Hotel Fletcher Koogerend ***

Hotel Fletcher Koogerend
Hotel Fletcher Koogerend
6,8

Weer vandaag5°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Koogerend voor je op een rij gezet:

482 reviews over Hotel Fletcher Koogerend in het Nederlands

Prima in orde!!

Agnieszka, 18-2-2018

Kamer beetje gedateerd, maar verder prima in orde! Heerlijk ontbijt en avondeten. Vriendelijk personeel en perfecte ligging van het hotel.

Prima

Elisabeth, 17-2-2018

Goede service, rustig gelegen kamer aan de achterkant van het hotel

Even lekker genieten van Texel

Mar, 2-2-2018

Gezellig ,knus hotel . Heerlijk op loopafstand van centrum Den Burg.

Zoals gewoonlijk: zeer prettig

M. van Dien, 27-1-2018

Positief: gezelligheid, goed eten, prima service, schone kamers, goeie bedden.

Negatief: een enkele kamer verdient nader onderhoud w.b. stoffering

Hotelkamer voor hostel prijs!

Robin, 3-12-2017

Kamers en sanitair zijn aan renovatie toe en het is vrij gehorig.

Fijn hotel!

Filiz, 13-11-2017

Wij zijn met z'n 2tjes voor een vriendinnenweekend hier wezen overnachten, de gastheer was erg gezellig en behulpzaam, we voelden ons meteen thuis. Bij de bar in het hotel kan je ook heerlijk zitten voor een overheerlijk koud Texels biertje! De ligging van het hotel is perfect, je loopt zo het centrum in. Kamers zijn keurig verzorgd en schoon. Kortom echt een aanrader!

Jammer

Texel fan, 12-11-2017

Wat ik goed vond aan dit hotel was het vriendelijke ontvangst , echt een warm welkom , het ontbijt en diner was goed en erg lekker , ook het personeel was vriendelijk .

Wat ik niet goed vond waren de kamers met de douche/bad , erg smerig , veel schimmel langs de badrand , vensterbank ook schimmel langs de rand , alleen stofgezogen wat in het zicht was dus niet onder de bedden en onder de verwarming enz gewoon te smerig , erg jammer , ik heb dit ook doorgegeven en hoop dan ook dat dit serieus genomen wordt.

O.k. kamer met bubbelbad en heerlijk bed/matras !

Do van Veelen, 2-11-2017

Wél goed:

- het ontbijt en de ontbijtruimte

- de aankleding van de kamer, het bubbelbad en bed/matras

- de zeer attente man achter de receptie!

- gratis parkeren op eigen terrein

Niet zo goed:

- buitenkant gebouw is erg toe aan een opknapbeurt, ook entree en de gangen zien er gedateerd uit

- er is geen lift in het gebouw

nooit meer

familie kok, 23-10-2017

Zeer gehorige kleine kamers, zogenaamde "comfortkamer". badkamer zit in n kast met schuifdeur. TV geluid van buren letterlijk hoorbaar. Armoedige toestand, slecht onderhouden, vieze muren, gebarsten tegels. Overdadige chloorlucht komt uit badkamerkast. Natte honden/ muffe sigarettenrook lucht waar je de chloor niet ruikt. Bij binnenkomst treffen we een gebruikt washandje aan op de verwarming; bij vermelding bij receptie verblikken of verblozen ze er niet van, het wordt als mededeling aangenomen, geen excuses o.i.d. Soortgelijke reactie als we aangeven t te gehorig te vinden. Ontbijt wel in orde. Prijs kwaliteit verhouding slecht!!

voor herhaling vatbaar

marion, 9-10-2017

het personeel is echt super vriendelijk en behulpzaam

een zeer uitgebreid ontbijt

eten is er heerlijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Koogerend in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Koogerend zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Koogerend scoort een 6.84 uit 10 op basis van 485 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: