Vakantiehuis Duinrand Bungalowverhuur (type 1 t/m 4)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Duinrand Bungalowverhuur (type 1 t/m 4)
9,1

46 reviews over Vakantiehuis Duinrand Bungalowverhuur (type 1 t/m 4) in het Nederlands

Rust, ruimte en natuur

Margriet
21-11-2016

Afgelopen weekend zijn wij voor het eerst op de wadkant van het eiland geweest in de Waddenschelpjes. Een prachtig huis met uitzicht op de waddendijk, bijzondere hollandse luchten en sterrenkijken vanuit het bad. Wil je de drukte opzoeken dan kan dat maar wij hebben gekozen voor de rust en het prachtige uitzicht. We komen zeker terug.

Weer Een geweldige week gehad deze keer in de Den.

Carla Nunnikhoven
20-10-2016

Wat een heerlijke luxe bungalow weer met onze kinderen en honden genoten van de rust de ruimte.

De sunshower heerlijk het bubbelbad ook genieten,alles was aanwezig in dit mooie huis.

En natuurlijk niet vergeten Corien deze fantastische lieve gastvrouw zal er alles aan doen om het je naar je zin te maken.

Onvergetelijke vakantie

Gertjan en Barbara
1-6-2016

Op een top locatie drie fantastisch mooie bungalows, wij zaten in de "Den" voor ons de mooiste van de drie, wij zijn een weekje geweest en tijdens deze week tevens in het huwelijksbootje gestapt !

Bij aankomst werden we door Corien heel hartelijk ontvangen met een super mooi cadeau voor ons op hande zijnde huwelijk. Echt een heerlijke plek zeer centraal gelegen, vlak bij bos heide duinen en zee, heerlijk rustig. De bungalow zelf is van alle gemakken voorzien en keurig en smaakvol ingericht, Sun shower, whirlpool....mooie ruime kamers echt top !

Het is voor ons onvergetelijk mooi geweest en we komen er zeker terug !

Geweldig compleet

Arjin & Bea
21-5-2016

Heerlijk luxe bungalow met bubbelbad en uv/zonnedouche.

Ook aandacht voor duurzaamheid, zonnecollectoren en goede isolatie.

Heerlijk rustige ligging aan bosrand en 5 minuten fietsen van strand.

Zeer vriendelijke behulpzame gastvrouw !

Heel compleet en sfeervol vakantiehuis.

Greert en André
26-4-2016

Perfecte ligging; van alle gemakken voorzien en alles werkt.

Geen enkel minpuntje!

Heerlijke plek, top locatie

Jacobien de Bruïne
4-2-2016

Op de pelikaanweg zit je heerlijk vlakbij bos,strand en winkels. Alle huisjes staan zo dat iedereen privacy heeft op z'n eigen terras. Huisjes zijn gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien!

het is een geweldig adres met super vriendelijke e

gijs van denderen
21-12-2015

Ik vind het een hele fijne bungalow

Top weekend!

Renee
15-12-2015

Genoten van de bungalow, de ligging, het weer en de gastvrijheid van Corien. Een absolute aanrader! Nette superschone bungalow, goede bedden en zelfs nog een ligbad! De omheinde tuin was ook erg handig voor onze hond. Wij komen graag nog eens terug :)

geweldig!

joyce
3-11-2015

paar geweldige dagen gehad!heerlijk met de hondjes kunnen wandelen,lekker gegeten,lekker geslapen,alles was perfect!corine is een geweldige vrouw!volgend jaar weer!!!!

Perfect!

C. Nunnikhoven
14-9-2015

Na diverse keren in de huisjes aan de badweg bij het centrum gingen april dit jaar onze volwassen kinderen ook mee. Daarom voor de bungalows aan de pelikaanweg gekozen. Zoals altijd kregen we een zeer vriendelijk omhaal door Corien. Het huisje "villa de Eik" bleek een schot in de roos. Mooi ingericht en voorzien van veel luxe zoals een open haard en een "Sun shower".

Ook de locatie vonden wij geweldig. Met een uitgestrekt bos op slechts 100 meter konden wij met onze jonge hond alle kanten op. Aan het bos grenzen de duinen en het strand.

Met De Koog op een paar kilometer afstand waren overige recreatie, winkels en restaurants eenvoudig te bereiken.

Alles bij elkaar hebben wij genoten van een geweldige week vakantie en zullen zeker terugkomen voor een volgend verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Duinrand Bungalowverhuur (type 1 t/m 4) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Duinrand Bungalowverhuur (type 1 t/m 4) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.