Tijdelijk €25 aanbetaling

Logement Brocante

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Logement Brocante voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 16 reviews

8.9FantastischScore uit 16 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Logement Brocante

• 10Edwin Bakker03-02-2019

Geweldige weekend en enorm genoten!

Heerlijk verblijf in een mooie kamer en uitstekende service. Het ontbijt ruik je van verre en is heerlijk vers. Enorm genoten!! Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Jan en Beatrice03-06-2014

Weer heel erg genoten

Het Hemelvaart-weekend was voor de tweede maal een echte meevaller ! Een vriendelijke gastvrouw, ruime en zeer nette kamer met comfortabel bed en douche. Gevarieerd en lekker ontbijt, en zeker voldoende om de dag sportief te beginnen. De wagen kan je hier laten staan en gerust 's avonds een wijntje drinken als je uit gaat eten. De restaurants in de Koog zijn zo om de hoek. Dit is een adresje om terug te komen.

• 10Daisy26-05-2014

Super plek!

Enorm genoten van de overnachting in Logement Brocante. Bij aankomst hing er netjes een envelop met een briefje en de sleutel omdat de eigenaresse even niet aanwezig was. We hadden de kamer op de eerste verdieping meteen links van de trap. Een leuk detail was dat onze naam in een bordje naast de kamer hing. Verder de kamer mooi ingericht en super schoon. Heerlijke bedden en stortdouche. Prima tv! Koelkast, senseo(met pads die klaarstaan), waterkoker (met theezakjes), borden bestek, kurkentrekker... Kortom helemaal compleet wat ons betreft. Ook lagen er handdoeken klaar. Smorgens om 0900 een bescheiden klopje met goedemorgen. Je doet dan de deur open en er staat een goed gevulde mand met eten en warme broodjes. Voor ieder wat wils! Wat betreft de locatie, helemaal super, op loopafstand vh centrum, fietsverhuur, strand! Wij bevelen deze bed and breakfast zeker aan andere aan! En wellicht komen we hier nog eens terug!

• 9van Stein07-04-2013

Lekker huiselijk!

Gezellig een paar dagen in Brocante gelogeerd, een warm onthaal je naambordje op je deur haha (waar vindt je dat) een gezellig ingerichte kamer als je natuurlijk van Brocant houd, senseo, magenetron, waterkokertje, koelkast alles prima geregeld! Wij hadden een heerlijk bed , lekkere stortdouche, smorgens om 9 uur een picknickmand met diverse broodjes verse jus, koffie, warme broodjes, eitje enz. Je kamer wordt iedere dag keurig schoongemaakt en van schone badhandoeken voorzien .Je auto geparkeerd op het terrein voor de deur en aan de overkant van de straat loop je zo de dorpskern van De Koog in waar het wemelt van leuke winkeltjes en gezellige restaurantjes. De koog ligt ong. in het midden van het eiland en is een prima uitvalsbasis naar alle activiteiten en dorpjes van het eiland.

• 8Bert en Annelies Kreijne10-04-2011

Heel fijn logement

Wij hebben genoten Dit logement ligt dichtbij zee en dichtbij het plaatsje De Koog. De kamers zijn schoon en er is gedacht aan een koelkast,magnetron,senseo, waterkoker. Geweldig.... Met een mandje met pads en theezakjes enz enz. Aan alles is gedacht. Heel fijn binnen komen. Het ontbijt werd 's morgens in een mand voor de deur gezet.Ook helemaal compleet. En de badkamer met stortdouche was heerlijk. De bedden waren perfect. We hebben genoten En we hadden prachtig weer ,dat is meegenomen.Wie weet komen we nog een keertje terug.

• 9dhb18-08-2010

Een echte aanrader!!

Dit logement is een echte aanrader! Ik kom er al jaren en heb tot nu toe niets dan goeds te melden over Brocante. Erg vervelend voor die mevrouw ivdp die het niet leuk had maar dat lag vast aan haar zelf. In al die jaren dat ik er kom maar ook vrienden en familie hoor ik niet anders dan dat het er: GASTVRIJ IS, BEHULPZAAM, SCHOON EN RUIM.

• 9Johanna24-02-2010

gezellige ruime en smaakvol ingerichte kamer

Een adres om terug te komen!Elke ochtend een heerlijk ontbijt op de kamer. Dichtbij het strand en het centrum en toch heel rustig. Een echte "woonkamer"waar het ook bij minder goed weer prettig toeven is. Een heerlijke bed en een fantastische badkamer. Hartelijke ontvangst.

• 9E.R.K28-06-2009

Heel erg genoten

Wij zijn net terug na een fantastisch verblijf in logement Brocante. Wij hebben alles zeer positief ervaren, en begrijpen niet waar de eerder op deze pagina vermelde negatieve berichten op berusten. De ontvangst was zeer hartelijk, en over verzorging en accommodatie niets te klagen. Wij gaan zeker nog een keer terug. Mensen grote klasse, groet uit Purmerend.

• 10kim19-04-2009

heel goed

Wij hebben meerdere keren bij Logement Brocante overnacht en niets dan lof over het pension. Prachtige kamers, alles er op en er aan. Geweldig ontbijt en prima ligging midden in de Koog. Ook de service was prima, ik herken totaal niets in de negatieve ervaringen die hieronder staan beschreven maar dat is ieder zijn eigen ervaring. Wij komen zeker nog eens terug!

• 8martijn30-03-2009

zeer onpersoonlijk

zag er leuk uit op de website, maar de eigenaresse was zeer onvriendelijk .De eerste en laatste keer.. erg jammer... omdat de kamers goed waren.

Bed & Breakfast Logement Brocante info

Het complex