Landgoed de Bonte Belevenis

Landgoed de Bonte Belevenis

5.9Voldoende

• 8Ben20-05-2016

Heel leuk maar kan nog beter

De kinderen kunnen hier heel leuk spelen, je kan hier dieren aaien en heerlijk met een hapje en een drankje op het grasveld naar je spelende kinderen kijken.

De meeste medewerkers zijn overigens mensen met een 'rugzakje'. Hou hier rekening mee. Gezien veel reacties hier hebben veel bezoekers dat niet door.

De activiteiten zoals brood bakken, kaarsjes maken, zeepjes maken en papier scheppen zijn heel leuk maar niet zo handig georganiseerd. Bij drukte is het erg warm en erg dringen. Vooral de bakker heeft weinig oog voor de kinderen die lang moeten wachten. Wij moesten wachten aan een lege werktafel totdat de andere tafel met kinderen, die net waren begonnen met kneden toen wij binnen kwamen, klaar waren (en tot de bakker eindelijk was uitgepraat). Bij ons was zijn verhaal een heel stuk korter. Had ons dan ook even een klomp deeg gegeven (die al op de andere tafel klaar lag).

Misschien is het een idee om bij entree tijdstippen af te spreken wanneer je wat kunt doen. Dan kun je de bezoekers beter over de dag spreiden.

mei 2016

• 1Julian11-07-2017

Slechte kwaliteit

Alles was slecht van het eten en drinken tot de zogenaamde speeltuin die je eerder een wrak kan noemen het is slecht onderhouden en is te duur voor wat je krijgt

juli 2017

• 9Laura en Mark27-06-2015

Fantastisch werk!

Mooi om te zien hoe verschillende ambachten en het boeren leven hier samen komen. Een genoet voor jong en oud!

juni 2015

• 9Johanna30-07-2015

Een heel leuk dagje uit.

Bij het brood bakken was het veel te druk met maar een persoon begeleiding waardoor het veel te lang duurde en vele kinderen moe en lastig werden in de kleine warme ruimte. Anders was het een 10 geweest. Maar verder was het een heel leuke ervaring met veel te doen en zien voor onze kindjes van drie en zes.

juli 2015

• 4Betsy28-04-2014

saai

Ben er in het verleden geweest maar eenmalig niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in april 2014

• 7H&H13-10-2013

Leuk winkeltje

Alleen het winkeltje met leuke plaatselijke producten bezocht, en de de "slijterij" die ernaast zit uiteraard!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9P.J.Vink26-10-2014

Leuk voor kinderen en leerzaam voor jong en oud.

Leuke ervaring van basis technieken zoals broodbakken papier scheppen, kaarsen en zeep maken.

oktober 2014

• 7jakamp03-05-2014

erg leuk

Bonte belevenis is erg leuk voor jonge kinderen. Het nadeel is, dat het best druk is. Lange wachttijden.

april 2014

• 9Marcel16-08-2013

Aanrader!

Leuk voor de kinderen: zelf papier scheppen, kaarsen en zeep maken, brood bakken. Incl. kleine speeltuin en restaurantje

augustus 2012

• 4Monique01-05-2011

wel leuk niet meedenkend

De kinderen vonden het heel erg leuk maar groot nadeel vond ik dat er niet meegedacht werd met ons, zijn erg star in hoe het moet en hoe het is. Regen of mooi weer blijf maar buiten wachten bijvoorbeeld. Als karakter nog word veranderd dan komt er vanzelf een 10.

maart 2011

10 van de 96 reviews gezien