Camping Landal Sluftervallei

KinderhotelWeer vandaag15°11°
Camping Landal Sluftervallei
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Sluftervallei voor je op een rij gezet:

46 reviews over Camping Landal Sluftervallei in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een vakantie op de slufstervalei op Texel is top

hans jansen
4-8-2018

Een prachtige camping met grasplaatsen en plekken in de duinen waar wij al lang komen eerst ik met mijn ouders nu kom ik er regelmatig met mijn eigen kinderen de camping heeft mooi zwembad en een goed animatie team voor jong en oud , Texel is een fantastische mooi wadden eiland die snel te bezoeken is met prachtige mooie dorpen en een mooie haven oudenschild ik ben op alle wadden eilanden geweest ik ben gek op de Waddenzee maar zoek je een mooie camping op het mooiste wadden eiland een camping met ook huisje te huur voor jong en oud dan moet je op de slufstervalei op Texel. Gr Hans Jansen Almelo

Camperen in het duin is een belevenis.

Paul
22-6-2018

De zeer hoge kosten voor WIFI vind ik niet goed.

Uniek uitzicht

Esther
13-5-2018

Geweldig uitzicht op de achterste plekken. Wij hadden vrij uitzicht op de vuurtoren. Aan deze zijde van het eiland veel natuurschoon en het strand op loop afstand.

Eten bij de brasserie was top.

Personeel snackbar moest nog een beetje wennen aan de zomer drukte.

Leuk voor weekje

De haas
9-5-2018

Deze camping genomen ivm een zwembad.

Persoonlijk vinden wij het grote veld met caravans echt hutje mutje staan. Het kleine veldje is minder erg. De plekken langs pad naar het strand heb je privé plekje. En aan de rand van het grasveld sta je leuk.

Pluspunten.

Leuk zwembad

Camping winkel met goed assortiment en prijzen waren niet schrikbarend hoog

Elke plek heeft een picknick bank

Stil om 22 uur

Eigen watertappunt en stroom

Minpunt

Veel chloor in bad

Water van de afwas kan veel te heet worden. Pas op!

De prullenbak voor de wegwerp handdoekje in de wc staat in de centrale hal waardoor sommige mensen hun papier in de wasbak laten liggen en dus verstopt.

Schoonmaak maakt vloer schoon en vult rollen aan maar en keer doekje over de deur halen is afgelopen dagen niet gebeurd.

Erg mooie maar dure camping

darkyduck
20-9-2016

Erg mooie rustige camping met mooie plekken tussen de duinen. Hoewel aan de prijzige kant is het wel een erg mooie omgeving met een leuk zwembadje midden in de duinen. Voor de kinderen verder niet heel veel te doen maar dat vinden wij niet erg, er is genoeg te doen in de omgeving.

Texel: Het Ibiza van het noorden

richard68
21-8-2016

Jochem Myjer wist het al. Texel is het Ibiza van het noorden. Natuurlijk zonder grote mega discotheken waar de entree € 45,= is en een biertje € 10,80 kost, maar met een heerlijke natuur, voor ieder wat wils en 30% meer zon dan op het vaste land.

De plekken op de camping zijn van verschillende afmetingen, maar liggen of in de duinen of net langs de duinen. De plekken hebben allemaal een eigen picknick tafel die gelukkig geen vaste plek heeft, zodat je de plek geheel naar eigen inzicht kunt inrichten en desgewenst in de zon of schaduw kunt zetten.

Het toiletgebouw heeft ruim voldoende capaciteit en wordt iedere ochtend schoongemaakt.

Op en om de camping is voldoende aanbod van activiteiten. De activiteiten op de camping zijn vooral gericht op jongere kinderen. Het strand is al op 2 kilometer bij paal 28, de vuurtoren net iets verder en ook Kaap Noord is goed te bereiken per fiets.

Leuk en ontspannend

Robert en wendy
28-3-2016

Prachtige omgeving en natuur. Klein huisje maar wel goed ingericht binnen. Buiten wat verouderd. ijsboederij vlakbij is aanrader. Bollo was een beetje chagrijnig die week.

super goed

Hendrik
11-1-2016

zoals op foto's,film,cataloges staat is ook in echt zo top en schoon

Heerlijke camping

Ferdie
17-5-2015

In de 2e week van de meivakantie heerlijk gekampeerd. Ruime plek in de duinen. Houten tuintafel bij elke plek aanwezig. Sanitair in prima staat. Douchen zonder tijdslimiet of tekort aan warm water. Goede faciliteiten voor kinderen om te spelen: o.a. water/zand-baan. Mooi binnenzwembad, helaas zonder lange glijbaan. Zeer vriendelijk personeel.

Al met al een aanrader.

strand dichtbij heerlijk door de duinen wandelen.

C.Kniese
30-6-2014

Genieten van de natuur en op tijd je natje en droogje

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landal Sluftervallei in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landal Sluftervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.