Hotel Kogerstaete Texel (De Koog)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°17°
Hotel Kogerstaete Texel (De Koog)
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Kogerstaete Texel (De Koog) voor je op een rij gezet:

482 reviews over Hotel Kogerstaete Texel (De Koog) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Voor herhaling vatbaar!

Leonie
22-6-2018

Welkom ontvangst, heerlijke kamer en ontbijt! Aanrader voor een heerlijk weekend weg op Texel

Texel: voor je totale ontspanning 😍

Rita van Lijnden
21-6-2018

Texel is een heerlijk eiland! Zodra ik op de boot naar Texel ben, kom ik helemaal los van alles, kan ik me even helemaal ontspannen. Hotel Kogerstaete helpt daar zeker aan mee. Jeanet en Dirk zijn heel gastvrij en het ontbijt is zeer uitgebreid met lekker eigen gebakken brood. De kamers zijn ruim, erg sfeervol en schoon en heel belangrijk de bedden slapen prima! Samen met de Texelse sfeer en het ontspannen gevoel wat het mij iedere keer weer geeft, maakt dat we ieder jaar wel 1 of 2 keer een weekendje naar Texel gaan, al jaren lang. Wil je even los zijn van je dagelijkse leven/sleur/problemen enz dan moet je echt een paar dagen naar Texel...... heerlijk! Nu ik er zo over schrijf krijg ik alweer zin om heen te gaan.

Michael en Vanessa
9-6-2018

Heel gezellig en gemoedelijk, heerlijk ontbijt, vriendelijke mensen!

Relaxed

Monique Maurits
4-6-2018

Een zeer mooi hotel met een goede service. Kamers zijn erg mooi en schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en maken het verblijf meer dan goed. Ontbijt is prima. We hebben een zeer fijn en relaxed weekend gehad. Zeker aan te bevelen. Voordeel is dat het naast het centrum zit.

Ontbijtbuffet super en zeer sfeervolle mooie kamer. Bijzonder ingericht en wat ons opviel was dat er aan alle details gedacht is! U heeft het goed voor elkaar.

Prachtig naast het bed over de hele wand mooie strand/vuurtoren schilderij.

Kamer zeer schoon

Geweldig

Frank
28-5-2018

Schoon,keurig alles mooi afgewekt. Zeer uitgebreid,smakelijk ontbijt

Marloes en René
20-5-2018

Heerlijke kamer op loopafstand van het centrum de Koog. Hartelijke ontvangst, heerlijk bijzonder uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

Otto
16-5-2018

Nog nooit zo een grote kamer gehad. Zeer huiselijk ingericht en gezellig. Heerlijke yoghurt & het zelfgemaakte brood was een surprise.

Normaal eet ik s’morgens weinig alleen yoghurt maar nu liet ik mij verleiden tot het warme zelfgebakken brood Wat overigens heerlijk ruikt door het hotel.

Superleuk

Laura
8-5-2018

Leuk hotel! Goede bedden goed ontbijt! Aanrader!!

Fantastisch hotel op Texel

Humphrey
8-5-2018

Kamer was ontzettend mooi schoon en goed verzorgd

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kogerstaete Texel (De Koog) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kogerstaete Texel (De Koog) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kogerstaete Texel (De Koog) scoort een 9.61 uit 10 op basis van 507 reviews.