Camping Minicamping De Ruige Hoogte

52 reviews over Camping Minicamping De Ruige Hoogte in het Nederlands

Uitzonderlijke leuk verblijf.

H de Vegt
9-9-2018

Prachtige mooie ruime plekken, netjes, gezellig, schoon, en alles goed verzorgt.

een grote waardering voor de eigenaar en personeel...

super

Claudia Burggraaf
5-9-2018

Mooie grote plaatsen. Campingeigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Schoon sanitair Rustig gelegen

Komen graag terug

Cindy andelbeek
5-8-2018

Prachtige ligging. Mooie ruime plekken met haagjes en bomen. Schoon sanitair. Gratis gebruik wasmachine en droger. Vriendelijke mensen. Voor kinderen een speeltuin en skelters om rond te rijden.

Wij komen zeker terug !

Johan
20-5-2018

Mooi, nette en ruim opgezette camping. Plaatsen afgescheiden met hagen waardoor voldoende privacy. Sanitair netjes en zeer schoon, geen gedoe met douche muntjes. Dicht bij de Koog, de weg oversteken en je loopt direct in het duingebied.

Prachtig, zeker voor herhaling vatbaar.

Karin Dekker
25-8-2017

De camping heeft mooie ruime plaatsen, van elkaar afgeschermd met een heg zodat je evengoed voldoende privacy hebt. Het terrein is goed onderhouden, het sanitair is heel erg schoon. Ook kun je gratis gebruik maken van wasmachine en droger. De gastvrouw was zeer gastvrij en vriendelijk. Ook in de omgeving is zeer veel te doen. Kortom: een camping waar je een prachtige vakantie kunt houden.

Super, gastvrij, privacy en netjes

Fam. Wijnen
22-8-2017

Dhr en Mevr. Bakker, maar ook dochter Marleen zijn zeer gastvrij.

Prima privacy plaatsen.

Alles erg netjes.

Wij hebben direct weer geboekt voor volgend jaar.

Mooie eerste ervaring met texel

Fam van Dam
27-7-2017

Kleine camping met grote plekken!

Groot en schoon sanitair waar je zelden hoeft te wachten.

Wasmachine droger en koelkast voor iedereen te gebruiken.

Daarnaast zeer gast vriendelijk en flexibel.

We hadden regelmatig bezoek over de vloer maar ook dat was allemaal geen probleem!

We kijken terug op een heel prettig verblijf. Fijn om te ervaren dat de eigenaresse, als je ergens hulp bij nodig hebt, direct voor je klaar staat!

Heel fijne rustige caming

C.Ph. Zandstra
26-9-2016

Toiletten douches zeeer schoon en camping erg rustig

Prima camping voor een rustig verblijf op Texel

Cor van Spijk
17-9-2016

De camping heeft grote beschutte plaatsen en zeer schoon sanitair. Geen echte minpunten kunnen ontdekken. De gastvrouw Ineke Bakker is bijzonder vriendelijk en behulpzaam maar stopt ermee na meer dan 30 jaar en geeft het stokje over aan weer een familie Bakker, die overigens geen familie is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Ruige Hoogte in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Ruige Hoogte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.