Hotel Kogerstaete Texel (De Koog)

Hotel Kogerstaete Texel (De Koog)sterstersterster

9.6Fenomenaal

Nederland, Waddeneilanden, Texel

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Kogerstaete Texel (De Koog) voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

531 reviews over Hotel Kogerstaete Texel (De Koog)

• 2019
    9Floor17-11-2019

Fantastisch, stijlvol, gastvrij en luxe ontbijt!

Heerlijk luxe en tip top in orde!

Gereisd met partner in november 2019

• 10Nico28-10-2019

Super!

Heel erg genoten in het hotel. Hotel is gelegen net buiten het centrum van de Koog. Zeer mooie kamers net gerenoveerd. We waren als gezin daar met de 2 kinderen van 8 en 9 jaar. Ook zij hebben genoten ook van het mooie en lekkere ontbijt. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren en bediening!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Fam. Schoonderbeek23-10-2019

Fantastisch!!!

We hebben hier met 10 mensen ons 40-jarig huwelijk gevierd. Wat een super ervaring in dit geweldige hotel. Vanaf de ontvangst tot en met het afscheid was het perfect. Hoog kwalitatieve kamers, zeer comfortabele bedden en een heerlijke badkamer. De lounge is erg gezellig ingericht en we hebben daar met onze groep dan ook hele gezellige uurtjes doorgebracht. Het ontbijtbuffet is in één woord geweldig. We hebben gesmuld van al het lekkers dat daarop stond uitgestald. Het hotel ligt ideaal aan het begin van de winkel- en uitgaansstraat van De Koog. Alle eetgelegenheden zijn binnen enkele minuten bereikbaar. Ook het strand is dichtbij. Wij bedanken Desirée, Simon en hun medewerkers dan nogmaals hartelijk voor de geweldige verzorging. Zij hadden zelfs onze kamer versierd. Ons feest is, mede door hen, onvergetelijk voor ons geworden.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Willeke22-10-2019

Fantastisch 😁

Wat een heerlijk hotel. Mooie inrichting, super mooie kamer met heerlijke bedden en luxe badkamer met sunshower. Het ontbijt is compleet met op verzoek diverse extra's. Zelden zo'n uitgebreid en vers ontbijt gehad. De eigenaars zijn erg aardig, toegankelijk en klantvriendelijk. Kortom, we hebben een heerlijk verblijf gehad.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Leon Alphen07-08-2019

Aanrader!

Fantastisch en smaakvol ingericht hotel. Heerlijk genoten van de mooie/schone kamers en een superontbijt. Zeker een aanrader qua hotel, locatie en gastvrijheid!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Nel Lodder03-08-2019

Weer voor herhaling vatbaar.

Een zeer gastvrij en vriendelijk hotel. Het strenge dieet van mijn vriendin was geen enkel probleem. Er werd voor haar apart een menu samengesteld. Niets was teveel. Het was niet de eerste keer in de Pelikaan en we zullen er zeker nog terugkomen.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9CvH05-07-2019

Prachtig vernieuwd hotel met perfecte ligging

Erg net en mooi hotel met vriendelijke eigenaren. Ligging helemaal perfect, binnen 1 min. ben je in de winkelstraat van De Koog. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met veel keuze en verse producten. Het was prachtig weer tijdens ons verblijf en dan is de serre helemaal open wat er gezellig uitziet en waardoor je heerlijk buiten en binnen kunt zitten. Eigenaren heel vriendelijk, parkeerplaats was ‘s avonds vol (net te weinig plek voor alle kamers) maar dan kregen we aan de andere kant een privé plek toegewezen, super! Verbleven in de Grand Suite Wellness Kamer (50m2). Mooi en ruim, wel iets sober/saai ingericht (bijv. niets aan de wand en weinig verdere decoratie) maar dit zou ook kunnen zijn omdat het hotel pas va april open is en het nog komt. Badkamer ruim en vooral sunshower met infrarood erg lekker! Ook mogelijkheid tot stoomdouche. WC papier is erg dun, niet comfortabel! Erg tevreden over verblijf en komen zeker een keer terug!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Dikkes30-06-2019

Super hotel

Het is super netjes vriendelijke personeel

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Herman27-05-2019

Top werkend gehad

Heerlijk weekend gehad. Zeer smaakvol ingericht hotel met een heerlijk ontbijt. Eigenaren en personeel zijn erg attent. Het zijn net die kleine dingetjes. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Gezin Vonk Terlouw07-05-2019

Ontzettend genoten!

Desiré en Simon laten je het aan niets ontbreken. Vanaf het moment dat we belden voor een reservering ervoeren we een warm welkom en niets is te gek. Ook met onze jonge kinderen waren er mogelijkheden en dachten ze met ons mee. De tweede ochtend was onze tafel al helemaal klaar gezet inclusief kinderzitjes. Desiré en Simon zijn heel vriendelijk, gezellig en hebben gevoel voor smaak gezien het fantastische uiterlijk van het hotel. De kamers zijn verzorgd en extreem comfortabel. Ook 's avonds in de lounge wordt je heel prettig bediend en hangt er een hele fijne relaxte sfeer. Wij kwamen al graag in Kogerstaete, maar komen zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Direct boeken

28 tips over Hotel Kogerstaete Texel (De Koog)

• Mary, 19-05-2014

De bushalte is aan de overkant maar let op er zijn zomer en winter buslijnen.

• C. Schoorl, 22-05-2014

Ik neem het de uitbaters niet kwalijk want de afgelopen 10 jaar zijn we wel 20 jaar vooruit gegaan maar toch, een paar extra stopcontacten zou zeer aangenaam zijn geweest. Een dagje Oudeschild is een aanrader voor een ieder die het 'eilandgevoel' wil ervaren.

• M. van Thienen, 01-04-2012

Houd je van pittig eten? ga dan bij de Taj Mahal aan het einde van de winkelstraat uit eten. Hoorde dat je het beste van tevoren even moet reserveren omdat de kans groot is dat er anders geen tafel beschikbaar is.

0 vragen over Hotel Kogerstaete Texel (De Koog)

Hotel Kogerstaete Texel (De Koog) info

• Aantal sterrensterstersterster