Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Duynzoom

• 8lies03-05-2016

rust en ruimte

Lang weekend doorgebracht in Duynzoom 1, een heerlijk comfortabel huisje, netjes en compleet uitgerust. Rust, ruimte en privacy biedend, volop lichtinval door grote glaswand die ook nog eens helemaal opengeschoven kan worden. Fijn gelegen nabij bos en duinen. Het voldeed aan al onze verwachtingen. Een aanrader! Minpuntjes: 1 parkeerplaats voor 8 persoons-huisje vonden wij vreemd. De overige auto's moesten min of meer in de berm van de weg parkeren...1 hanglamp boven 8 persoons-eettafel vonden wij aan de krappe kant.

• 7Tb22-09-2015

Prima

Keuken is goed uitgerust. Bedden liggen goed. Woonkamer is fraai ingericht. Slaapkamers in het soutterain zijn kil en ongezellig. Ook kun je vanuit de woonkamer door een raam de slaapkamers inkijken (zicht op het hoofdeinde van het bed...). Boven was het prima. Met 8 personen zou het te krap zijn in de hal (kapstok/schoenen). Ook misten wij opbergruimte in de woonkamer/keuken. Met kleine kinderen niet ideaal ivm levelverschil woonkamer/keuken en open trap. Er zijn traphekjes aanwezig, maar deze zijn erg onhandig. Tuin is ruim en voorzien van goed en voldoende meubilair. Niet volledig privé, maar privé genoeg. Voor de hoge prijs had ik een wat netter huis verwacht. Het is mooi, maar met veel gebruikssporen.

• 8Fam . Kosters02-09-2015

nice place !

Big house , nice to have a garden for the dogs and kids .

• 8Astrid05-03-2015

Ruime en luxe, op een centrale locatie

Eind februari verbleven wij met familie in de villa Duynzoom 1. De woning is centraal gelegen op het eiland, aan de rand van het bos, vlakbij zee en De Koog. De woning heeft een grote tuin, waar we zelfs in februari al heerlijk in de zon hebben kunnen zitten op de loungebanken. Van binnen is de accommodatie ruim opgezet, perfect voor groepen vanwege de eigen badkamers bij de slaapkamers. Verder van alle luxe voorzien, waaronder wijnklimaatkast, Qooker en babybed. Ook de sauna was erg fijn. Een aanrader!

• 9Aac_dejong31-01-2015

Voor de tweede keer erg genoten van Duynzoom 4

Een luxe huis, mooie inrichting, jacuzzi buiten en een sauna. Gastvrije ontvangst bij aankomst door Annemarie Boon, beheerder op Texel, die ons trakteerde op een kruikje "Juttertje" Hebben zelf al vele touroperator huizen in Zeeland, Schoorl en Texel bezocht en blijven enthousiast over het moderne design en wilden dit delen met onze volwassen kinderen, om hen ook "touroperatorminded" te maken. Vieren ook elk jaar oud en nieuw met vrienden op een van de parken. Dank ook aan Manon en Tristan voor het steeds weer meedenken.

• 5Peter19-01-2015

Te duur, weinig kwaliteit. Huisnummer 3.

Viel erg tegen. Het huis is in 2011 gebouwd, maar de afwerking is beslist niet op een hoog niveau. Beter schoonmaken. Pannen waren niet schoon/Stof onder bedden. Nergens kapstokken te vinden Geen haakjes in de keuken voor handdoek/theedoek.

Marketingmedewerker, 02-02-2015

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat de door u gereserveerde villa op Park Duynzoom niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. De genoemde punten zijn inmiddels door ons opgepakt, hierover hebben we u een persoonlijk bericht gestuurd. Onze excuses voor het ongemak.

• 10Heinz29-06-2014

Einfach Spitze

Ein sehr toller Urlaub. Einfach Spitze - ALLES TIP TOP

• 9D. steenstra15-10-2013

Prachtige, luxe accomodatie

Wij verbleven in Duynzoom 6, voor 8 personen. Prachtig, modern huis. Voldoend zitruimte, stoelen, grote bank, grote eettafel. Luxe slaap- en badkamers. Vrij zachte bedden wat ik persoonlijk heerlijk vind. Voor mensen die gewend zijn op een harde matras te slapen, wellicht iets te zacht. Luxe badkamer. Zeer tevreden over de bijgeboekte extra's zoals: opgemaakte bedden, hamam setjes, nespresso cups. Alles tip-top in orde. De buitenruimte was zeer ruim, met zitjes, eettafel voor 8 personen en een buitenhaard. Kortom: zeer aan te raden!

• 9Henk Woltering01-10-2013

Mooi huis , rustige ligging.

Wij hadden een lang weekend huis no. 6 , prachtig huis met alles erop en eraan oa. een sauna. Minpuntje : de deur van de wc op de bovenverdieping gaat naar de verkeerde kant open,het rsico bestaat dat je in het trappengat valt als je niet goed uitkijkt. Het toegangspad naar het huis moet 's avonds beter verlicht worden de treden zijn ongelijk. Verder is het een fantastisch huis met een verrassende indeling.

• 7Bert van het Hof03-05-2013

Mooie plek

Wij zaten in Duynzoom 1 de woning met de lift, prima oplossing voor iemand die zich in een rolstoel moet verplaatsen. Puntje van kritiek is de deuropening van het toilet op de boven verdieping. Hij gaat naar de verkeerde kant open omdat je dan als je in het donker het niet in de gaten hebt meteen van de trap afvalt. ( voor oudere mensen fataal ) Verder geen vermelding van de prijzen van de wijnen in de koeler.

Vakantiehuis Duynzoom info

• CafeNiet beschikbaar