Bed and Breakfast Klif 1

18 reviews over Bed and Breakfast Klif 1

• 2019
    8Ronald en Wieke, Hoogeveen03-09-2019

Gastvrij, compleet, goede ligging

Prettig verblijf in Klif 1, Texel. In leuk dorp. Nabij de haven. Leuke (kleine) kamer voor twee personen met eigen bad en douche op gang. Met TV en koffiezetapparaat. Leuk aangekleed. Met kunstwerken. Gastvrije ontvangst. Schoon. Degelijk. Koelkast beneden. Wifi. Spontane, intelligente mensen met gevoel voor humor. Buiten zit gelegenheid. Auto parkeren op eigen terrein (tot 3 stuks). Goed ontbijt beneden. Ook stevig met eieren. Met lekker eigen gemaakt voorgerecht. Dus zeker de moeite waard. Mooi groot eiland met fiets en zware fotospullen niet te doen, wel met de auto. Betaald parkeren bij parkeerplaatsen strand en bij kleine dorpjes vonden wij persoonlijk een bron van ergernis, maar dat staat los van het logeeradres.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Martijn04-03-2019

Gaan we vaker doen!

Maarten & Marianne zorgen voor een fijne open sfeer. Je bent er snel op je gemak. Ontbijt en kamer, erg verzorgd, maar ongedwongen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9S vollebregt30-09-2018

Topweekend op toplocatie

Zeer gastvrije eigenaren, heerlijk ontbijt en fijne bedden.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Trienke15-07-2018

Super 👍👍

Heerlijk ontbijt. Goed verzorgd. Vriendelijke eigenaren. Mooie kamers en goed schoon. Gewoon fantastisch. Oh ja en heerlijke koffie. Wanneer we weer naar Texel gaan staat dit verblijf op nummer 1.

Gereisd met vrienden in juli 2018

groet Björn Gerard

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Stefan en Angela11-04-2016

Fijne kamers, gastvrij verblijf

Gastvrij ontvangst, ondanks late aankomst. Fijne nette kamer, met grote bedden en grote douche. Heerlijk ontbijt met lokale producten en zelfgemaakt brood en jam. Gastheer en -vrouw staan klaar met tips en meer informatie over Texel. Alle ingrediënten voor een fijne en volledige Texel ervaring.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Monica en Jaap28-08-2015

Geweldig

Marga en Berend weten wat gastvrijheid inhoud! Tot in het detail verzorgd en buitengewoon hartelijk. Iedere dag een anders samengesteld heerlijk ontbijt met zelfgemaakte producten.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Tim Hinssen20-04-2015

De ideale slaapplek voor de actieve Texelbezoeker!

Toen we 9 jaar geleden voor 't eerst samen Texel bezochten werden we meteen verliefd op het eiland, en ook de plek waar we sliepen: B&B Klif 1 in Den Hoorn! Niet verwonderlijk dan ook dat we in de tussentijd misschien al wel 15 keer zijn teruggekeerd naar het eiland, en al die keren sliepen we bij Klif 1. En nog steeds zijn we dol op de B&B: de ideale, rustige ligging, middenin een prachtig karakteristiek dorp, prima kamers met heerlijke bedden, een verrukkelijk ontbijt van eilandproducten, en bovenal de geweldige service en de vele tips van Marga en Berend, die de B&B samen met al hun passie runnen. Na ieder verblijf missen we het eiland weer enorm, evenals Klif 1, en zeker ook Marga en Berend zelf. Daarom keren we snel weer terug, natuurlijk als gasten van Klif 1!

Gereisd met partner in april 2015

• 10F. Bijvoet16-05-2013

Een plek die heel goed voelt.

Zeer veel toewijding, enthousiasme en gastvrijheid ervaren. Ontbijt met zelf gebakken broodsoorten en vele locale producten is een onvergetelijke ervaring.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8F. Hoop06-01-2013

een natuurlijke gastvrijheid

mooi gebied, vrij van alle spanning, gezellig en beschaafd. We voelde ons erg welkom. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2012

2 tips over Bed and Breakfast Klif 1

• Nel de Mooij, 13-09-2012

Ook in het voorjaar is dit een prachtige plek met de klaprozen en bollenvelden op het eiland Texel

• Tim Hinssen, 20-04-2015

Vooral het ontbijt is een aanrader: samen met de andere gasten, aan de lange keukentafel, genieten van de vele Texelse streekproducten, en ondertussen elkaar leren kennen en tips uitwisselen over het eiland.

0 vragen over Bed and Breakfast Klif 1

Bed and Breakfast info