Vakantiepark Landal Sluftervallei

Nederland, Waddeneilanden, Texel

7.6Goed

• 7.2Activiteiten
  • 7.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Sluftervallei voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Vakantiepark Landal Sluftervallei ligt midden in een natuurgebied in Texel. Vermaak je op het park met de bowlingbaan, het zwembad met glijbaan en bubbelbad en de mooie wandelpaden in en rond het park. Haal bij de receptie routekaarten zodat je leuke fietsroutes door Texel kunt uitstippelen. De ecomare zeehondenopvang is ook het bezoeken waard.

662 reviews over Vakantiepark Landal Sluftervallei

• 7H. De Cock-Rietman Hinke10-01-2020

Leuk huisje met slechte stoel en jammer van mijn d

Park ligt mooi in natuurlijke omgeving. Wij hadden een ouder 4 persoons huisje met drie volwassenen. De 'luie' stoel in de woonkamer is een ramp Vooral in de winter met Kerst. Je zit dan toch veel binnen en met drie volwassenen op een bank is niet zo fijn. Huisje is wel gezellig met een openhaard. Badkamer is wel klein maar met z'n drieēn gaat het. Alleen om in het bad te komen is enige lenigheid vereist. Er is ook een aoarte douchecabine. Fijn! Op een slaapkamer is een wastafel. Restaurant was mooi in Kerstsfeer. Echter het hoofdgerecht met varkenshaas was gortdroog! Jammer. Personeel deed echt hun best maar mogelijk was de keuken niet op orde. Het bestelde gourmet arrangement was prima. Aan alles was gedacht.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Neeltje29-11-2019

Fantastisch!

Het is een geweldig park, prachtig gelegen in de duinen, heel vriendelijke medewerkers, gezellig restaurant, goede parkwinkel, onze bungalow was niet groot(dat weet je van te voren) maar heel gezellig ingericht en met goede bedden en een grote badkamer. We waren hier voor de vijfde keer en het was weer heerlijk! Het is echt genieten!!

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 8Mulder25-10-2019

Geweldig!

Schoon huisje, prachtige ligging van het park. Heerlijke broodjes in de parkshop, zeer uitgebreide winkel. Restaurant niet bezocht. Wij komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Reginald14-10-2019

Heerlijk park

Landal Sluftervallei is een heerlijk park in de duinen, ruim opgezet en lekker rustig in het najaar. Huisje was erg schoon en netjes, modern ingericht, alle voorziening is er. Receptie is heel vriendelijk en voor vragen kan je er daar goed terecht, brasserie gerechten is gewoon zoals op alle Landal Parken ook verkrijgbaar zijn dus we kennen dus zo hier en daar wel, het eten is goed en verwacht je ook nergens van hoge culinaire standjes want dat hebben ze nooit. Zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt omdat in de omgeving van het park zoveel te zien is.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Alexander Hagemeijer15-09-2019

Verwacht geen service van Landal,verder ok

Mooi park, mooi huisje. Slechte animatie, ook het restaurant van dit Landal park zeer slecht, slechte klantenservice.

• 5Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Jan08-09-2019

Echt onthaasten en genieten

Voor de tweede keer in dit fijne park geweest. De ligging in de duinen en op loopafstand van het strand is fantastisch! Wij hebben bewust gekozen voor een “oudere” bungalow vanwege de mooie ligging tussen de glooiende duinen. Het huisje is goed, niet super de luxe maar prima voor ons! De ligging vinden we belangrijker. Het restaurant is prima, ook het zwembad is weinig op aan te merken. De kinderen missen alleen een goede en snelle glijbaan! Wij gaan dit jaar opnieuw na de kerst een dikke week, heerlijk, al zin in! Tips; Ecomare, garnalenboot en zeehondjes spotten op de wadden!

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 8Daphne28-07-2019

Mooi vakantiepark

De Slurftervallei is prachtig gelegen tegen de duinen/natuurgebied aan. Hier beginnen diverse fiets- en wandelroutes. Dit gedeelte van Texel is wat rustiger dan bijvoorbeeld De Koog. Het park zelf is kleinschalig, maar heeft wel alles in huis om je goed te kunnen vermaken. Complimenten voor de heren van het animatieteam, zij waren zeer enthousiast en klantvriendelijk. De horeca medewerkers hebben echter nog wel het één en ander te leren. Tafels werden niet afgeruimd, bestellingen niet opgenomen enz. Wij verbleven in een stacaravan. Goede bedden, verder vrij standaard. Wel ideaal gelegen, kinderen kunnen hier heerlijk spelen aangezien het stuk voor de caravans autovrij is. Op Texel zelf zijn genoeg leuke dingen te doen, zowel op sportief, cultureel en natuurgebied. Ook voor kinderen zijn er veel leuke uitjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Marga19-07-2019

Super

Je kan hier zo zalig genieten van de duinen en het bos en de huisjes zijn mooi schoonmaak kan iets beter maar verder genieten hoor

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Annet18-07-2019

in een woord formidable

fantastische omgeving echt rustig veel gezinnen en ouderen groepen jongeren ben ik daar niet tegengekomen

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Lisanne18-07-2019

Genoten!

Heerlijk Park dichtbij zee.. We hadden een luxe huisje met sauna in de badkamer.. Prijs wel wat aan de hoge kant maar we hebben genoten van de ruimte. We waren met 8 personen maar nooit het gevoel gehad dat we bij elkaar op de lip zaten. Dat is ook heerlijk met een baby in huis. Horeca goed, moesten op het terras alleen wel lang wachten tot we konden bestellen. Zwembad is basis, voldoet gewoon.

Al met al een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2019

55 tips over Vakantiepark Landal Sluftervallei

• corinejs, 06-01-2014

'torenrestaurant' op de kop van texel

• Anita en Ben , 22-01-2014

Uit eten in Den Burg bij de twaalf balcken!!!

• schellinger, 26-12-2013

Vraag - als je een ouder type bungalow wil reserveren - om een gerenoveerde. Niet iedereen kan zich een nieuwe bungalow financieel permitteren. Klaag niet alleen via het enqueteformulier, maar informeer ook de receptie en de klantenservice. Alleen op deze manier kan de kwaliteit gehandhaafd blijven.

17 vragen over Vakantiepark Landal Sluftervallei

• wv, 29-07-2016

info huisnummer

Heeft iemand ervaring met huisje 31 en 49?

• Hay Logister, 18-06-2016

Is er een supermarkt in het park

zijn daar ook potten pap te koop zoals griesmeel havermoutpap potjes kleuter voeding.

• SarahJane, 18-12-2015

Bollo club

Goedeavond,

Bij de omschrijving staat dat de Bollo club vanaf 4 jaar is. Op 3 andere parken hebben onze dochters van 2 en 3 zich heel goed vermaakt bij de Bollo club, kan iemand ons vertellen wat de 'Bollo' activiteiten op dit park zijn?

Bij voorbaat dank.

Sarah