Vakantiehuis Hofstede Spyk

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

33 reviews over Vakantiehuis Hofstede Spyk

• 10Sylvia Scheltus20-07-2019

Geweldige locatie en heerlijke appartementen.

Wat een prachtige locatie!!! Schoon, gastvrij, idyllisch en toch eigentijds. Eigen tuin met vrij en ver uitzicht over het landschap, echt prachtig. Centraal gelegen met parkeerplaatsen voor de deur. Super fijne en gezellig tijd gehad. Dikke tien

Met vrienden

• 9r.c henriet23-05-2019

fantastisch

wij zaten in huisje spyk een woord prachtig prachtig uitzicht over het weiland een heerlijk huisje een grootte tuin heerlijke nieuwe badkamer en keuken De eigenaren jeroen en willeke zijn ontzettend gastvrij en behulpzaam , wij komen ook zeker weer terug rene en marga

Met oudere kinderen

• 2018
    9Eus de wit12-08-2018

Geweldig

Fijn gebeuren alles netjes en schoon, huisjes zijn goed opgeknapt, nieuwe eigenaren zijn top

• 9Dirk23-06-2018

Prima!

Evenals vorig jaar (Juni 2017) beviel het ons wederom uitstekend

• 2017
    9Sonja en Dirk03-07-2017

Enorm naar onze zin gehad!

Echt een aanrader! De nieuwe eigenaren (Jeroen en Willeke) zijn druk bezig om de huisjes op een nóg hoger niveau te tillen en wat ons huisje betreft (wij zaten eind juni 2017 in het 'Achterhuis') is dat nu al prima gelukt.

• 9Fam Hofwegen26-06-2017

Rust / Gastvrij / Mooie ligging

De vakantiewoningen zijn enigszins gedateerd maar op het moment dat we dit schrijven zijn de nieuwe enthousiaste en vriendelijke eigenaren Jeroen en Willeke hard bezig met het opknappen van de vakantiehuisjes. We hebben al wat resultaten kunnen zien en het gaat er geweldig uitzien. Een absolute aanrader waar we zeker naar terug zullen gaan.

• Oude reviews

8Van Beek30-10-2016

Heerlijk huisje!

Prettig compleet ingericht huisje met geweldig uitzicht en rust. Wifi, goede bedden, schoon, vriendelijke niet opdringerige gastheer/vrouw.

• 2Trijntje0220-10-2016

Wat een tegenvaller, bah!

De beelden op de website van Hofstede Spyk komen totaal niet overeen met de werkelijkheid, wat een tegenvaller bij aankomst! De appartementen bevinden zich in oude schuren, leuk bedacht, maar de uitvoering was abominabel! Een donker, smal gangetje tussen twee schuren in, glibberig van de alg, leidde naar ons appartement Raedthuis, bij binnenkomst een bedompt appartement met veel te weinig lichtinval. De badkamer was extreem schimmelig, echt smerig, de WC liep door na doorspoelen. Het hele appartement was vochtig. De keuken was vies en vet, alles wat je aanpakte plakte, de afzuigkap was in geen maanden schoongemaakt, zelfde gold voor de knoppen en rekken van het fornuis. Op de muren, vooral in de slaapkamers zaten vieze vegen...en doodgeslagen insectenvlekken. Alle waar naar zijn geld en het was voordelig, niets mis met een eenvoudig onderkomen, maar dan wel graag schoon, wij komen nooit meer terug naar deze smeerboel! En oja, de eigenaresse zou onze klacht doorgeven aan de schoonmaakster...daar heb je wat aan...

Met oudere kinderen

• 6Marianne en Thomas30-04-2016

"Kinderbed" blijkt niet geschikt voor kindjes

Het huisje zelf is prima gelegen (rustig, landelijk) en vooral de ruime (woon)keuken met uitzicht is heerlijk. Alleen kreeg onze vakantiestemming bij aankomst een behoorlijke domper, toen bleek dat het "kinderbedje" dat wij bij het boeken gereserveerd hadden, niet geschikt was voor kleintjes die al kunnen staan. Onze zoon van 14 maanden zou in no-time over de rand van het bedje vallen. Toen wij dit bij de eigenaars meldden, werd de schouder opgehaald. Wij moesten ons kindje maar bij ons zelf in bed nemen of op eigen kosten een ander bedje aanschaffen. Daar sta je dan, midden op het eiland en aan het einde van de middag! Gelukkig waren we met de auto en was de Hema nog open, zodat we nog een campingbedje konden kopen. De eigenaars kwamen niet informeren of het goed was afgelopen. Al met al een teleurstellende ervaring!

Met jonge kinderen

• 9Maya Visscher05-10-2015

Volop genieten

Voor ons, als verwende reizigers, was het verblijf te Hofstede Spyk echt in alle opzichten heerlijk. Het comfortabele en ruime appartement is van alle gemakken voorzien. De wifi (tegenwoordig onontbeerlijk) werkt super. Hofstede Spyk is prachtig gelegen, voor de rustzoeker echt geweldig. Met de fiets of de auto ben je zo bij elke trekpleister op Texel. De eigenaars, Frieda en Willem Bakker, staan garant voor een heerlijk verblijf op het prachtige eiland. Wij komen zeker graag nog eens terug.

1 tip over Vakantiehuis Hofstede Spyk

• Singelding, 25-07-2014

Fiets huren? Via fietsenoptexel.nl geef je op wanneer je komt: de fiets staat op de gewenste datum voor je klaar!

0 vragen over Vakantiehuis Hofstede Spyk

Vakantiehuis info