Hotel Het Gouden Boltje

Kleine hotelsWeer vandaag7°2°
Hotel Het Gouden Boltje
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Het Gouden Boltje voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Het Gouden Boltje in het Nederlands

Top , leuk hotel waar alles zeer netjes is

Eddy
29-5-2018

Wel goed , ongeveer alles

fantastisch

joke
2-7-2017

Kan geen minpuntjes bedenken. Alles heel erg schoon, heerlijk ontbijt, vriendelijke eigenaars, die veel belangstelling voor de klanten hebben. 's Morgens goede raad voor leuke uitstapjes. Je voelt je welkom en thuis.

In een woord een fijn Hotel

Sjef en Ineke
5-4-2017

Wij hadden kamer 4 aan de achterzijde, lekker rustig, ruim en van alle gemakken voorzien. Lekker breed bed en vooral alles was schoon. Het ontbijt was goed verzorgd alles erop en eraan. Hotel ligt gunstig t.o.v. het centrum van De Koog en het strand. Lekker onthaasten van harte aan te bevelen wij komen in ieder geval zeker weer terug.

Heerlijk!

Inge
25-9-2016

Een knus hotel met een prima ligging. De eigenaar is heel vriendelijk en geeft je een welkom gevoel. Alles is super schoon en ziet er keurig uit. Lekker ontbijt!

Kortom echt een aanrader! Wij komen nog eens terug.

Hans Ehrensperger
21-12-2015

Niets vonden we minder het is en was super, gewoon perfect en knus ,huiselijk, zeer fijne en leuke mensen van het Hotel, een top ontbijt , kortom weg en toch thuis. Een echte aanrader , en keurig nette en schone kamers.

super!

Jolanda Grobben
25-7-2015

Zeer gastvriendelijk, klein hotel. Kamers heel schoon. Er ontbreekt je aan niets. 's Morgens ontbijtbuffet: helemaal goed. Dichtbij het strand en het centrum van De Koog. Samen met mijn dochter genoten van dit verblijf.

SUPER kleinschalig hotel.

Ad & Corry
27-6-2015

Super hotel.

Vriendelijke ontvangst.

Mooie kamers, netjes schoon en fris (kamernummers 6)

Prima bedden (boxspring).

Heerlijk ontbijt met verse broodje, eitje enz.

Dicht bij het strand (5 minuten lopen)

Winkelstraat (3 minuten lopen)

Ga het zelf ervaren !!!

Wij gaan zeker nog eens terug naar het Gouden Boltje

Ideaal!

Erica
4-10-2013

Ga hier naar toe voor je verblijf in De Koog! Tevens de leukste plaats van het eiland. Zeer vriendelijke eigenaren. Nog nooit zo' n schone kamers gezien! Het hele hotel is super netjes! Je loopt zo het gezellige centrum in. Zee ook op loopafstand. Als we weer naar Texel gaan kiezen we voor dit hotel. Ik raad u aan dat ook te doen!

Super goed hotel met gastvrije familie Ellen

familie Rol
8-9-2013

Het hotel ziet er goed verzorgd en zeer schoon uit. Hartelijke ontvangst en behulpzaam. We komen er volgend jaar beslist weer. Een aanrader voor iedereen die Texel bezoekt.

Geweldig hotel!

Diana
11-6-2013

Superfijn weekend gehad in dit supermooie en nette verzorgde hotel!

Zeer nette kamer! Elke dag netjes schoongemaakt etc. Ontbijt was zeeerrrrr goed en je kwam niks tekort! En de gastvrijheid krijgt ook een dikke 10! Dit hotel is echt een aanrader en ik zou dr ook zo terug naar toe gaan! Echt een aanbeveling aan iedereen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Gouden Boltje in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Gouden Boltje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.