Hotel Loodsman's Welvaren

Hotel Loodsman's Welvaren
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Loodsman's Welvaren voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Loodsman's Welvaren in het Nederlands

Heerlijk kleinschalig hotel/ B&B

Richard
12-5-2017

Prima locatie voor uitstapjes of fietstochten in de omgeving

Oude reviews (archief)

Gastvrij en gemoedelijk

werf
6-10-2016

Wij hebben hier onze honeymoon doorgebracht. Bij aankomst stond er als verrassing een heerlijk fles champagne klaar, en een felicitatie kaart. Geweldig! De comfort kamers beneden zijn heerlijk ruim, met ruime badkamer, en alles superschoon. Ook het ontbijt was zeer uitgebreid. Lekkere griekse yoghurt met vers fruit, scrambled eggs, bacon, te veel om op te noemen. Wij komen snel weer!

Leuk B&B Hotel in den Hoorn

Richard & Wilma
4-4-2016

Wil je vrijheid en genieten ga naar dit B&B Hotel, prima ontbijt en kamers, eigenaars zijn ook vriendelijk en maken graag een praatje met je. Vanuit dit Hotel kan je alle kanten op van strand tot dorpjes en je kan hier goed wandelen en fietsen.

We hebben hier echt genoten en vonden het heel jammer dat we na 4 dagen weer naar huis moesten.

We gaan zeker terugkomen. Onze 2 honden vonden Texel en deze B&B super. Leuke gezamenlijke ruimte en kleine binnentuin met zitjes.

Heel gastvrij.

Overvelde
3-3-2016

Heel gastvrij hotel b&b met zeer uitgebreid ontbijt. Ook het relax gedeelte is zeer gastvrij. Wij komen zeker weer terug.

Gemoedelijk hotel met uitstekende service en betrokken en gastvrije eigenaresse. We zijn er inmiddels tweemaal geweest in de benedenkamers. Beiden keren de hond mee genomen, die ook vriendelijk onthaald werd. Klein minpuntje: het geheel is wat gedateerd, maar wel schoon en fris. Zeker een aanrader!

Wij komen zeker nog eens terug. We hebben 3 dagen genoten van zee, strand en fietsen. Dit hotel was een prima uitvalsbasis. Ontspannen sfeer, je voelt je snel thuis.

Heerlijk rustig plekje

Wilma Schreurs
21-5-2015

Heerlijk hotelletje! De luxere kamers hebben een eigen zitje op het binnenplaatsje. De kamers zijn ruim genoeg. Beetje rare indeling wat de kamers betreft. Zo kan je vanuit je bed geen tv kijken en moet je dus wat gaan schuiven. Sauna lekker, misschien wat verouderd. Hij moet zeker een uur voorverwarmen dan is hij op een temperatuur van 90 graden. Maar echt heerlijk. De ruimte waar vroeger het restaurant was is prachtig. Zo jammer dat deze alleen voor het ontbijt gebruikt wordt en alleen voor gasten is. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Koffie en thee de hele dag gratis. Gekoelde drankjes mag je zelf pakken en kan je dan noteren. Dit werkt prima. Drankjes zijn ook absoluut niet duur. Kortom een aanrader.

Het hotel is super Mooi en zo ook de kamers. Wel is het geheel gehorig, je hoort je buren praten, douchen enz.. De hotel eigenaren zijn aardig, maar het is wel een beetje amateur; Onwijs mooie zaal, zo jammer dat daar geen restaurant is. Ontbijt is prima,maar kan l beter- sap uit een pak, droge cake - Sauna is lekker maar de aangrenzende ruimte is steenkoud, dan is het effect weg. ..

Locatie is top.

Gastvrij en gezellig

ine hurkens
4-11-2014

Hotel Loodsmans Welvaren ligt heerlijk rustig.

De eigenaren zijn erg vriendelijk, goede sfeer.

Prima ontbijt.

De gezellige 3 persoonskamer werd iedere dag schoongemaakt.

Heerlijke lavendel shampoo en douchegel aanwezig.

Koffie thee chocolademelk, cakes en fruit staan de hele dag klaar.

Kortom: prima hotel!

Zeker de moeite waard.

Hans en Ria van der Wolk
7-6-2014

Bed & Breakfast Loodsman Welvaren is een gastvrije accommodatie..

Gemoedelijke sfeer en uitstekende service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Loodsman's Welvaren in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Loodsman's Welvaren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Loodsman's Welvaren scoort een 8.41 uit 10 op basis van 36 reviews.