Vakantiepark Landal Sluftervallei

Vakantiepark Landal Sluftervallei
7,9

• Onderkomen7,7
  • Activiteiten7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Sluftervallei voor je op een rij gezet:

628 reviews over Vakantiepark Landal Sluftervallei in het Nederlands

Mooi park met mooie huisjes

Evelien
25-10-2018
  • Onderkomen9

We hebben begin oktober genoten van een lang weekend in een luxe, 8-persoons huisje. Qua borden, bestek etc. is er meer dan genoeg voor handen.

Schoonmaak moet echt beter. Op veel plaatsen in het huisje ligt behoorlijk wat stof.

Het terras is mooi afgeschermd, zodat je niet bij je buurman op het bord kijkt.

Wij komen vast en zeker nog een keer terug.

Super vakantie

Lucyna
5-10-2018
  • Onderkomen9

We zaten met zijn 2 en hond in 6 persoons huisje. Die is klein ( vinden wij voor max 4 volwassenen) maar erg mooi en sfeervol ingericht. Met prachtig uitzicht over de duinen en vodoende privacy. De omgeving is schitterend, je wandeld zo de duinen in. We komen zeker weer terug!

verbeteringen noodzakelijk!!

ruiter
17-9-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Het ontvangst was prima, snel de sleutel en dan naar de bungalow. Amper binnen was er bezoek van het schoonmaakbedrijf of alles naar wens was. Dit hadden we nog niet kunnen checken, gelukkig voor hun!. Het huisje was ronduit vies! We hebben gezien wat de vorige gebruikers van de bungalow hebben gegeten, laat staan wat er wel niet allemaal onder de bedden was blijven liggen. Ronduit vies!!!!

De animatie voor de kinderen (5) was wel beneden niveau van wat we gewend zijn van Landal. Zelden een club meegemaakt die zo chagrijnig van zich afkeek. Zo laat je de kinderen daar niet achter! Meer enthousiasme was zeker welkom geweest.

Tel daarbij de kosten voor en week huur van 2800,- euro dan had ik wel wat beters verwacht.

Boven verwachting

Cmm
11-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het is een mooi park gelegen in de duinen. Doordat elk huisje tussen de duinen ligt heb je absoluut geen last van de buren. Wij hadden een 6c bungalow, die was netjes ingericht met vrij nieuwe meubels. We hadden een babybox besteld en die stond keurig klaar in de berging. De schoonmaak was minder goed dan thuis (veel stof onder bank en bed) maar viel niet tegen. Het huisje had een magnetron/oven (bakplaat was wel vies) en een vaatwasser. Van de 6 dekbedden waren er 2 met een vieze vlek er in.

Zwembad is ruim, maar in de familiekleedkamer lagen vieze luiers (geen prullenbak daar) en er lag wat zand in het babybadje. Verder erg leuk.

Restaurant boven verwachting goed. Lekker eten, goed bereid, misschien zelfs iets te snel op tafel. Bediening was erg lief voor onze baby.

Winkeltje prima, bij de bestelde gourmet was men het stokbrood vergeten maar dit werd nagebracht. En goedgemaakt met gratis ijsjes.

Nooit meer

Marleen
31-8-2018
  • Onderkomen6

Het zag er allemaal verlaten uit. Je kon er wel een mooie wandeling maken naar het strand. Bij mooi weer genoeg speel gelegenheden, bij slecht weinig te beleven.

Het eten in de bistro was slecht en erg duur.

Het gerecht klopte totaal niet met wat er op de kaart stond. De medewerker gaf aan dat het inderdaad aangepast moet worden, wat de mogelijkheden waren zou ze op terugkomen. Dit heeft ze niet gedaan.

In plaats van een uur bowlen, stopte de baan na 50 minuten. De medewerker aan wie we dit melden, was wel gastvriemdelijk en gaf ons korting en zou meteen kijken of de tijden in de computer wel klopten omdat het allemaal automatisch gaat.

