Vakantiepark
7,3

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,6

Omschrijving
Vakantiepark Landal Sluftervallei ligt midden in een natuurgebied in Texel. Vermaak je op het park met de bowlingbaan, het zwembad met glijbaan en bubbelbad en de mooie wandelpaden in en rond het park. Haal bij de receptie routekaarten zodat je leuke fietsroutes door Texel kunt uitstippelen. De ecomare zeehondenopvang is ook het bezoeken waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Sluftervallei voor je op een rij gezet:

632 reviews over Vakantiepark Landal Sluftervallei in het Nederlands

Een luxe, sfeervolle tent! Topplek op Texel!

Rik waagmeester,
15-1-2019
  • Onderkomen9

We zijn eind oktober met een groepje vrienden in de sluftervallei geweest en verbleven hier in een luxe safaritent. De safaritenten zijn erg sfeervol ingericht en van veel gemakken voorzien. De pelletkachel was bijvoorbeeld heel prettig vooral wanneer het in de avond flink afkoelde. We hadden vrij uitzicht over de natuur met op de achtergrond de vuurtoren van Texel. Heerlijk om zo ‘s morgens de dag te starten met een kop koffie. Verder beschikt de accomodatie over een doucheruimte, een keukentje 6 slaapplekken, en een zitgedeelte zowel binnen als buiten. In de buurt voldoende te doen op Texel, mooie natuur direct naast de tent oftewel en superplek op activiteiten te ondernemen of gewoon lekker tot rust te komen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Huisje op zich prima maar hygiëne slecht.

Jolanda Hoekstra,
31-12-2018
  • Onderkomen7

Bij aankomst deed de verwarming het niet. Dit werd redelijk snel opgelost. Verder was het huis vies. Urine op de grond on de wc. Vloeren vies. Gootsteen erg vies. Verschillende kopjes en bordjes met stukjes eraf. Heb zelf maar schoongemaakt. Bij de receptie gemeld en kreeg de schoonmaakkosten €30.00 terug. Kan toch niet de bedoeling zijn dat je € 1300,-- betaald voir een bungalow waar je zelf nog moet schoonmaken

Ook de ramen binnen en buiten waren zo vies .

Gereisd met vrienden in december 2018

Susanne Mol Dolstra,
1-12-2018
  • Onderkomen10

Super mooi en netjes park en het huis was geweldig mooi en groot

Gereisd met vrienden in november 2018

Jasper,
29-11-2018
  • Activiteiten9

We hadden een 6-persoons luxe huis. Dat is heel erg goed bevallen. Mooie ruime, moderne woonkamer met een gezellige gashaard. De woning is prachtig gelegen, je loopt zo de duinen in. Het personeel bij de receptie en in het restaurant was vriendelijk. De winkel op het park was ook prima. Een uitgebreid assortiment en vriendelijke bediening. We komen vast en zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in november 2018

Mooi park met mooie huisjes

Evelien,
25-10-2018
  • Onderkomen9

We hebben begin oktober genoten van een lang weekend in een luxe, 8-persoons huisje. Qua borden, bestek etc. is er meer dan genoeg voor handen.

Schoonmaak moet echt beter. Op veel plaatsen in het huisje ligt behoorlijk wat stof.

Het terras is mooi afgeschermd, zodat je niet bij je buurman op het bord kijkt.

Wij komen vast en zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Super vakantie

Lucyna,
5-10-2018
  • Onderkomen9

We zaten met zijn 2 en hond in 6 persoons huisje. Die is klein ( vinden wij voor max 4 volwassenen) maar erg mooi en sfeervol ingericht. Met prachtig uitzicht over de duinen en vodoende privacy. De omgeving is schitterend, je wandeld zo de duinen in. We komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in oktober 2018

verbeteringen noodzakelijk!!

ruiter,
17-9-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Het ontvangst was prima, snel de sleutel en dan naar de bungalow. Amper binnen was er bezoek van het schoonmaakbedrijf of alles naar wens was. Dit hadden we nog niet kunnen checken, gelukkig voor hun!. Het huisje was ronduit vies! We hebben gezien wat de vorige gebruikers van de bungalow hebben gegeten, laat staan wat er wel niet allemaal onder de bedden was blijven liggen. Ronduit vies!!!!

