Tijdelijk €25 aanbetaling

Loodsman's Welvaren

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Loodsman's Welvaren voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 44 reviews
+58

8.3FantastischScore uit 44 reviews

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

44 Reviews over Loodsman's Welvaren

• 9Familie Hut09-03-2020

Super!

Na ons verblijf op Texel heerlijk ontbeten hier. Super gastvrij ontvangen & dat er een eitje voor je gebakken werd vonden we ook super! Zeker voor herhaling vatbaar!!

• 8Hans Boessenkool05-03-2020

Net hotel

Goed hotel voor kort verblijf. Ontbijt uitstekend. Gratis koffie en of thee de hele dag. Vriendelijke eigenares. Kleine sauna voor een uurtje relaxen. Gelagkamer uit oude tijden, ademt historie. Kamers zijn slaapgelegenheden, badkamer klein maar voldoende. Wij sliepen of begane grond, je hoort mensen boven je lopen. Aardige samenwerking met restaurants uit het dorp den Hoorn.

• 9Edwin en Sirikit27-02-2020

Zeker voor herhaling vatbaar. Wij gaan zeker terug

Gezellig en gemoedelijk hotel. Fijne sfeer en hartelijke ontvangst. Prima kamer. Schoon en compleet. Wij hadden een fles wijn besteld bij aankomst. Dat is een aanrader. Ook het ontbijt was prima verzorgd.

• 7Tol17-02-2020

Heel fijn

Ons verblijf van vrijdag tot zondag was erg fijn. We zijn zeer vriendelijk ontvangen. De kamer is sober en schoon. Heerlijk ontbeten in de huiselijke gezamenlijke ruimte. Wij hebben wederom genoten van ons verblijf op Texel!

• 7Dennis02-11-2019

hadden er iets meer van verwacht

B&B die wordt uitgebaat in een gemoedelijke sfeer en waar je viervoeter welkom is. De uitbaatster heeft ons goed onthaald en direct wegwijs gemaakt. Leuk aan dit hotel is dat je ten allen tijde gebruik mag maken van de ontbijtzaal en dat koffie gratis is voor de gasten. Kamer op +1 met tapijt - in combinatie met honden niet echt hygiënisch te noemen. Was ook niet te zien op de foto's bij het boeken. Her en der kan de kamer ook een likje verf gebruiken. Het ontbijt was vers en lekker, alleen werd er nauwelijks aangevuld. Laatkomers moeten het doen met de overschotjes van spek en roerei, tot zelfs lege schotels in het slechtste geval, best wel jammer. Je tafel komen afruimen terwijl je nog aan het eten bent daar scoor je ook geen punten mee. De man in kwestie bedoelde het allemaal goed, maar toch... Er is voldoende parking achteraan het hotel. Credit cards worden niet geaccepteerd

• 9Bijkerk01-01-2019

Wij vonden het een zeer fijn verblijf

Wij hebben met onze kleindochter een nacht verbleven bij Loodsman's Welvaren,een super leuk ontvangst met de nodige uitleg. Een prima kamer en een heerlijk ontbijt meer dan genoeg . Koffie/thee keurig geregeld. Zeer kindvriendelijk onze kleindochter mocht bij vertrek nog een cadeautje grabbelen heel attent.

• 9Gerben04-12-2018

Super leuk en sfeervol hotel met fijne service

Super leuk en gezellig hotel b & b. Lieve eigenaresse en goede service. Goed en sfeervol ingerichte kamers , heerlijk ontbijt. Zeer goed gelegen om vanuit hier veel leuke dingen te doen op Texel.

• 4Petra08-09-2018

Nooit meer

Wij zijn een midweek in deze accomodatie gewreest en wij vinden dit onderkomen absoluut geen 8.3 waardig. Dat wij aan kwamen werd ons verzocht direct de kosten voor de kamer te betalen terwijl we nog amper binnen waren en nog geen kamer gezien hadden. De kamer die we hadden was klein en de badkamer was helemaal een kleine benauwde ruimte waar geen ramen of ventilatie systeem zat. Als je gedouched had leek het er wel een stoom cabine. Er was nergens plek om handdoeken te laten drogen. Het ontbijt was matig en de ruimte waar het pntbijt genuttigd kon worden was erg donker ingericht. Ook hebben honden toegang tot de ontbijt zaal wat in onze beleving zeer onhygiënisch is. Alles draait om het innen van geld, fiets huren meteen 10 euro contant betalen , vergeten electrische fiets op te laden dan word daar direct 20 euro voor gerekend. Telefoon oplader laten liggen en gevraagd om deze op te sturen , word 10 euro administratie kosten voor gerekend

• 9Jolanda van Rijn04-07-2018

Top hotel

Fijn kleinschalige hotel/bv met een uitstekend ontbijt. Prachtig uitzicht op kerkje van den Hoorn

• 9Richard12-05-2017

Heerlijk kleinschalig hotel/ B&B

Prima locatie voor uitstapjes of fietstochten in de omgeving

Hotel Loodsman's Welvaren info

• AirconditioningNiet beschikbaar