Hotel Het Uilenbos

NederlandWaddeneilandenTexel

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Het Uilenbos voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 109 reviews
+53/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 109 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

109 Reviews over Het Uilenbos

• 10Fam. Etienne29-08-2019

Geweldig!!!!!!

Geweldig Hotel last minute geboekt 4 dagen met een mooie ruime en schone kamer, en een heerlijk uitgebreid ontbijt voor herhaling vatbaar komen zeker terug

• 9Karin Bouwhuis16-06-2019

Tot volgend jaar

Lang weekend met mijn moeder naar Texel geweest en gelogeerd in het Uilenbos. We hebben geweldige dagen gehad. Mooie ruime schone kamer. Makkelijk zitje, tv, koelkastje, fijn bed, mooie badkamer, heerlijk ligbedden voor buiten in de tuin. Elke dag schone frisse handdoeken en opgemaakt bed. Lekker uitgebreid ontbijt voor ieder wat wils. De avond is het hier rustig. Fijne mensen en heel gastvrij. Wij komen hier zeker terug.

• 9Anke Frankema31-03-2019

Goede service

Goede ligging. Fijne service.. Super hoe ze kijken naar wensen van de gasten. Een hele fijne nacht gehad

• 4W.J. K.25-11-2018

Uitermate Teleurstellend

Let op: ga niet akkoord met vooruit betalen. Bekijk eerst de kamer die je krijgt toegewezen. Dit voorkomt teleurstelling. Wij hadden drie kamers bij elkaar gevraagd bij de boeking. Twee koppels zaten in een piepkamertje. Balkon bijna groter dan de kamer. Het derde stel had een ruime kamer. Dit alles voor dezelfde prijs. Ons beklag bij de receptie hierover werd nog wel aangehoord maar er werd niets mee gedaan. Bijbetalen voor een ruimere kamer was het enige wat werd geboden. Na deze teleurstelling kwam 's avonds de volgende verrassing; we konden niet in de recreatie-/ontbijtruimte terecht. Alles donker wegens "omstandigheden" zo werd gemeld. Ook hier geen enkele beweging van de beheerder van dienst (eigenaar?) om ook maar een lampje aan te doen. We konden gaan. Is dit een hotel of??? Fawlty Towers had ons nog beter geleken. Dit was de derde keer dat wij hier geboekt hebben en hiermee echt de laatste keer. Wat een afgang deze keer!!!

• 10Fan25-07-2018

Voor herhaling vatbaar

Heerlijk hotel, we komen hier ieder jaar weer terug. We verblijven altijd in een 3-persoonskamer. Een gezellig hotel met nette kamers. Dit jaar hadden we zelfs een kamer met een terras...wat heerlijk was met het heerlijke weer. Centraal gelegen. Met 5 minuten ben je in het centrum van de koog en met 10 minuten op het strand. Het ontbijt is heerlijk en voor ieder wat wils.

• 10José09-03-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk hotel! Ik ben hier samen met mijn zus en moeder geweest en we hebben genoten. Hotel Het Uilenbos is ideaal gelegen op loopafstand van het centrum van De Koog. Goed verzorgde, gezellige kamers met genoeg ruimte voor 3 personen. Erg vriendelijk personeel en zeer goede service. Ik was mijn e-reader vergeten en na een telefoontje had ik binnen 2 dagen mijn e-reader terug. Echt top! Wij komen hier zeker terug!

• 5Arjan van Tricht02-01-2018

Slechte prijs kwaliteit verhouding.Oubollige kamer

goed: ligging,ontbijt en vriendelijk personeel Slecht:kleine oubollige kamer in bijgebouw,slechte bedden.Receptie lijkt meer op cadeaushop dan op hotel.De eigenaresse heeft zich hier duidelijk in uitgeleefd.

• 4Bergen30-09-2017

Nooit meer

Dat ze veel te veel geld vragen voor een overnachting. Dat er een vieze vlek zat in het slaapkamer tapijt. Gewoon niet de kamerprijs waardig. Ontbijt wel aardig. Jammer van de namaak geklutste ei. Vriendelijk nou dat viel ook wel mee. En voor dat je de kamer hebt gezien, afrekenen. Op de webside leek het allemaal veel mooier.

• 10Erna Rouhof06-07-2017

Wanneer mag ik weer?

Je wordt er erg gastvrij ontvangen, de kamers en het sanitair zijn schoon. Het ontbijt is super! ik kan geen echte minpunten ontdekken.

• 9Henk van der Sluis17-04-2017

Prima hotel!

Keurige nette kamer, super vriendelijk personeel! Ook het ontbijt was niets op aan te merken. Het hotel ligt op loopafstand van de Koog en het strand. Kortom, geweldig! Een aanrader en wij komen zeker nog eens terug!

Hotel Het Uilenbos info

Facilities