Hotel Greenside

Hotel Greenside
8,5

17 tips over Hotel Greenside

P, 30-9-2016
Verken het eiland per fiets.
Christien, 18-4-2015
Waterkoker op de kamer is mogelijk maar wel tegen betaling, prijs per nacht is dermate hoog dat de waterkoker er standaard bij zou moeten horen
d_kroos, 9-9-2014
Kamers met balkon aan vijverzijde in de toren

We hebben een aantal aanbieders voor Greenside voor je op een rij gezet:

Martha, 7-8-2014
Zelfpluktuin is een aanrader, zelf fruit groenten en/of bloemen plukken en betalen voor wat je plukt. Heerlijke aardbeien geplukt, voor mijn kleuter een hele leuke ervaring! Hangt een gezelllige sfeer, geheel is mooi opgezet.
vd Wal, 6-2-2014
Zeker de sauna in het hotel is heerlijk, wel klein maar heel erg fijn!
bwi1950, 29-12-2013
Bezoek eens het juttersmuseum Flora of de likeur en wijnmakerij in Oosterend.

Ron_en_Helen, 30-11-2013
Een upgrade naar een thema kamers is zeker aan te bevelen
Dennis, 26-10-2013
De Koog ligt in het midden van de west kust van Texel. Vanuit hier kun je uitstekend fietsen naar het noorden danwel het zuiden.
Stijn B, 7-10-2013

Er is voldoende horecagelegenheid in de buurt, dus je vindt steeds wel iets. Ga zeker eens naar de vuurtoren en Ecomare, dat is echt het bezoeken waard!!

Neem in het café van het hotel ook eens een thee, hierbij krijg je een kannetje warm water met heerlijke verse kruiden!

Tim, 25-6-2013

Uiteraard het strand bij de Koog.

Texels biertje

We hebben een aantal aanbieders voor Greenside voor je op een rij gezet: