Vakantiepark Gortersmient

• Onderkomen9,8
  • Activiteiten8,7

Laatste review
  • Activiteiten10

Nog een midweekje verlengd in Gortersmient ook prima bevallen. Heerlijk weer en ook hier weer van alle gemakken voorzien.

Een mooi eiland, genieten van de rust en de goede service.

Bedankt voor de goede zorgen en we komen snel weer terug!

35 reviews over Vakantiepark Gortersmient in het Nederlands

Heerlijke vakantie in mooie accommodatie

Inge,
23-4-2018
  • Activiteiten10

Een mooi eiland, genieten van de rust en de goede service.

Bedankt voor de goede zorgen en we komen snel weer terug!

Een super compleet huis

Gabrielle,
3-3-2017
  • Activiteiten6

Een gezin met twee pubers, oma en hond!! We waren aangenaam verrast hoe compleet het huisje was! De twee pubers in stapelbed, maar ook dat was mogelijk.

Echt voor herhaling vatbaar, zeker ook erg handig op loopafstand bij de buren een spar-campingwinkel.

Een fijne midweek in de voorjaarsvakantie op voor ons een super eiland.

Echt alles in orde en goed!

Fred en Karin
16-7-2016
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Alles was compleet vernieuwd, en het vorige beviel ons al prima, maar dit was wel echt een hele positieve verassing! We komen al jaren bij de familie zoer. Altijd alles schoon en op orde. Prima internet, en onze hond voelt zich er ook binnen 5 minuten thuis. Onze complimenten!

Fred en Karin Fransen

Wij hebben het erg naar onze zin gehad

Wim Oosterveen
11-7-2016
  • Onderkomen9

Het huisje is fantastisch gerenoveerd! Grote tuin. Veel privacy. Rust.

Alles is okay!!!!

een heel mooi rustig park.

Loek achterberg
9-7-2016
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3

het is een rustig park ook zeer geschikt voor ouderen mensen die nog redelijk uit de voeten kunnen je kunt een wandeling over het park maken je zit vlakbij de bossen en je kunt zo een eind weg fietsen in de bossen.

Voor kinderen is er niet veel die kunnen evt bij de buren op het park spelen waar ook een restaurant en een supermarkt is.

Texel is een pracht eiland met mooie natuur en oudheden waar je echt tot rust komt zeker in het voor en na seizoen.

In de bungalow waar wij verblijven is alles prachtig gerenoveerd echt een aanrader we hebben al weer voor de zestiende keer geboekt bij de Fam Zoer het zijn echt gast vrije mensen die je altijd behulpzaam zijn.

Een heerlijke vakantie gehad

Debby Oudenaarde
11-6-2016
  • Activiteiten6

Heerlijk rustig park op Texel.

Mooi schoon huisje met genoeg ruimte.

Grote afgesloten tuin. Heerlijke omgeving.

De enige pech was het verbouwen van een receptie naast het park op een camping, waardoor we al vroeg uit ons bed geheid werden en niet echt rustig in de tuin konden zitten. Maar dat was dan ook alles. We komen zeker nog terug.

Heerlijk

Peter
31-5-2016
  • Activiteiten10

Mooi huisje, schoon, badkamer beneden en boven; prima voor een familie met opa en oma!

Van alle gemakken voorzien: wasmachine, droger, vaatwasser, magnetron, open haar binnen en buiten, tuinmeubilair.

luxe bungalows

j.hulshof10
23-8-2015
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

de bungalows waren super, alles zat erop en erin, goede bedden (boxspring), meer dan voldoende bestek, oven, magnetron, wasmachine en droger, binnen en buitenhaard.

Alleen het park is echt niks, het zijn echt alleen de huizen verder is er niks, alleen een receptie die van tien tot twaalf open is.

We konden gelukkig wel gebruik maken van de faciliteiten van het naastgelegen park.

Om alle huizen staat een flinke hoge heg zodat je wel je privacy hebt maar ook geen enkel contact met andere bewoners.

rustig, maar keurig onderhouden park

Remco
16-5-2015
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Wij hebben in de meivakantie in huis 312 een midweek doorgebracht. Het huis was bij aankomst super schoon en de ontvangst erg gastvrij. Het park is keurig onderhouden en lekker stil. Tijdens ons verblijf hadden wij last van veel mieren, maar dit werd goed opgelost. Huis nr. 312 is van alle gemakken voorzien, zoals wasmachine, droger, vaatwasser etc. Kortom geweldige plek om nog eens heen te gaan.

pracht Stekky

Loek
27-3-2015

We zijn van dit jaar van 13 maart tot 27 maart in bungalow 280 van familie Zoer geweest

We zijn van het jaar voor de 15 keer geweest en wisten niet wat we zagen Zo Mooi geworden echt alles vern ,was wel even wennen maar hulde voor Karin en Erwin wat ze klaar gestoomd hebben daar, alles zo mooi en dan de badkamer Super hoor.

We hebben al weer voor 2016 geboekt weer nummer 280.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Gortersmient in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Gortersmient zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.