Tijdelijk €25 aanbetaling

Landal Sluftervallei

We hebben de beste aanbieders voor Camping Landal Sluftervallei voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 54 reviews
+10

6VoldoendeScore uit 54 reviews
  • 5.2Eetgelegenheden
  • 6Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij de Sluftervallei op Texel kun je terecht met het hele gezin. Het animatieteam is leuk voor de kinderen. Landal Sluftervallei heeft ook een binnenzwembad, dus gegarandeerd waterplezier op regenachtige dagen. In de brasserie kun je lekker eten. Op dit deel van het eiland vind je prachtige wandel- en fietspaden in de natuur.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

54 Reviews over Landal Sluftervallei

• 6Fred van loo28-05-2022

Redelijk

70 euro per nacht en dan maar 2 heren wc en 3 douches is belachelijk. Schaam je Landal. . .

• 4Holleman22-10-2021

Prijs/ kwaliteit niet goed, klant geen koning

Check je prijs, als je vroeg boekt en dus de vraag nog laag is betaal je de hoofdprijs voor een ongelijke camping plaats. Boek je hem net voor vertrek als de vraag laag is kan het maar zo 120 euro voor 5 nachten schelen. Landal is niet gevoelig voor mensen die bijna jaarlijks boeken, er wordt niet meegedacht, het gaat echt alleen om het geld. Toilet gebouw is gerenoveerd maar in de herfst, wanneer ook 60 euro per nacht moet worden betaald, niet verwarmt. Kortom prijs/ kwaliteit en klantenbinding zijn dingen waar Landal nog nooit van heeft gehoord.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 5J. Grondman10-08-2021

Geen(onvoldoen toezicht en schoonmaak van het park

13 in een dozijnHelaas een negatieve ervaring als geheelmaar in het bijzonder de loslopende honden.Bij een opmerking daarover door mijn partner krijgt zij als reactie "zeikwijf"Ook uitwerpselen lang de kant van de weg(en).

• 9Alex15-06-2021

Voor herhaling vatbaar.

Prachtige camping in de duinen, iedere plaats een picknicktafel en een hartelijk ontvangst door vriendelijk personeel. Het sanitair was goed schoon, niets op aan te merken, kortom de camping voldeed geheel aan onze verwachtingen en komen beslist weer terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Paul01-08-2020

Fijne camping in een duinpan

Unieke camping in een duinvallei. Ontvangst is goed geregeld. WIFI is matig en kost voor 1 week véél geld. Nergens op een camping ooit zoveel betaald. Sanitair wordt goed schoongehouden. Restaurant is zeer matig. Vlees was niet warm en er werd niet opnieuw warm vlees aangeboden. Wel gratis koffie.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Paul28-07-2019

Prachtige duincamping dichtbij het strand

Fantastische camping. Nieuw toiletgebouw is een sof. Te weinig toiletten en douches. Te weinig plaatsen voor de afwas. Wegens personeelsgebrek is het restaurant 2 dagen van de week dicht!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Paul20-07-2019

Mooie camping op een prachtige plek op Texel

De camping heeft een mooie ligging, op zo'n 2 tot 3 km van de vuurtoren bovenin Texel. Er loopt een fietspad recht langs de camping hierheen. Je loopt door de duinen (4 duintoppen over) naar het strand in zo'n 1200 meter. De camping ligt achter het bungalowpark van Landal. Je maakt gebruik van dezelfde voorzieningen als de huisjes. Sanitairgebouw recent gebouwd. Netjes maar wat klein bij volle bezetting; 3 dames, 2 heren en 1 urinoir. Totaal 8 douches en 1 familiedouche en invalidedouche. Grote vrieskist beschikbaar. Elke plaats heeft een eigen picknicktafel. Leuk en handig! Plaatsen achterop de camping weinig beschut en verder van sanitair af. De fiets werd hier veel voor gebruikt. Wij zaten fijn vooraan op 608 en hadden als enige een eigen parkeerplaats vanwege de bereikbaarheid van onze plaats. Ideaal! Helaas hadden wij veel pech met het weer plus een ziek kind waardoor wij 4 dagen eerder naar huis zijn gegaan.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Marit Sneijder07-07-2019

Fantastische konijnen(aan)keutel camping ;-)

Maar een paar dagen geweest maar lang genoeg om zeker weten een keer terug te komen! Enige wat ik miste was een klein speeltuintje op het veldje. Dan zou het geweldig zijn! Er staat een nieuw sanitair gebouw! Het is dat wij ons eigen sanitair hadden maar die mag wel een opknapbeurt gebruiken. Landal vind ik sowieso klantvriendelijk, dit keer ook. Eten was wat aan de dure kant maar het restaurants was tip top gestyled. De schommel banken en stoelen zijn super leuk! Om 22.00 is het gegarandeerd stil op de camping. Konijnen zitten voor je tent. Echt super leuk! Komen zeker terug!

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Marian17-02-2019

Vorig jaar beter

Huisje was niet schoon. Eerder jaar was het veel beter. Brasserie is mooi ingericht en lekker eten. Zwembad is goed verwarmd. Locatie in de slufter heel mooi.

• 9hans jansen04-08-2018

Een vakantie op de slufstervalei op Texel is top

Een prachtige camping met grasplaatsen en plekken in de duinen waar wij al lang komen eerst ik met mijn ouders nu kom ik er regelmatig met mijn eigen kinderen de camping heeft mooi zwembad en een goed animatie team voor jong en oud , Texel is een fantastische mooi wadden eiland die snel te bezoeken is met prachtige mooie dorpen en een mooie haven oudenschild ik ben op alle wadden eilanden geweest ik ben gek op de Waddenzee maar zoek je een mooie camping op het mooiste wadden eiland een camping met ook huisje te huur voor jong en oud dan moet je op de slufstervalei op Texel. Gr Hans Jansen Almelo

Camping Landal Sluftervallei info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar