Géén boekingskosten
NederlandWaddeneilandenTexelAppartementen TexelAppartement Just Texel Suites & Apartments

Appartement Just Texel Suites & Apartments

• 9.8Ruimte

Appartement info

34 Reviews over Just Texel Suites & Apartments

• 10de Greef01-06-2022

Fantastisch, we komen zeker een keer terug!

Zeer ruime accommodatie en sfeervol ingericht. Mooie luxe badkamer met sauna. Ligging vlakbij restaurants, winkels en supermarkt. Ook vlakbij fietsverhuur. Auto kondern we parkeren op de afgesloten parkeerplaats. Top verblijf gehad, helaas beetje te koud om van het strandhuisje te kunnen genieten. Misschien de volgende keer!

• 10Karin30-04-2022

Fantastisch, kan niet wachten tot volgende bezoek.

Een geweldig verblijf in een heel sfeervol en met zorg aangekleed appartement. Je voelt je direct thuis door een warm en persoonlijk welkom. Van begin tot het eind is aan alles gedacht.

• 10Fam. Peters19-04-2022

Heerlijk weekend in een fantastische suite

Het appartement en de locatie zijn top. Zeer mooi en luxe ingerichte suite over de gehele 2e etage. Aan alles is gedacht en het is zeer sfeervol ingericht. De parkeergelegenheid was ook top. Kortom…we hebben heerlijke dagen gehad en komen zeker terug. Echt een aanrader.

• 10Manon23-03-2022

Fantastisch!

Wat een fijne plek hebben ze gemaakt! De accommodatie is van alle gemakken en luxe voorzien en mooi afgewerkt! Wij hebben genoten!

• 8Natuur
  • 10Familie Vloemans22-03-2022

Fantastisch een absolute aanrader!

Een weekend genoten van heerlijke luxe waarbij over alles is nagedacht. Bijzonder schoon en een perfecte ligging, vlakbij alle restaurants en winkels. En van meer dan alle gemakken voorzien. Een heerlijk terras en prachtig zeer sfeervol luxe ingericht appartement. Super lekkere topbedden. Heerlijk geslapen. Echt perfect.

• 10Willem21-03-2022

We komen snel weer terug om te genieten!

Just Suites Texel is een absolute luxe! Het vierpersoons appartement was zeer luxe en smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Het appartement was zeer schoon en een absolute aanrader. Vanuit het appartement in den Burg hebben we het eiland kunnen verkennen. Onze lieve gastvrouw heeft ons voorzien van leuke tips!

• 9Natuur
  • 9Madelon18-01-2022

Heerlijk verblijf in een prachtige suite!

Het was een heerlijke belevenis! Alles was top verzorgd, schoon en wat een prachtige suite! Winkels op afstand en heerlijk eten.

• 8Natuur
  • 10Monique17-01-2022

Geweldig!

Wat een geweldig verblijf samen met mijn dochter in de Just Relax suite. Zo smaakvol ingericht met oog voor detail. Echt in een woord: Geweldig! Niks ontbrak, aan alles is gedacht. Een aanrader voor een heerlijk verwen weekend.

• 10Bart & Mauk17-12-2021

Whauw!!!!! 💕

Geweldig, sfeervol, super schoon, pure luxe, en top service!!!

Sfeer vol dorpje op loopafstand te doen. Fijn eiland om te genieten van de rust.

We kijken er na uit om weer terug te komen!

• 9Sigrid13-12-2021

We komen zeker weer terug!

De tweede keer voor ons in de suite Just Watching Stars bij Just Texel en net zoals de vorige keer was het fantastisch! Wat een prachtig huisje, van (bijna) alle gemakken voorzien! Heerlijk bed en luxe badkamer 😍! Nu we in de winter kwamen tijdens de avondlockdown misten we een kookgelegenheid. Gelukkig kregen we allerlei tips voor maaltijden afhalen of laten bezorgen.

Appartement Just Texel Suites & Apartments info

• HuisdierenNiet beschikbaar