Vakantiehuis Groepsverblijf De Zilvermeeuw

VakantiehuisWeer vandaag25°14°
9,2

5 reviews over Vakantiehuis Groepsverblijf De Zilvermeeuw in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Groepsverblijf Zilvermeeuw is geschikt voor hele grote groepen, wij waren met 80 personen. De slaapkamers zijn ruim, licht en schoon. In de algemene ruimte is plek voor iedereen.

Er werd een prima ontbijt en heerlijke avondmaaltijd verzorgd.

De locatie is top, midden in het prachtige duingebied op Texel. Op loopafstand is het bos en zeehondencentrum Ecomare. We zijn iedere dag met de fiets op pad geweest.

Kinderen kunnen zich op het grote speelveld uitleven.

De beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Wij komen volgend jaar weer terug!!

Schitterende lokatie

Hans Bergamin
10-5-2016

Super mooie locatie vlakbij het strand. alles netjes schoon en de nieuwe bedden liggen heerlijk. Mooi groot buitenterrein met genoeg te doen voor jong en oud. Het weer zorgde ervoor dat het een 10 werd ipv een 9. Prachtig

Heerlijk!!

Marloes
12-8-2012

Perfecte locatie, vriendelijke mensen, schone kamers, heerlijk ontbijt. Kortom heerlijk verblijf gehad. Het enige kleine minpuntje was dat het erg gehorig was, we konden de buren horen praten op de kamer. Maar het heeft ons niet gestoord en als we nog een keer naar Texel gaan, komen we graag weer terug!

Top vakantie op Texel

P. Koorn
9-3-2012

De Zilvermeeuw heeft een grondige renovatie ondergaan! Wat een top verblijf voor groepen, vlakbij het strand en badplaats de Koog

Super

Fam Bergamin
14-5-2011

Naast Ecomare en midden in de natuur[strand, duinen, bos en heide]. Heeft een groot sportveld. Een aanrader voor iedereen die met een grote groep naar Texel gaat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsverblijf De Zilvermeeuw in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsverblijf De Zilvermeeuw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsverblijf De Zilvermeeuw scoort een 9.23 uit 10 op basis van 5 reviews.