Vakantiepark Landal Sluftervallei *****

8,1

Weer vandaag3°-3°

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Sluftervallei voor je op een rij gezet:

608 reviews over Vakantiepark Landal Sluftervallei in het Nederlands

Genieten!

Nicole Jansen, 12-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Heerlijk park! Prachtige natuur. Huisjes liggen mooi in de duinen. Leuk zwembad, fijn restaurant en leuke activiteiten voor kinderen

Elk jaar genieten!!

Marijke, 4-2-2018
  • Onderkomen8

Rust,comfort en genieten midden in de natuur.op mijn verjaardag een kaart plus horecabon hier ontvangen, heel attent!!

Uitwaaien op het strand

cruyshoeve, 20-1-2018
  • Onderkomen9

Een heerlijk park. Hartelijke ontvangst. Mooie huisjes. Al zijn de huisjes al oud, ze zien er mooi en verzorgd uit. Op het park is een prima winkel waar bijna alles te krijgen is voor het verblijf. Een goed restaurant is er ook.

De omgeving is erg mooi. Zeker in de winter is het lekker rustig en kun je lekker wandelen. Ook het strand is dan heerlijk om uit te waaien.

Den Burg is altijd mooi. De Koog is weinig te beleven in december, maar als je er in de zomer komt kun je over de koppen lopen. Het is maar waar je van houd.

Redelijk, misschien kom ik terug.

Michiel Visser, 9-12-2017
    • Activiteiten6
    • Onderkomen9

We hadden een 10 persoons huisje met sauna en zonnebank. Huisje was top. De faciliteiten op het park vallen tegen, met name het restaurant. Het restaurant is dit jaar verbouwd, vrij kaal, saai en zakelijk. Het eten was de eerste keer redelijk, kleine porties voor een redelijk doorsnee prijs. De tweede dag was de helft van het eten koud, en hebben het terug laten brengen. Wat betreft het menu, dit is niet heel divers. De kibbeling heeft een raar kruideniers er over, wat het niet ten goede komt, de kaasfondue smaakt meer naar witte wijn en roquefort dan Texelse kaas. De spareribs en de saté kwamen uit de warmhoud bak waarvan de bovenste waarschijnlijk al afgekoeld waren.

Texel is TOP!🌞

Fam de Haas, 24-10-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen5

Park sluftervallei ligt prachtig tegen de duinen aan. Hadden 4 persoon comfort huisje. Bij binnenkomst hing er een vieze geur in het huisje, huisje was verder wel schoon. Melding gemaakt van vieze geur, TD is langs gekomen, gaf advies om vloer extra schoon te laten maken. Hierna was vieze geur nog in vlagen aanwezig.

Tussen plafond en dak liepen er muizen, 1 nacht wakker geworden van het geknaag. Melding van gemaakt. TD heeft muizeval gezet.....en 1 muis gevangen. Lag keurig briefje van TD als ze in het huisje waren geweest.

Texel is erg leuk eiland waar heel veel te doen is! Wij hadden TOP weer dus zijn veel op pad geweest.

Keer gegeten op het park, beperkte kaart maar eten was prima. Kids hebben 2 keer gezwommen s avonds. Toen was het niet zo druk in het zwembad.

Bowling baan ook prima.

Huisjes hebben onvoldoende zitplaats

Texeltje, 10-10-2017
    • Activiteiten5
    • Onderkomen3

Te weinig zitplaatsen en eethoek staat onhandig jammer dat er ramen zijn verwijderd voor keuken. Ongedierte bij de huisjes en in tussen de spouw .

Super

Sandra, 7-10-2017

Mooi park om te camperen. Gelijk aan de duinen. Ruime plaatsen. Goede fiets en wandel mogelijkheden. Sanitair kan beter schoon gehouden worden. Iedere dag vers brood de hele dag door.

Gaan zeker terug

Irene, 7-10-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Geweldig park, mooie schone huisjes en Texel is een schitterend eiland. Vriendelijke mensen, heerlijk gegeten bij ‘t Pakhuus in Oudeschild.

mooie park gunstig gelegen

Theo, 6-10-2017
    • Onderkomen9

Wij begonnen met zijn tweetjes een midweek in een 4 persoonshuisje. Zag er goed uit voor 2 personen. Met 4 is het te krap. Goede bedden.

Het weekend daarop een 12 persoons-huis gehuurd welke wij bewoonden met 11 man. De leiding was heel bereidwillig om te regelen dat wij om één uur van verblijf konen wisselen.

Een fantastisch groot en modern onderkomen en schoon. Van de activiteiten op het terrein hebben de kinderen gezwommen (veel te warm in het zwembad). Met zijn allen hebben gebowld

Het restaurant lijkt meer op een grote kantine. Het was eten zelf was goed maar het standaard brood vooraf werd in een bruine zak "opgediend". Tot onze verbazing kwamen er 6 sneetjes stokbrood uit wat mijn vrouw deed denken aan vroeger: eendjes voeren met kinderen.

Wij zijn later bij Paal 28 wezen eten.

Al met al een fijn weekend gehad en voor herhaling vatbaar.

Aan te raden!

M van H, 24-9-2017
    • Onderkomen8

Het landal park " De Sluftervallei" ligt deels in een duinvallei, dat geldt in ieder geval voor het 'oudere' gedeelte van het park. We zijn hier twee keer eerder geweest, toen waren de huisjes erg verouderd en de bedden slecht.

Nu hadden een 6 persoons comfort huisje, alles vernieuwd en de bedden prima!

Het uitzicht fantastisch en veel privacy en luxe.

Helaas was er, bij aankomst, niet goed schoon gemaakt, maar na een telefoontje naar de receptie stond er binnen 10 minuten een vriendelijke mevrouw aan de deur die het probleem opgelost heeft.

We hebben heerlijke dagen gehad.

Het park is in de afgelopen jaren behoorlijk uitgebreid met een groot nieuw gedeelte met prachtige landhuizen.

Ondanks dat, was het toch heel rustig op het park.

Onze voorkeur blijft uitgaan naar het 'oude' gedeelte met de huisjes in de duintjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Sluftervallei in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Sluftervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Sluftervallei scoort een 8.12 uit 10 op basis van 615 reviews.