Chalet Eyerlander

Chalet
Chalet Eyerlander
9,3

Laatste review

Een aanrader! Het ligt perfect gelegen op Texel, wanneer je gebruik maakt van de fiets kan je de auto eigenlijk laten staan gedurende het verblijf. Het huisje zelf is smaakvol en slim ingericht en fris en schoon!

7 reviews over Chalet Eyerlander in het Nederlands

Fris modern huisje in een mooi gebied op Texel

D+E,
12-9-2017

Schoon en nieuw chalet en leuk ingericht. Niet erg groot maar knus en alle voorzieningen aanwezig

Heerlijke plek

Nanon,
14-8-2017

Een heerlijk nieuw, schoon en comfortabel chalet op een kleinschalig vakantiepark met goede voorzieningen. Fijne week gehad met mijn kinderen!

Heerlijk verblijf gehad!

Eline,
27-6-2017

We hebben een heerlijk verblijf gehad hier. Een mooi nieuw huisje wat prachtig is ingericht. Zeker een aanrader!

Fijn, centraal gelegen chalet

Dini Trip,
19-6-2017

Het chalet is splinternieuw en van alle gemakken voorzien. Het terrein is rustig en natuurlijk. Groot pluspunt is de ligging: grenzend aan het bos- en duingebied tussen Den Burg en De Koog.

Ideaal voor fietsers en wandelaars.

Splinternieuw, modern en schoon

Stijn,
14-6-2017

Dit huisje is me prima bevallen. Alles is aanwezig, van moderne keukenapparatuur tot ruime inloopdouche, je merkt goed dat het allemaal net nieuw is. Qua locatie is het een aanrader. Vanaf de haven fiets je in een half uurtje naar het park. Verder ligt het centraal genoeg zodat heel het eiland binnen fietsbereik is.

Texel op zijn mooist.

Taco van Gerven,
7-6-2017

Een schoon en modern huisje aan de rand van het Nationaal Park Duinen van Texel. Je loopt zo het bos in en binnen een kwartier loop je al op het strand. Het huisje ligt op een rustig park, met actieve eigenaren die er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Het huisje is ook zeker een aanrader met kleine kinderen, samen op de kamer slapen is al een feest voor ze. Daarnaast kunnen ze lekker hun eigen gang gaan - genoeg natuur om te ontdekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Eyerlander in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Eyerlander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.