De stacaravan was niet erg schoon (de chips van de vorige vakantiegangers konden we nog vinden) en de vloer bij het zwembad ook niet altijd.

Receptie: Hier werden we goed geholpen.

Ze belden mij op toen mijn zoontje de weg kwijt was en naar de receptie liep. Top!

Nooit meer

Danielle
14-8-2018
  • Onderkomen3

Het is een mooi park met prachtige accommodaties, maar ons huisje was zo slecht onderhouden en ronduit smerig. Poep op de deurklink van de wc, smerige vloerkleden, een eetkamertafel die niet schoongemaakt was, de vloer was smerig (de kinderen hadden al zwarte voeten toen we nog geen vijf minuten binnen waren). De schoonmaak liet echt te wensen over. Daarnaast deden veel lampen het niet en waren twee terrasstoelen en twee fauteuils in de woonkamer kapot. Na melding hiervan bij de receptie werden de lampen meteen vervangen en reparaties verricht. Ook is de schoonmaak geweest om nogmaals het hele huisje schoon te maken, maar als je ziet hoe dit gebeurt, begrijp je meteen waarom het zo smerig is. Daarna hebben we zelf nog maar eens de woonkamer een poetsbeurt gegeven... Voor ons was dit eens, maar nooit weer.......

Schandalig !!!

Mirjam
10-8-2018
  • Onderkomen5

Bij deze wil ik iedereen waarschuwen, wij hebben 7weken geleden geboekt voor tien dagen Landal slufervallei voor bijna 1700 euro en inmiddels is de prijs met 600 euro gedaald en ik snap best dat het 100 of 200 euro kan schelen om een lastminute af te wachten maar 600 euro dat is toch pure onrecht wat ze hun klanten aandoen die wel voortijdig boeken en ik ben hier ook erg boos om en dat is nog netjes omschreven en ik heb al contact gezocht met Landal maar ze doen er niets mee!!! Het enige wat ze verrekend hebben is 20 euro voorkeur kosten. Dus mensen wacht dus met boeken tot enkele weken voor dat u gaat als er nog veel bungalows vrij zijn.

Mooi park met veel verbeterpunten

Mayke
7-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

Park heeft een mooie ligging. Genoeg speelgelegenheden voor de kinderen en prima zwembad. Huis ook prima alleen aan de hygiene mag zeker wat verbeterd worden. Bij aankomt was het huis lang niet schoon. Onder bedden lagen nog spullen van vorige gasten en onder de banken en kastjes was zichtbaar lange tijd niet schoon gemaakt. Ook de prullenbakken langs de paden bij de huisjes zaten merendeel van de tijd vol en werden niet geleegd.

Animatie was ver onder de maat. Bij aankomst krijg je een folder met de activiteiten die worden aangeboden lijkt goed op het eerste oog. Maar gedurende de dag zie je het animatie team verre van enthousiast rond lopen. Doen zeker geen moeite om kinderen te trekken bij activiteiten en dat is ook te zien aan het kleine aantal kinderen bij de activiteiten. Zijn drukker met andere dingen als met hun werk. Erg jammer voor de kinderen.

Leuk park voor gezinnen met kleine kinderen.

P. de Bruijn
2-8-2018
  • Onderkomen7

Leuk park, er zijn voor de kinderen volop speelgelegenheden en een leuk zwembad. Het huisje was ruim, maar niet goed schoon helaas. We hebben het hier naar ons zin gehad.

• Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een prachtig bungalowpark midden in de duinen vlak bij De Cocksdorp. Het park ligt ook vlak bij het strand aan de Noordzee kant, en het is heerlijk wandelen daar. Het is één van mijn meest favoriete plekken om er tussen uit te gaan. Texel is een eiland, 20 minuten varen vanaf Den Helder. Maar op het moment dat je op de boot stapt, heb je echt het gevoel er al 'uit' te zijn.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Sluftervallei in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Sluftervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.