Bed and Breakfast Duinlodges Texel (vh. Heerlyckheid van Texel)

BedAndBreakfastWeer vandaag20°14°
Bed and Breakfast Duinlodges Texel (vh. Heerlyckheid van Texel)
9,4

44 reviews over Bed and Breakfast Duinlodges Texel (vh. Heerlyckheid van Texel) in het Nederlands

heerlijk plekje middenin de natuur

Jidske Lindhout
22-1-2017

De Heerlijckheid is een prachtige plek om even helemaal bij de komen. We hebben genoten van de hottub onder de sterren en geslapen in koninklijke bedden. Het VOC appatement is warm, luxe maar ook heel knus! We zijn heel vriendelijk ontvangen en verzorgd. Heel veel dank voor dit fijne weekeinde. We komen graag nog eens terug,

Geweldige ervaring

Jan en Maaike
    20-12-2016

Wij komen ieder jaar op Texel. Omdat wij 30 jaar getrouwd zijn waren wij op zoek naar iets bijzonders.

De foto's en de informatie over Heerlyckheid van Texel spraken ons erg aan.

Onze kinderen hebben als verrassing voor ons geboekt.

Wij hebben een heerlijk weekend gehad in het Kruidenhuys, wat een bijzondere locatie is dit!

Bij aankomst kregen wij een fles Prosecco, was erg lekker. Het ontbijt was zeer uitgebreid en werd in een enorme mand gebracht, geweldig.

's Avonds in de hottub was ook een leuke ervaring. Het was buiten best fris, maar met het warme water in de hottub was heel goed uit te houden. Heel bijzonder om onder de sterrenhemel te zitten. Het was zo helder dat we het licht zagen van de vuurtoren in Den Helder. Aan de andere kant van het huis zag je ook het licht van de vuurtorens van Texel en Vlieland.

Het weer zat dit weekend ook mee. Wij zijn een geweldige Texelse ervaring rijker, met dank aan Carl en Antoinette.

Jan en Maaike

alleen al die zonsondergang

egbert Horst
    6-7-2016

ontbijt, doorverwijzingen naar restaurants en kamers heel goed, stadje de Koog minder

duin huisje

Christa en Arnold
    21-5-2016

We hebben in 2015 het lieve duin huisje geboekt. Onwijs leuk. Samen met de hond 🐶 Cody. Die behoorlijk verwend werd door de lieve eigenaars

we komen graag terug. Groetjes Arnold en Christa

Genieten

Ruud
    18-5-2016

Hebben ongeloofelijk genoten van luxe, rust en gastvrijheid. Aanrader, ook voor gezinnen met jonge kinderen.

Echt een 'Heerlyckheid'!

Fam. Otten
    4-5-2016

Samen met onze twee kinderen van 3 en 4 hebben we hier drie heerlijke dagen gehad. De kinderen hebben zich prima vermaakt met al het speelgoed in het huisje en met de trampoline, de glijbaan en de schommel in de tuin bij de eigenaren. Het huisje is smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was heerlijke en heel uitgebreid. Als je van rust en ruimte houdt, is dit zeker een aanrader!

Wat een fijne plek

Danielle
    28-4-2016

De heerlijkheid ligt erg mooi en rustig. Dichtbij het strand en de duinen. De VOC kamer is van alle gemakken voorzien. Heel fijn bed. Onbeperkt koffie en thee. Een fles wijn op de kamer. Geweldig ontbijt met zelfs wat lekkers voor onze hond. Hele lieve eigenaren. En als kers op de taart hele avond in de hottub gedobberd. Kortom fijne plek om paar dagen bij te tanken. Wij komen graag nog eens terug.

Al jaren top!

NP
    29-12-2015

Wij komen hier al jaren en tot volle tevredenheid. We hebben in de VOC suite, het duinhuis en in t kruidenhuis gelogeerd. Allemaal super-locaties. Daar komt bij dat gastheer en gastvrouw erg vriendelijk en behulpzaam zijn. De negatieve recensie raakt kant nog wal. Misschien zou t aan hem zelf kunnen liggen als hij de enige is met slechte ervaringen en de rest van de mensen het hier geweldig naar de zin heeft gehad? Hij zegt ook niets over de onbeperkte thee en Nespressokoffie en de fles wijn die er voor alle gasten is. Kortom : een meer dan terechte topwaardering hier op Zoover!

Wat een mooi en luxe verblijf

Fam. van Maurik
    2-12-2015

Heerlijk met z'n drietjes een verblijf geboekt in De VOC suite. Een extra bed is geregeld op ons verzoek, snel geregeld, helemaal geen probleem. Wauw, en wat een luxe ontbijt iedere ochtend weer. Zoveel keuze, voor ieder iets van de gading, verse broodjes en boterhammen, mooi opgemaakt bordje kaassoorten en vleeswaren, een kan melk en een kan vers geperste jus, een schaal vol diverse zoet beleg. Wij noemen het de mand des overvloeds, een lust voor het oog De kamer is schoon, ruim en zeer smaakvol ingericht. Van de badkamer kunnen we hetzelfde zeggen en iedere dag dikke, schone handdoeken. De kamer is inpandig, maar daar merk je helemaal niets van, door de eigen ingang en ligging zie je alleen de roodborstjes en andere vogeltjes. Het is heerlijk rustig binnen en buiten. Echt een plek om je onder te dompelen in rust, stilte, duinen, zee en dat alles voorzien van een zeer gastvrije en luxe verzorging. Echt een aanrader voor grote genieters.

Prijs/ kwaliteit helemaal zoek

André
    7-11-2015

De kamer op zich is niet verkeerd, nadeel is dat deze in de woning is van de verhuurders en dat het geluid wordt gescheiden door alleen een kast in de vroegere deuropening. In de badkamer was de jaloezie kapot zodat je savonds met het licht aan behoorlijk op de kijk stond. Wij waren er 3 nachten zonder schoonmaak, geen verversing van badlakens, een kapotte badjas en een heel summier ontbijt, dan vinden wij €120 per nacht een belachelijke prijs. Daarnaast staat op de website dat de sauna en de hottub te gebruiken zijn....vergeet het maar. En als de tuin werd onderhouden had het nog ergens op geleken, niet dus. Voor ons een behoorlijke afknapper en we begrijpen ook niet dat het gemiddelde cijfer zo hoog is.

Antoinette, MVA, 15-11-2015
    Hartelijk dank voor uw beoordeling, helaas snappen wij niets van uw reactie. De hot-tub en sauna zijn altijd prive te boeken en u heeft dit niet te kennen gegeven. Ten aanzien van de tuin, wordt het gras iedere week gemaaid, de bossages iedere maand gesnoeid en ook in het Nationaal Park is het herfst en doet de wind haar best de blaadjes van de bomen de blazen. De schone handdoeken heeft u iedere dag gekregen. En iedere gast mag zelf bepalen of zij dit wensen of niet. Het ontbijt is iedere dag anders en onze gasten mogen altijd aangeven of er speciale wensen zijn, ook voor speciale dieten maken wij een speciaal ontbijt. Wij hebben na uw gebruik de door u verwijderde stang weer terug op de jaloezie gedraaid. Maar wanneer u al deze punten tijdens uw verblijf had laten weten, dan hadden wij deze, voor u onduidelijkheden uit kunnen leggen of kunnen aanpassen. Zodat u een prettig verblijf had gehad. Wij vinden het jammer dat u uw verblijf zo heeft ervaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Duinlodges Texel (vh. Heerlyckheid van Texel) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Duinlodges Texel (vh. Heerlyckheid van Texel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Duinlodges Texel (vh. Heerlyckheid van Texel)