Appartement Herberg de Aanleg

9.6Fenomenaal

Nederland, Waddeneilanden, Texel

9.6Fenomenaal

• 9.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg de Aanleg voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

18 reviews over Appartement Herberg de Aanleg

• 2019
    10Theun Hoornstra18-02-2019

Prima, bovendien heel gastvrij.

Prima kamer, prima ontbijt, wordt op de kamer gebracht inclusief boterham zakjes. Op de kamer koffie en thee, dat vinden wij altijd heel prettig. De kamers hebben tevens een kitchenette, nu waren wij hier voor een weekendje, maar als je hier een week verblijft dan ben ik altijd uitetensmoe, en kan ik mij voorstellen dat een kitchenette uitkomst biedt. Compleet met Pannen, bestek enz. Aan alles is gedacht, theedoek afwasmiddel, noem maar op. Prima plek dus.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Bram Wagemans18-09-2018

Fantastisch weekendje Texel met de familie!

Wij hebben een super verblijf gehad in Landhuis A van Herberg De Aanleg in De Cocksdorp. We konden gebruik maken van een ruime woonkamer, ruime slaapkamers en twee badkamers. Alles was schoon en netjes toen we binnen kwamen. De keuken zou voor een grote groep van 8 personen wel wat groter mogen. Maar voor de rest van alle gemakken voorzien. De Cocksdorp zelf is een rustig plaatsje, maar wel voorzien van een supermarkt, baker, fietsverhuur en verschillende restaurantjes. Uitstekend gelegen op 3km van de Vuurtoren en zijn omliggende strand en duinlandschap.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Ria van den Berg30-08-2018

Geweldig

Schitterend, mooi en schoon appartement. Veel aandacht aan besteed. Beheerders aardige mensen

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

10Hart app-610-04-2016

Super geweldig ontspannen

Ruim schoon modern appartement met balkon, ontbijt op de kamer, compleet met zalm en echte koffie. Eten in het restaurant was perfect op smaak, en mogelijkheid tot buiten zitten in de zon op het terras. Zeer vriendelijk personeel, een aanrader.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Helga04-01-2015

Schoon, goed verblijf

Al 3 jaar op rij komen wij rond de jaarwisseling bij de Herberg de Aanleg. We kiezen dan voor een klein appartement daar we er die dagen enkel slapen. Het is een fijn appartement. Schoon, ruim genoeg, en prima bedden. Goed verzorgd en we voelen ons welkom. De badkamer is niet groot maar wel efficiënt ingedeeld. Voor de winterperiode is het heerlijk voor de zomerperiode zou ik een appartement met balkon of buiten kiezen, wat ook mogelijk is

Gereisd met partner in december 2014

• 9Coby van Pierre05-10-2013

Gastvrij

Met een vriendegroep van 7 volwassenen een lang weekend verbleven in een 8 persoons landhuis bij Herberg de Aanleg. Een ruim, modern en schoon verblijf in De Cockdorp op Texel. Bij binnenkomst ervaar je de gastvrijheid door het ontvangst en de verse bloemen op tafel. De inrichting zowel binnen als buiten is prima. De ligging is rustig maar met voldoende faciliteiten (winkel, fietsverhuur, horeca) op loopafstand. Wij hebben ook in het restaurant gegeten, wat door iedereen van onze groep goed is bevallen. Verse producten prima bereid. Zeker voor herhaing vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 8Steven26-02-2013

Prima studio

• goede prijs kwaliteit verhouding
    • schoon
    • redelijk modern interieur
    • compleet
    • gastvrije uitbater

Gereisd met partner in februari 2013

• 9F.M.Cowan05-10-2012

voortreffelijke keuken

Op 23 september met 5 personen gegeten. Gastvrije ontvangst, heel vriendelijke bediening. Voortreffelijke keuken. Aangename huiskamersfeer.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

• 9Martin S17-08-2012

Heerlijke plek!

We zaten in het nieuwe gedeelte in het 8 persoons appartement. Stijlvol pand en praktisch, ruim en mooi ingericht. Eigentijds vooral! De Cocksdorp is rustiger dan de rest van Texel, heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9pauljenneke24-05-2012

Ideale vakantieplek

We hebben met 6 volwassenen en 2 kleine kinderen (1 en 3 jaar) een lang weekend in een familie/hoekhuis doorgebracht. Mooi, ruim opgezet huis, m.n. de slaapkamers zijn prettig groot. Het leefgedeelte is wat aan de kleinere kant maar zeker groot genoeg. Alles is zeer netjes en compleet ingericht en afgewerkt. De trampolines, speeltuin en skelters op het terrein waren een grote hit bij de kinderen. Het eten in het restaurant is heerlijk en de bediening ontzettend vriendelijk, ook hier een uitgebreide speelruimte die zeer in de smaak viel. Ligging is erg leuk, aan de rand van de Cocksdorp met alle voorzieningen die je nodig hebt (supermarkt, fietsverhuur, terrassen en restaurantjes) op loopafstand. Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Appartement Herberg de Aanleg info