Vakantiehuis Hofstede Spyk

VakantiehuisWeer vandaag20°15°
Vakantiehuis Hofstede Spyk
7,8

29 reviews over Vakantiehuis Hofstede Spyk in het Nederlands

Enorm naar onze zin gehad!

Sonja en Dirk
3-7-2017

Echt een aanrader! De nieuwe eigenaren (Jeroen en Willeke) zijn druk bezig om de huisjes op een nóg hoger niveau te tillen en wat ons huisje betreft (wij zaten eind juni 2017 in het 'Achterhuis') is dat nu al prima gelukt.

Rust / Gastvrij / Mooie ligging

Fam Hofwegen
26-6-2017

De vakantiewoningen zijn enigszins gedateerd maar op het moment dat we dit schrijven zijn de nieuwe enthousiaste en vriendelijke eigenaren Jeroen en Willeke hard bezig met het opknappen van de vakantiehuisjes. We hebben al wat resultaten kunnen zien en het gaat er geweldig uitzien. Een absolute aanrader waar we zeker naar terug zullen gaan.

Oude reviews (archief)

Heerlijk huisje!

Van Beek
30-10-2016

Prettig compleet ingericht huisje met geweldig uitzicht en rust. Wifi, goede bedden, schoon, vriendelijke niet opdringerige gastheer/vrouw.

Wat een tegenvaller, bah!

Trijntje02
20-10-2016

De beelden op de website van Hofstede Spyk komen totaal niet overeen met de werkelijkheid, wat een tegenvaller bij aankomst! De appartementen bevinden zich in oude schuren, leuk bedacht, maar de uitvoering was abominabel! Een donker, smal gangetje tussen twee schuren in, glibberig van de alg, leidde naar ons appartement Raedthuis, bij binnenkomst een bedompt appartement met veel te weinig lichtinval. De badkamer was extreem schimmelig, echt smerig, de WC liep door na doorspoelen. Het hele appartement was vochtig. De keuken was vies en vet, alles wat je aanpakte plakte, de afzuigkap was in geen maanden schoongemaakt, zelfde gold voor de knoppen en rekken van het fornuis. Op de muren, vooral in de slaapkamers zaten vieze vegen...en doodgeslagen insectenvlekken. Alle waar naar zijn geld en het was voordelig, niets mis met een eenvoudig onderkomen, maar dan wel graag schoon, wij komen nooit meer terug naar deze smeerboel! En oja, de eigenaresse zou onze klacht doorgeven aan de schoonmaakster...daar heb je wat aan...

"Kinderbed" blijkt niet geschikt voor kindjes

Marianne en Thomas
30-4-2016

Het huisje zelf is prima gelegen (rustig, landelijk) en vooral de ruime (woon)keuken met uitzicht is heerlijk. Alleen kreeg onze vakantiestemming bij aankomst een behoorlijke domper, toen bleek dat het "kinderbedje" dat wij bij het boeken gereserveerd hadden, niet geschikt was voor kleintjes die al kunnen staan. Onze zoon van 14 maanden zou in no-time over de rand van het bedje vallen. Toen wij dit bij de eigenaars meldden, werd de schouder opgehaald. Wij moesten ons kindje maar bij ons zelf in bed nemen of op eigen kosten een ander bedje aanschaffen. Daar sta je dan, midden op het eiland en aan het einde van de middag! Gelukkig waren we met de auto en was de Hema nog open, zodat we nog een campingbedje konden kopen. De eigenaars kwamen niet informeren of het goed was afgelopen. Al met al een teleurstellende ervaring!

Volop genieten

Maya Visscher
5-10-2015

Voor ons, als verwende reizigers, was het verblijf te Hofstede Spyk echt in alle opzichten heerlijk. Het comfortabele en ruime appartement is van alle gemakken voorzien. De wifi (tegenwoordig onontbeerlijk) werkt super. Hofstede Spyk is prachtig gelegen, voor de rustzoeker echt geweldig. Met de fiets of de auto ben je zo bij elke trekpleister op Texel. De eigenaars, Frieda en Willem Bakker, staan garant voor een heerlijk verblijf op het prachtige eiland. Wij komen zeker graag nog eens terug.

Aanrader!

Wim Jonckheer
1-10-2015

Wij zijn afgelopen weekend lekker naar Texel geweest bij Hofstede Spyk. We werden zeer gastvrij ontvangen door meneer & mevrouw Bakker en kregen een mooi landelijk appartement tot onze beschikking. Prachtig uitzicht over de landerijen en lekker de rust etc.

Leuke tips van Dhr. Bakker gekregen over bezienswaardigheden en tips over goed aangeschreven restaurants op het eiland en tevens naar volle tevredenheid gebruik van gemaakt.

Kortom; zeer de moeite waard en het zogenaamde "Texelgevoel" geproefd dankzij het zeer vriendelijke en gastvrije echtpaar.

Aanrader!

Heerlijk verblijf in het Mauritshuis!

Juulz
19-9-2015

Heel hartelijk ontvangen door de eigenaren. Ze hebben ons wegwijs gemaakt over de boerderij en in het appartement. Het huisje in gemaakt in de schuur en ziet heel leuk uit.

Een romantische plek om met je geliefde te verblijven. Alles erop en eraan. Ruime badkamer met aparte douche en bad. Het woongedeelte is sfeervol ingericht en erg ruim voor 2 personen. Ik ben erg gesteld op hygiene en ook dat was zeer goed in het hele appartement.

Voor mij was dit de eerste keer op Texel en door de goede ligging van Hofstede Spyk ben je overal met een kort ritje met de auto.

We hebben 3 heerlijke dagen en nachten gehad op Texel. Zeker voor herhaling vatbaar.

heerlijke plek

Wim de Man
15-9-2015

Na een hartelijke ontvangst door de fam.Bakker met een flesje wijn en een bloemetje op tafel,hebben we weer een heerlijke week op Hofstede Spyk doorgebracht.Een lokatie waar we nu al vele jaren met veel plezier komen en waar we van de rust,de gemoedelijke sfeer,het prachtige uitzicht en natuurlijk van de schitterende boerderij genieten.Gelegen op het mooie zuidelijk deel van Texel.Dat we steeds terugkomen zegt m.i. genoeg.Hofstede Spyk is een absolute aanrader voor mensen die van rust en het buitenleven houden en een goed onderkomen weten te waarderen.

Wederom heerlijk

F van Beek
7-9-2015

In maart, april én juni verbleef ik een week in het kleine alleenstaande huisje, ook wel Spijkerhof of Rietkip genoemd. Het was drie keer raak: een prachtige week gehad waarin ik heb genoten van het mooie uitzicht over de velden dat je hebt vanuit de zitkamer. Je ziet er de zon ondergaan als het helder weer is.

De keuken van het huisje is prima uitgerust, de bedden slapen goed en er is steeds een leuke welkomverrassing van de eigenaren. De ene keer een bos verse narcissen, de andere keer een flesje wijn, de derde keer wat Texelse specialiteiten in een mandje. Ik geniet van de rust en ben daardoor niet zo geneigd om voortdurend babbeltjes te maken, maar met een vraag kon ik steeds bij de eigenaren terecht. Ik heb de volgende keer al weer geboekt en ben benieuwd of het met de kerstdagen net zo fijn is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hofstede Spyk in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hofstede Spyk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hofstede Spyk scoort een 7.78 uit 10 op basis van 29 reviews.