als je kinderen hebt. Je moet geluk hebben dat er leeftijdgenootjes zijn.

Wat verder opviel is dat het een gezellige en sociale camping is waar iedereen zijn steentje bijdraagt om het netjes te houden en te helpen.

Wij komen hier graag

A.Pool.
21-8-2011

De camping is schoon evensls het sanitair proficiat

uitstekend zeker een reden om terug te komen

A.Pool.
19-8-2011

de camping is klein schalig en zeker te prefereren de coniferen heggen tussen de standplaatsen

fijne camping

J.N Oskam
5-8-2011

minicamping Astrid is schoon, wasmachine en douchen is inclusief. zeer prettig met kinderen. Hulde!

Een supercamping!

Familie Kool
29-7-2011

Een weekje Texel met pubers was heerlijk. Vriend/vriendin kwamen over met de boot en gingen weer. Uitgaan, mountainbiken, strand, boerengolf... er is genoeg te doen voor hen. Zelf hebben we weer van de rust en prachtige natuur genoten tijdens fietsen en wandelen. Het nieuwe bloemenweitje op de camping bood rust en beschutting bij regen en wind, en was een idyllisch plekje in de zon. We komen zeker weer... met of zonder kids!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Ruige Hoogte in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Ruige Hoogte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.