Hotel Fletcher Koogerend

Kleine hotelsWeer vandaag16°4°
Hotel Fletcher Koogerend
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Koogerend voor je op een rij gezet:

499 reviews over Hotel Fletcher Koogerend in het Nederlands

NOOIT weer!

Peter
1-10-2018

Dit hotel doet de Fletcher-keten geen goed. Wat een verwaarloosde boel. Een gedeeld toilet, géén douche. Hoe komt dit hotel aan drie sterren?

Wat wel goed was: ontbijt en de bedden. Ook het personeel was vriendelijk. Maar daar is aktes me gezegd. Eens maar nooit weer....!

Te duur!

André Wamelink
19-8-2018

Omdat we op het laatste moment persé naar Texel wilden hadden we niet veel keus meer aan hotels. Ik vond het hotel duur maar ondanks dat ik rechtstreeks bij het hotel geboekt heb kon ik geen korting krijgen. De kosten waren nl. €540,- voor 2 personen incl. ontbijt van zondag tot donderdag. Het hotel kan nl. wel een opknapbeurt gebruiken. Dus is het ongehoord om wel steeds de volle prijs te vragen maar niets uit te geven aan onderhoud/schilderwerk. Wel hebben we een prima tijd gehad op Texel. Het eten was ook goed en het ontbijt in het hotel prima. Vriendelijke mensen maar dat is natuurlijk logisch. We hadden een luxe bad op de kamer, incl. douche maar geen balkon. De bedden werden elke dag opgemaakt. En schone handdoeken. Texel is , terecht, populair, ik hoop niet dat het hotel daar misbruik van maakt! Conclusie; het hotel is geen aanrader maar als je door het achterstallige onderhoud heen kunt kijken dan is het hier prima een paar dage

Nooit meer terug.

Jaap
17-8-2018

Gedateerde kamer. Badkamer zo groot als een kledingkast. Achterstallig onderhoud. Gehorig. Bediening vriendelijk. Zal het nooit aanraden.

Nooit meer.

S.
6-8-2018

Boek dit hotel niet. Alle reeds geschreven negatieve recensies kloppen. Wij hebben na 1 ellendige nacht onze koffers gepakt, een 2e nacht was geen optie. Alleen het ontbijt en de ontbijtzaal krijgen een voldoende. Als dit hotel wordt opgeknapt en opgefrist en er ander personeel wordt aangenomen kan je hier weer een kamer boeken. Anders kom je van de koude (vochtige en lawaaiige) kermis eerder thuis dan gepland.

Afschuwelijk hotel

Mvr. zoontjens
4-8-2018

Dit hotel kun je geen hotel noemen, en mag dan naar mijn mening echt niet verhuurd worden! Dit hotel kun je meer vergelijken met een jeugdhonk/Kamphuis en is meer een gehorige grot... bij aankomst al een onprettige verwelkomst, kwam niet vriendelijk over en alles was een grote moeite. S’nachts amper geslapen door de herrie om 3 uur op de gang/boven die maarliefst doorging tot 6 uur s’ochtens.... afschuwelijk! Dit hotel mag niet meer verhuurd worden aan normalen gasten, Mischien aan de jeugd ? Geen aanrader dus en een vervelend verblijf gehad ! Schimmelige badkamer en karig ontbijt ....

Tent sluiten, en eerst opknappen!

Raymond & Angela Alfing
3-8-2018

Hotel moet nodig gerenoveerd worden! Hotelgebouw en meubilair is vergane glorie... Wij hadden een kamer met douche en whirlpool (welk we niet gebruikt hebben). Zowel badkamer als slaapkamer vertonen behoorlijke achterstallige onderhoud. Alles is zo'n beetje opgebruikt dan wel versleten. Jammer dat het personeel hierin moet werken. Het avondeten en ontbijt was gewoon goed. Personeel is aardig. Al met al is dit Hotel niet drie sterren waardig. We hebben ruim 680,- euro betaald voor 4 overnachtingen met 2 keer Diner. Voor dat geld mag je toch wel wat verwachten. Tip voor management: Tent sluiten, en eerst opknappen! Want dit kost je geheid klanten. We hebben meerdere mensen tijdens ons verblijf horen klagen. En ons een coulance regeling aanbieden.

Service in hotel was uitstekend.

Onderhoud loopt achter: kozijnen, daklijsten en kapellen dienen geverfd te worden.

voor dit geld wil ik wel een heerlijke douche!

fam lamers
17-7-2018

kamer was schoon, we hadden een 3 persoons kamer. De douche was erg muf en benauwd, vooral met dit warme weer, was niet prettig. Ontbijt was prima. Hotel is best gehorig.

Zeer matig hotel waar je veel teveel voor betaald. Personeel weet niks over het eiland en is totaal niet klantgericht. Kamer was zeer klein, enorm gehorig en rook ontzettend muf. De schoonmaak kon ook beter, er lagen stofwolken onder het bed en de wc stonk enorm. Ik raad dit hotel zeker niet aan! Ontbijt was wel prima.

Niet boeken

Rob
10-7-2018

28 op 29 juni een overnachting geboekt in Koogerend.

1ste ervaring , bij ontvangst zat iemand die geen verstand van zaken had waardoor de incheck wel een half uur inbeslag nam.

Bij kamer 6 aangekomen kwam bij het openen van de deur de spocht lucht je al tegemoet ondanks dat het raam open stond en een geur verfrisser in het stopcontact zijn best deed de geur te maskeren.

Ik vind dat deze kamer eigenlijk niet verhuurd mag worden voor een 3 sterren hotel.

Wij waren er gelukkig maar 1 dag maar bij langer verblijf lijkt het mij een ongezonde situatie.

Na de klacht bij Fletcher ingedient kreeg ik een lauw sorry als antwoord.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Koogerend in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Koogerend zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.