Hotel Greenside

Hotel Greenside
8,5

225 reviews over Hotel Greenside in het Nederlands

Luxe kamer met balkon geboekt

Schoots
27-6-2018

Kamer is goed maar de luxe op het balkon is ver te zoeken.

Het is bijna postzegelformaat en het is nu 16.30 uur en nog steeds geen zon.

Op de site is de foto van het balkon niet te zien. Als ik dit geweten had, had ik dit hotel niet geboekt.

Geweldig hotel!

Barbera
31-1-2018

Persoonlijke aandacht. Je voelt je hier meer dan welkom en iedereen is vriendelijk.

Geweldig!

ine.1
8-8-2017

Heerlijke, grote kamer, uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk en behulpzaam personeel, fijne welness. Er is werkelijk niets negatiefs te bedenken.

Mooi hotel

Mary
15-6-2017

Prachtige kamer met mooie badkamer en koffie/thee faciliteiten en heerlijk ontbijt en diner genuttigd.

Minpuntje was: zacht matras en met een nekhernia is dat geen slaapcomfort,

andere ochtend gemeld en werd er een plank onder gelegd wat ietsjes beter was maar niet voldoende.

Hebben daarna niet meer geklaagd en werd ook niet aan ons gevraagd of het geholpen had.

Goed uitgebreid ontbijt, rustige kamers, perfect diner.

Helaas geen zwembad, maar wel fitness en sauna.

Vakantie zoals vakantie hoort te zijn!

Marloes
25-5-2017

Een warm welkom, vriendelijke en snelle service. Ruime en luxe kamers. Zeer fijn ook met het gezin. De ligging is ideaal. De gezellige dorpsstraat op steenworp afstand met al zijn gezellige barretjes, eet- en winkelgelegenheden. Evenals het strand. Uitgebreid ontbijtbuffet ook zeker voor herhaling vatbaar.

Prima hotel

Arnold Kuiper
5-3-2017

Prima hotel, grote kamers, lekker ontbijt met heel veel streekproducten, vriendelijk personeel. Geen airco wat het zomers warm kan maken.

Zeker voor herhaling vatbaar

Mulders
10-12-2016

Is een prettig en mooi hotel op loop afstand van het o zo gezellig centrum

Net buiten de Koog

P
30-9-2016

Het hotel ligt net buiten de Koog, hierdoor rustig gelegen, maar strand en dorp zeer dichtbij. Kamers zijn ruim en netjes. Iedere ochtend staat er een ontbijtbuffet klaar, netjes verzorgt en genoeg keuze. Diner in het restaurant is uitstekend, maar ook in het dorp is er genoeg keuze. Personeel is vriendelijk.

Goede lokatie in De Koog

MvdH
2-8-2016

Grote ruime kamer met een gezellig zitje. Het ontbijt was goed. De bedden waren te zacht. Zijn aan vervanging toe. Vervolgens is er een plank onder het matras gelegd. Bovendien waren de bedden slechts 80 cm breed, wat heden ten dage in een 4-sterrenhotel niet meer voorkomt.

Het hotel ligt op enkele minuten lopen van het centrum in De Koog.

We hebben een aantal aanbieders voor Greenside voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Greenside in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Greenside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.