Hotel Het Gouden Boltje

Hotel Het Gouden Boltje
9,4

4 tips over Hotel Het Gouden Boltje

johnstiller, 20-9-2013
de parkeerplaats ligt achter het hotel, als je slecht ter been bent zou ik dit hotel niet kiezen omdat je een hoge steile en smalle trap op moet of vraag om een kamer op de 1e verdieping, dan valt het mee.
Diana, 11-6-2013
Schipbreuk en juttersmuseum! Erg interresant die verhalen erachter.
wim jansen, 26-11-2011
Neem uw eigen fiets mee. Het Hotel heeft een fietsenstalling met veel oplaad punten.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Gouden Boltje voor je op een rij gezet:

Robert, 16-10-2011
Tip opTexel... Paracentrum Texel. Hier kun je een duosprong maken of een rondvlucht met een motorvliegtuigje. Hebben wij ook gedaan, van Texel over ALLE waddeneilanden tot Schiermonnikoog (waar wij zelf wonen ) aan toe. Echt geweldig.