De animatie voor de kinderen (5) was wel beneden niveau van wat we gewend zijn van Landal. Zelden een club meegemaakt die zo chagrijnig van zich afkeek. Zo laat je de kinderen daar niet achter! Meer enthousiasme was zeker welkom geweest.

Tel daarbij de kosten voor en week huur van 2800,- euro dan had ik wel wat beters verwacht.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Boven verwachting

Cmm,
11-9-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Het is een mooi park gelegen in de duinen. Doordat elk huisje tussen de duinen ligt heb je absoluut geen last van de buren. Wij hadden een 6c bungalow, die was netjes ingericht met vrij nieuwe meubels. We hadden een babybox besteld en die stond keurig klaar in de berging. De schoonmaak was minder goed dan thuis (veel stof onder bank en bed) maar viel niet tegen. Het huisje had een magnetron/oven (bakplaat was wel vies) en een vaatwasser. Van de 6 dekbedden waren er 2 met een vieze vlek er in.

Zwembad is ruim, maar in de familiekleedkamer lagen vieze luiers (geen prullenbak daar) en er lag wat zand in het babybadje. Verder erg leuk.

Restaurant boven verwachting goed. Lekker eten, goed bereid, misschien zelfs iets te snel op tafel. Bediening was erg lief voor onze baby.

Winkeltje prima, bij de bestelde gourmet was men het stokbrood vergeten maar dit werd nagebracht. En goedgemaakt met gratis ijsjes.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Nooit meer

Marleen,
31-8-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten7

Het zag er allemaal verlaten uit. Je kon er wel een mooie wandeling maken naar het strand. Bij mooi weer genoeg speel gelegenheden, bij slecht weinig te beleven.

Het eten in de bistro was slecht en erg duur.

Het gerecht klopte totaal niet met wat er op de kaart stond. De medewerker gaf aan dat het inderdaad aangepast moet worden, wat de mogelijkheden waren zou ze op terugkomen. Dit heeft ze niet gedaan.

In plaats van een uur bowlen, stopte de baan na 50 minuten. De medewerker aan wie we dit melden, was wel gastvriemdelijk en gaf ons korting en zou meteen kijken of de tijden in de computer wel klopten omdat het allemaal automatisch gaat.

De stacaravan was niet erg schoon (de chips van de vorige vakantiegangers konden we nog vinden) en de vloer bij het zwembad ook niet altijd.

Receptie: Hier werden we goed geholpen.

Ze belden mij op toen mijn zoontje de weg kwijt was en naar de receptie liep. Top!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer

Danielle,
14-8-2018
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

Het is een mooi park met prachtige accommodaties, maar ons huisje was zo slecht onderhouden en ronduit smerig. Poep op de deurklink van de wc, smerige vloerkleden, een eetkamertafel die niet schoongemaakt was, de vloer was smerig (de kinderen hadden al zwarte voeten toen we nog geen vijf minuten binnen waren). De schoonmaak liet echt te wensen over. Daarnaast deden veel lampen het niet en waren twee terrasstoelen en twee fauteuils in de woonkamer kapot. Na melding hiervan bij de receptie werden de lampen meteen vervangen en reparaties verricht. Ook is de schoonmaak geweest om nogmaals het hele huisje schoon te maken, maar als je ziet hoe dit gebeurt, begrijp je meteen waarom het zo smerig is. Daarna hebben we zelf nog maar eens de woonkamer een poetsbeurt gegeven... Voor ons was dit eens, maar nooit weer.......

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Sluftervallei in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Sluftervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.