Vakantiepark Landal Sluftervallei

Vakantiepark Landal Sluftervallei
8,1

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Sluftervallei voor je op een rij gezet:

616 reviews over Vakantiepark Landal Sluftervallei in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Mooi park midden in de natuur

Jaco
12-7-2018
  • Onderkomen7

Mooi park; schitterend gelegen in de duinen. Vooral ons huisje (nr. 20) was mooi gelegen met veel privacy in de duinen. Er zijn op het park ook veel speeltuinen wat fijn is voor de kinderen.

Wat een geweldige service

M Hurkmans
11-6-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Van 8 tm 11 juni op deze accomodatie mogen verblijven in een bungalowhuis. Een warme ontvangst gehad bij de receptie. Het huisje rook niet fris en de tv deed het niet. Dit gemeld en werd meteen opgelost. Super. Er werd een geurvreter geïnstalleerd die zn werk goed deed. De ligging van ons huisje was top. We hadden de pech dat mijn moeder onwel werd vanwege een overmatige allergische reactie. Dokterspost ingeschakeld en uiteindelijk de ambulance moeten laten komen om naar het zh te gaan ter observatie. Hulp gehad van personeel van t park.

Uiteindelijk is mijn moeder gewoon weer teruggekeerd naar het ziekenhuisbezoek bij de spoedeisende hulp na wat behandelingen en onderzoek.

We kregen aangeboden om niet meteen om 11.00 uit het huisje te gaan ivm de consternatie en de kinderen kregen een knuffel aangeboden. Ben erg tevreden hierover. Verder een goeie entertainment en veel faciliteiten en een mooie omgeving. Het eten is ook gewoon lekker

Voor herhaling vatbaar

Kev
20-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

We hadden een luxe 8 persoonshuis. Over het huisje zijn we zeer positief. Alles erop en eraan. Mooie groene ligging. Het park zag er netjes en verzorgd uit. Zwembad is wel gedateerd. Mag wel iets in geïnvesteerd worden. Het park ligt midden in een natuurgebied. Perfect als je van een wandeling houdt. Heb je kids die nog in een kinderwagen zitten dan zijn er voldoende verharde paden. Ook voor de hond is het fijn. Moet officieel aan de lijn maar als je de hond onder controle hebt zijn de boa's flexibel (ik denk dat dit wel afhankelijk is van de periode en de drukte). Ook is er voor kinderen best nog aardig wat te beleven in de omgeving. Over de prijs kwaliteit kan ik weinig zeggen. Wij zijn op uitnodiging van familie kosteloos meegegaan. Toch zou ik zelf de volgende bereid zijn wat meer neer te leggen voor een luxe huisje.

Mooi vakantie huisje op Texel

Michelle
    16-5-2018
    • Onderkomen10

Vanaf 2015 boeken we elk jaar in mei een midweek Texel. Het extra luxe huisje op het park de slufter van landal ziet er altijd weer tiptop uit. Sauna, zonnebank en whirlpool zijn aanwezig en je bent zo op het strand.

Enig minpuntje: dit jaar hebben we voor het eerst te maken gehad met een defect ligbed. Na dit gemeld te hebben bij de receptie hebben we erg lang op 1 nieuwe moeten wachten.

mooi park

mijo
    10-5-2018
    • Onderkomen8

heel fijn park. huisjes met veel privacy, mooie omgeving en fijne faciliteiten voor kinderen op het park

Twijfel

Astrid
    9-5-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen6

Hadden een 8 persoons huisje met 1 zeer kleine badkamer. We waren met z'n achten en dat is echt niet te doen.

Restaurant slecht, voordat we ook maar iets konden bestellen waren we een uur verder.

Toen maar in een restaurant in het dorp gegeten.

Het park verder is prima, goede plek om het eiland te ontdekken.

Zeker de moeite waard.

Trix
    5-5-2018
    • Onderkomen7

Hadden een mooi huisje. Kon iets schoner. Park ligt prachtig in de duinen met mooie wandel en fietspaden er om heen.

Park wel restaurant nooit meer

Jasmijn
    5-5-2018
    • Activiteiten6
    • Onderkomen7

Huisje was goed schoon gemaakt

Personeel van receptie was zeer vriendelijk

Personeel van restaurant was zeer onvriendelijk

En in de snackbar een uur op ons eten staan wachten

Doen!!

Henny en Simon
    1-5-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Mooi park en schoon huisje. Wij zaten prachtig langs de bosrand. Parkeren voor de deur. Goede winkel met normale prijzen. fietsenverhuur.

Klein zwembad, nog tamelijk kaal park. Neem wat kleinere pannen mee als je met 2 pers. bent. Goede bedden, goede bank, zitstoel is vreselijk voor je rug. Niet in zitten dus.

Voor herhaling vatbaar

Piet Stienstra
    14-4-2018
    • Onderkomen9

Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk eten.

Mooi gelegen park in de duinen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Sluftervallei in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Sluftervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Sluftervallei scoort een 8.09 uit 10 op basis van 623 reviews.