Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.9Ruimte
  • 9.9Inrichting
  • 9.2Natuur

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

42 Reviews over Just Texel Suites & Apartments

• 9Ema05-12-2022

Subliem

Het Relax Appartement is geweldig in alle opzichten De inrichting is zeer stijlvol en straalt warmte uit We hebben 2x in dit appartement mogen "wonen" in 2022 , ook in juli waarbij we gebruik hebben kunnen maken van het strandhuisje wat net dat extras is wat het zo leuk maakt Het is oprecht een geweldig fijn appartement Ook de ligging is ideaal en de ontvangst is hartelijk en heel prettig Een echte aanrader

• 10Ruimte
  • 10Sylvia Lesierse Sengers15-10-2022

Onvergetelijk

Just Texel maakt je verblijf op dit eiland van begin tot eind onvergetelijk

• 10Ruimte
  • 9Erna Zuidema21-09-2022

Prachtig appartement in hartje Den Burg

Schitterend appartement (Just Dreaming). Modern ingericht. Groot kookeiland en compleet ingerichte keuken met alle denkbare apparaten. Zelfs een wijnkast! Slaapkamers met eigen badkamer. Apart toilet. Alles was keurig schoon. Op verzoek schone handdoeken en nieuwe koffie, thee ed. Veilig parkeren voor zowel auto als fiets achter afsluitbaar hek. Restaurants, winkels, supermarkten, bakker, bioscoop, alles op loopafstand van max. 15 minuten. Echt ideale locatie. Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Een echte aanrader 👍

• 8Natuur
  • 10René16-08-2022

Aanrader, fantastisch, tot in puntjes verzorgd.

Inchecken begint al bij de boot. Even bellen en geregeld. Super handig en gemakkelijk. Bij aankomst wordt je door de gastvrouw fijn en prettig ontvangen met een strandtas voor het strandhuisje wat bij het verblijf in zit. Keurig afgesloten parkeerplaats die makkelijk toegankelijk is. Het appartement "dreaming" deed ons verbaasd staan. Groot, 2 slaapkamers waarvan 1 met ligbad en douche andere met douche en eigen toilet. Pure luxe Just Texel. De woonkamer en keuken van alle gemakken voorzien. Je komt niet te kort of zal niets missen. Door de rust in het appartement geniet je van je vakantie.

Kortom zeker een keer boeken als je wilt genieten van rust en pure luxe.

Ontbijt hadden wij als extra service genomen bij de Smulpot even verderop. Ook dat is zeker aan te raden. Uitgebreid en erg lekker.

Als het aan ons gezelschap ligt gaan we zeker nog een keer terug.

Eigenaar, 29-08-2022

Bedankt voor de mooie review René

• 10Iris Frintrup14-08-2022

Der Name des Apartments war Programm:Just Relax

Am besten gefielen uns: Die zentrale Lage in einer ruhigen Seitenstraße mit typischen Häusern/ Die besonders liebevoll ausgewählte Einrichtung/ Der aufmerksame Service/

Vielen Dank Familien Frintrup

• 10Bart&Mauk02-07-2022

Texel is Just Texel

Geweldig!!!! Voor ons is het eiland Texel, Just Texel!!! Mooie suite, super sfeervol ingericht, en van alle gemakken voorzien. Je voelt je zeer comfortabel op deze plek. Voor ons was dit de tweede keer. De sfeer met kerstverlichting meegemaakt, en deze keer de zomer. Strand, zon, en het strandhuisje met heerlijke ligbedden en koelkast. Super de luxe!! Het eiland is een feestje. leuke winkels, restaurants, bakkertje, slager en gezellige mensen.
    Tot de volgende keer

Eigenaar, 29-08-2022

Dank je wel voor jullie mooie woorden

• 10de Greef01-06-2022

Fantastisch, we komen zeker een keer terug!

Zeer ruime accommodatie en sfeervol ingericht. Mooie luxe badkamer met sauna. Ligging vlakbij restaurants, winkels en supermarkt. Ook vlakbij fietsverhuur. Auto kondern we parkeren op de afgesloten parkeerplaats. Top verblijf gehad, helaas beetje te koud om van het strandhuisje te kunnen genieten. Misschien de volgende keer!

Eigenaar, 29-08-2022

Bedankt voor de review en graag tot weer ziens

• 10Karin30-04-2022

Fantastisch, kan niet wachten tot volgende bezoek.

Een geweldig verblijf in een heel sfeervol en met zorg aangekleed appartement. Je voelt je direct thuis door een warm en persoonlijk welkom. Van begin tot het eind is aan alles gedacht.

Eigenaar, 29-08-2022

Dank je wel Karin, hopelijk tot een volgende keer

• 10Fam. Peters19-04-2022

Heerlijk weekend in een fantastische suite

Het appartement en de locatie zijn top. Zeer mooi en luxe ingerichte suite over de gehele 2e etage. Aan alles is gedacht en het is zeer sfeervol ingericht. De parkeergelegenheid was ook top. Kortom…we hebben heerlijke dagen gehad en komen zeker terug. Echt een aanrader.

• 10Manon23-03-2022

Fantastisch!

Wat een fijne plek hebben ze gemaakt! De accommodatie is van alle gemakken en luxe voorzien en mooi afgewerkt! Wij hebben genoten!

• 8Natuur

Appartement Just Texel Suites & Apartments info