Bed and Breakfast

15 reviews over Bed and Breakfast Klif 1 in het Nederlands

Topweekend op toplocatie

S vollebregt,
30-9-2018

Zeer gastvrije eigenaren, heerlijk ontbijt en fijne bedden.

Gereisd met partner in september 2018

Super 👍👍

Trienke,
15-7-2018

Heerlijk ontbijt. Goed verzorgd. Vriendelijke eigenaren. Mooie kamers en goed schoon. Gewoon fantastisch. Oh ja en heerlijke koffie. Wanneer we weer naar Texel gaan staat dit verblijf op nummer 1.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Gereisd met vrienden in juni 2017

Fijne kamers, gastvrij verblijf

Stefan en Angela
11-4-2016

Gastvrij ontvangst, ondanks late aankomst. Fijne nette kamer, met grote bedden en grote douche. Heerlijk ontbijt met lokale producten en zelfgemaakt brood en jam. Gastheer en -vrouw staan klaar met tips en meer informatie over Texel. Alle ingrediënten voor een fijne en volledige Texel ervaring.

Gereisd met partner in april 2016

Geweldig

Monica en Jaap
28-8-2015

Marga en Berend weten wat gastvrijheid inhoud! Tot in het detail verzorgd en buitengewoon hartelijk. Iedere dag een anders samengesteld heerlijk ontbijt met zelfgemaakte producten.

Gereisd met partner in augustus 2015

Toen we 9 jaar geleden voor 't eerst samen Texel bezochten werden we meteen verliefd op het eiland, en ook de plek waar we sliepen: B&B Klif 1 in Den Hoorn! Niet verwonderlijk dan ook dat we in de tussentijd misschien al wel 15 keer zijn teruggekeerd naar het eiland, en al die keren sliepen we bij Klif 1. En nog steeds zijn we dol op de B&B: de ideale, rustige ligging, middenin een prachtig karakteristiek dorp, prima kamers met heerlijke bedden, een verrukkelijk ontbijt van eilandproducten, en bovenal de geweldige service en de vele tips van Marga en Berend, die de B&B samen met al hun passie runnen. Na ieder verblijf missen we het eiland weer enorm, evenals Klif 1, en zeker ook Marga en Berend zelf. Daarom keren we snel weer terug, natuurlijk als gasten van Klif 1!

Gereisd met partner in april 2015

Een plek die heel goed voelt.

F. Bijvoet
16-5-2013

Zeer veel toewijding, enthousiasme en gastvrijheid ervaren.

Ontbijt met zelf gebakken broodsoorten en vele locale producten

is een onvergetelijke ervaring.

Gereisd met vrienden in mei 2013

een natuurlijke gastvrijheid

F. Hoop
6-1-2013

mooi gebied, vrij van alle spanning, gezellig en beschaafd. We voelde ons erg welkom. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2012

Prima ligging, strand, hei, duindoorn....

Nel de Mooij
13-9-2012

Prima uitvalbasis om Texel te verkennen, zeer gastvrij onthaal bij Marga en Berend, beiden hebben veel kennis van het eiland, super ontbijt en elke dag een andere samenstelling, heel creatief, en alles puur natuur. Kortom, echt voor herhaling vatbaar, en zeer aan te bevelen.

Anneke en Nel ( uit het westen) verblijf eind augustus

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Super ontbijt

Laurens-en-Annelie
14-8-2012

Wij hebben erg genoten van ons verblijf bij Klif 1. Van het heerlijke ontbijt met o.a. huisgemaakte pompoenjam, lamsham, pannenkoeken en versgebakken brood, van de mooie ligging in het (volgens ons) mooiste dorp van Texel, en de gastvrijheid van Marga en Berend. Wij vonden Klif 1 de perfecte uitvalsbasis om de rest van het eiland te verkennen en zouden er zeker teruggaan als we nog een keer naar Texel gaan.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Klif 1 in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Klif 1 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.