Tijdelijk €25 aanbetaling

7.2GoedScore uit 17 reviews

7.2GoedScore uit 17 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over Madura

• 7Hans10-08-2020

Madura B&B knus maar verouderd en krap

Wij hebben 3 nachten gelogeerd in een kamer in de Bed& Breakfast Madura. We werden aardig ontvangen en begeleid door Petra. De BB-kamers liggen alle 4 op 1 hoog in het huis. Op de krappe gang boven staat alles wat je kunt bedenken en klaar om te gebruiken: koffie, koelkast, handdoeken, borden etc. Het is er schoon. De kamer zelf is voor 3 eigenlijk niet te doen. De bank die er staat wordt omgedoopt tot slaapbank, wat op zich prima is, maar de kamer is erg klein (3 koffers passen er nauwelijks bij), ingericht met oude, vervallen meubeltjes en vooral erg benauwd. Het grote raam kan niet open. Alleen een klein bovenraampje. Als je er dan met 3 in slaapt is het echt verstikkend (en met 2 ook verwacht ik) Helemaal als het warm is. De harde bedden vonden we lekker liggen. Misschien hebben we het gemist, maar ik heb niet iets voor kinderen gezien.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Annie en Hette Aardema05-10-2016

Edwin en Petra zijn erg Vriendelijk en behulpzaam

Wij waren er in September met de Camper.Super schoon nieuw toilet gebouw. Hele mooie ruime plaatsen, en in overleg kan heel veel. Edwin en Petra willen alles voor je doen. Mensen die zeuren over een boeren camping moeten naar een 5 sterren hotel gaan,en niet de tijd blijven zitten en dan zeiken. Edwin en Petra ga zo door, wij komen zeker bij jullie terug. Annie en Hette Aardema

• 2sandra 05-09-2016

Onhygienisch en klantontvriendelijk

Wij verbleven in 't Hok. Wat ook echt een Hok is. bouwval, Vies, schimmels in de badkamer, muffig. Stallen zijn prima, alleen moet je leeg opleveren en dan kun je nog 3 lagen mest van een voorganger eruit scheppen (hebben wij uiteraard gedaan). Schoonmaakborg krijg je terug als je 't Hok schoon oplevert. Op zich al een uitdaging aangezien het zo'n bouwval is. Maar toch met goede moed alles geboend en schoner opgeleverd dan het was en dan toch geen borg terugkrijgen??? Zo jammer als je mensen vertrouwd en dat dan zo wordt beschadigd. Op zondag is de eigenaresse niet bereikbaar voor gasten (vreemd toch met een B&B??)

• 1Staat v/h sanitair
  • 3Sandra05-09-2016

Klantontvriendelijk en sterk verouderd

• Op zondag zijn ze niet aanspreekbaar voor de gasten (beetje vreemd voor een B&B/kampeerboerderij).
    • 't Hok is een vieze benauwde ruimte welke sterk verouderd is. Badkamer vol met schimmels.
    • Paardenstallen dien je leeg op te leveren. Uiteraard geen probleem, alleen jammer dat je ook 3 lagen potstal van de voorgangers eruit kan scheppen (hebben we overigens gewoon gedaan, het was tenslotte vakantie).
    • De paardenstallen waren overigens verder prima voor de paarden.
    • Uiteindelijk borg voor schoonmaak niet teruggestort gekregen wegens niet schoon opleveren van 't Hok (nooit klachten over onze schoonmaakkwaliteit gehad bij andere accommodaties). Wij vertrokken op zondag en aangezien Petra op zondag niet aanspreekbaar is voor gasten, kon er geen gezamenlijke check plaatsvinden.
    • Als ze je op kan lichten dan doet ze dat!
    • 1Staat v/h sanitair
  • 10Mies06-09-2015

Mooie plek

Dat is de perfecte camping je word goed geholpen

• 10Helma19-08-2015

Weer een fantastische vakantie gehad

We zijn ruim twee week op camping geweest. Hebben het erg naar onze zin gehad! Vriendelijke en gastvrije mensen! Prachtige plek om heen te gaan.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Familie Brekelmans16-08-2015

Wij zijn met 4 volwassenen en 2 kinderen 6 en 8 jaar naar Madura geweest en hebben in 't Hok geslapen, het is ons uitstekend bevallen en we komen er beslist weer terug Hebben goede ontbijtservice, na het invullen van de bestellingen staat de bestelling vanaf 7.00 uur voor de deur, lekker vers brood. de prijs vergelijking is goed voor wat je krijgt, en alles ziet er schoon uit Slaapbank in de kamer slaapt goed, is tenminste niet zo'n doorgezakt hotelbed.

Hebben zelf voor vertrek alles schoongemaakt, en schoonmaakkosten zijn gelijk teruggestort.

Wij zijn in ieder geval tevreden over ons verblijf bij Petra & Edwin

• 10Corine van Velsen15-08-2015

Fantastisch!!!

Wij hebben een supervakantie gehad op de logeer en kampeerboerderij! Druk in bedrijf, gezellige, gemoedelijke mensen. Goed ontbijt en alles brandschoon!

• 10Helma14-08-2015

Vakantie Madura

We hebben een prima verblijf gehad op deze boerencampng. De accommodatie wordt met veel zorg onderhouden. Gastvrij ontvangst en de boerin doet haar best om een zo goed mogelijke verblijf aan te bieden. De locatie is geweldig. De voorzieningen worden met zorg onderhouden. We komen al 4 jaar op deze camping.

• 10Flip14-08-2015

3 daags verblijf in het hok

Zijn 2 keer hier geweest. Hebben met veel plezier hier vertoeft. Gastvrij ontvangen en de boerin, die de gehele camping verzorgt en onderhoudt op het boerenbedrijf is klantvriendelijk en doet haar best om haar gasten een aangenaam verblijf aan te bieden. Leuke bijkomstigheid is dat je kennis kunt nemen van de activiteiten op boerderij ( wanneer de boer bezig is met de bollen). Voor een verblijf zeker een aanrader. Het hok zag er prima verzorgt uit.

Camping Madura info

Camping-informatie