Tijdelijk €25 aanbetaling

Duinrand Bungalowverhuur (type 1 t/m 4)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Duinrand Bungalowverhuur (type 1 t/m 4) voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 50 reviews

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

50 Reviews over Duinrand Bungalowverhuur (type 1 t/m 4)

• 10Anja en Erik15-02-2020

Gewoon super

Een heerlijk schoon rustig huis met alle gemakken voorzien. Sunshower, open haard, compleet ingerichte keuken. Veel privacy. Strand op 20 min lopen. Bos direct achter het huisje. Zeer vriendelijke ontvangst. Ideale omgeving ook voor onze honden om ze uit te laten. Wij komen zeker terug.

• 9Tessa Weusthof25-02-2019

Geweldig

Geweldig huisje (de Den), rustige ligging, kleinschalig parkje met 6 huisjes. Ontvangst was netjes met duidelijke uitleg over het huisje. Het huisje was van alle gemakken voorzien en zeer luxe. Whirlpool, sunshower, badkamer en slaapkamer op de begane grond geschikt voor minder validen. Ruime slaapkamers boven met badkamer en wc. ca 500m van het strand, is te wandelen, maar een fiets is makkelijker. Heerlijke weekend gehad en als we weer naar Texel gaan, is dit een bestemming waar we zeker terugkomen.

• 9Margriet21-11-2016

Rust, ruimte en natuur

Afgelopen weekend zijn wij voor het eerst op de wadkant van het eiland geweest in de Waddenschelpjes. Een prachtig huis met uitzicht op de waddendijk, bijzondere hollandse luchten en sterrenkijken vanuit het bad. Wil je de drukte opzoeken dan kan dat maar wij hebben gekozen voor de rust en het prachtige uitzicht. We komen zeker terug.

• 10Carla Nunnikhoven20-10-2016

Weer Een geweldige week gehad deze keer in de Den.

Wat een heerlijke luxe bungalow weer met onze kinderen en honden genoten van de rust de ruimte. De sunshower heerlijk het bubbelbad ook genieten,alles was aanwezig in dit mooie huis. En natuurlijk niet vergeten Corien deze fantastische lieve gastvrouw zal er alles aan doen om het je naar je zin te maken.

• 9Gertjan en Barbara01-06-2016

Onvergetelijke vakantie

Op een top locatie drie fantastisch mooie bungalows, wij zaten in de "Den" voor ons de mooiste van de drie, wij zijn een weekje geweest en tijdens deze week tevens in het huwelijksbootje gestapt ! Bij aankomst werden we door Corien heel hartelijk ontvangen met een super mooi cadeau voor ons op hande zijnde huwelijk. Echt een heerlijke plek zeer centraal gelegen, vlak bij bos heide duinen en zee, heerlijk rustig. De bungalow zelf is van alle gemakken voorzien en keurig en smaakvol ingericht, Sun shower, whirlpool....mooie ruime kamers echt top ! Het is voor ons onvergetelijk mooi geweest en we komen er zeker terug !

• 8Arjin & Bea21-05-2016

Geweldig compleet

Heerlijk luxe bungalow met bubbelbad en uv/zonnedouche. Ook aandacht voor duurzaamheid, zonnecollectoren en goede isolatie. Heerlijk rustige ligging aan bosrand en 5 minuten fietsen van strand. Zeer vriendelijke behulpzame gastvrouw !

• 10Greert en André26-04-2016

Heel compleet en sfeervol vakantiehuis.

Perfecte ligging; van alle gemakken voorzien en alles werkt. Geen enkel minpuntje!

• 9Jacobien de Bruïne04-02-2016

Heerlijke plek, top locatie

Op de pelikaanweg zit je heerlijk vlakbij bos,strand en winkels. Alle huisjes staan zo dat iedereen privacy heeft op z'n eigen terras. Huisjes zijn gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien!

• 8gijs van denderen21-12-2015

het is een geweldig adres met super vriendelijke e

Ik vind het een hele fijne bungalow

• 10Renee15-12-2015

Top weekend!

Genoten van de bungalow, de ligging, het weer en de gastvrijheid van Corien. Een absolute aanrader! Nette superschone bungalow, goede bedden en zelfs nog een ligbad! De omheinde tuin was ook erg handig voor onze hond. Wij komen graag nog eens terug :)

Vakantiehuis Duinrand Bungalowverhuur (type 1 t/m 4) info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Pontweg 155, 1796 MB