Hotel Fletcher Koogerend

Hotel Fletcher Koogerend
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Koogerend voor je op een rij gezet:

492 reviews over Hotel Fletcher Koogerend in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

voor dit geld wil ik wel een heerlijke douche!

fam lamers
17-7-2018

kamer was schoon, we hadden een 3 persoons kamer. De douche was erg muf en benauwd, vooral met dit warme weer, was niet prettig. Ontbijt was prima. Hotel is best gehorig.

Zeer matig hotel waar je veel teveel voor betaald. Personeel weet niks over het eiland en is totaal niet klantgericht. Kamer was zeer klein, enorm gehorig en rook ontzettend muf. De schoonmaak kon ook beter, er lagen stofwolken onder het bed en de wc stonk enorm. Ik raad dit hotel zeker niet aan! Ontbijt was wel prima.

Niet boeken

Rob
10-7-2018

28 op 29 juni een overnachting geboekt in Koogerend.

1ste ervaring , bij ontvangst zat iemand die geen verstand van zaken had waardoor de incheck wel een half uur inbeslag nam.

Bij kamer 6 aangekomen kwam bij het openen van de deur de spocht lucht je al tegemoet ondanks dat het raam open stond en een geur verfrisser in het stopcontact zijn best deed de geur te maskeren.

Ik vind dat deze kamer eigenlijk niet verhuurd mag worden voor een 3 sterren hotel.

Wij waren er gelukkig maar 1 dag maar bij langer verblijf lijkt het mij een ongezonde situatie.

Na de klacht bij Fletcher ingedient kreeg ik een lauw sorry als antwoord.

Zou er nog eens over nadenken.

M
25-6-2018

Positief: smakelijk ontbijt, prima bed.

Minder: gehorige kamer, mag opgeknapt worden.

Geen aanrader!

S.
4-6-2018

Wij hadden de duurste, meest luxe kamer geboekt voor één nacht. Dit kostte €130,- voor twee personen. Op de site zag de kamer er mooi uit en werd gesproken over een ruime kamer met Whirlpool. De kamer was zeker niet ruim en de Whirlpool was een bad vlekken. De tegeltjes in de badkamer waren overgeschilderd maar het verf bladderde zo je bad in. Verder was de badkamer ook zeker niet schoon.

De kamers zijn zéér gehorig, wanneer de buren hun 'Whirlpool' aanzette, konden wij elkaar niet meer goed verstaan. Wat een enorm lawaai! Ook hoor je alles op de gang en kan je de buren horen praten.

Het ontbijt was daarentegen wel goed.

Nooit meer

Daisy
30-5-2018

Ontbijt was prima. Vriendelijk personeel.

Prijs/kwaliteit verhouding zeer slecht. Te kleine kamers en erg verouderd en aan opknap beurt toe. Het woord comfortabel hotel op de website is misleidend. Te zachte bedden, schimmel op de ramen met houtrot en vocht in de kamers na het douchen. Beslagen ramen, geen goed ventilatie systeem.

Douchen nog ouderwets met douchegordijn. Als je van de wc opstaat stoot je je hoofd bijna tegen de wasbak, zo krap!

Hygiëne laat te wensen over.

Gehorige muren, je hoort de buren de wc doortrekken en kuchen.

Slot op de achteringang na 22 uur is kapot, iedereen kan zomaar als ongenode gast het hotel binnenkomen.

Toen we een klacht indienden bij de receptie, geen excuses en volle pond moeten betalen. Ze zeiden dood leuk dat het op de lijst staat om gesloopt te worden.

En terecht!! Hier kom ik nooit meer terug.

nooit meer

e.j. naafs
24-5-2018

de ligging is prima maar het hotel is echt waardeloos, vieze kamer ondanks dat wij € 30,00 moesten bijbetalen om een (betere??) kamer te krijgen. Het hotel is het niet waard om onder de Fletcher vlag te vallen. ik zou graag een reactie van Fletcher ontvangen

TIna van der Velden
10-5-2018

Prettig ontvangst, vriendelijk personeel, met heerlijk ontbijt en goed restaurant.

Kamers zijn goed en bewust gekozen voor de prijs.

Nooit meer

Ranzig hotel.
24-4-2018

Ranzig. Schimmels. 0 kwaliteit

Nooit meer!

Roelien
2-4-2018

Nog nooit zo"n slechte, vieze, vochtige, verouderde kamer gezien. Er stond in de hoek van de kamer onder het bed een vochteter. ( niet heel fijn als je kind astma heeft!!) Erg gehorige kamer ( je kon de buren horen snurken, elke stap/ stem was te horen op de verdieping boven ons. Daarbij een prijs voor de kamer moeten betalen die niet afgesproken was telefonisch. Enorme tegenvaller en erg jammer. Prijs/kwaliteit enorm uit balans.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Koogerend in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Koogerend zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Koogerend scoort een 6.75 uit 10 op basis van 495 reviews.