Hotel Designhotel Texel Suites

Hotel Designhotel Texel Suites
9,6

24 reviews over Hotel Designhotel Texel Suites in het Nederlands

Super suite, van harte aanbevolen

koen leurs
29-4-2015

Super suite, van harte aanbevolen ook voor gezinnen met jonge kinderen. Mooi gerestaureerd pakhuis, aantrekkelijk gemeubileerd, comfortabele bedden, goed sanitair en heel schoon.

Geweldige suite met alle luxe !

Pien Dell
18-6-2013

Hartelijke ontvangst. Suite overtrof onze verwachtingen! Hebben van elke minuut dat we daar konden zijn genoten! Service is perfect! Kamers zijn prachtig .Smullen van alle details waar ze zoveel zorg aan besteden!

Super schoon. Heerlijke bedden. Douchespullen zijn fantastisch! Uitzicht aan 4 kanten. Zagen een zeehond zwemmen in de haven om 24.00 uur.

In restaurant ook heel erg lekker gegeten. Een plek waar we heel graag weer terug zouden willen komen!!! In een woord; HEERLIJK!!

Ook nog gebruik gemaakt van de sauna en de fitness.

mooi hotel, zeer onvriendelijk!

freetimeradio
16-4-2012

Wij bezochten dit hotel begin maart, om te kijken of we hier met ons hele bedrijf heen konden gaan begin juni.

Na een weekend hier verbleven te hebben kwamen we tot de conclusie dat het hotel mooi is, maar de service en vriendelijkheid ver te zoeken is.

We hebben ons nog nooit zo ongewenst gevoeld, zowel bij aankomst, tijdens als bij het verlaten van het hotel.

Gelukkig zijn er meerdere hotels op het eiland in deze categorie, waar we nu een boeking voor hebben gemaakt begin juni met het hele bedrijf, hier zie je ons niet meer.

Best jammer.

Een juweeltje!! Prachtige suite ( 3) met veel ruimte en comfort. Heerlijke design keuken ( met wijn-klimaatkast) en ruime badkamer met 2 grote douchekoppen., geweldig bed op de bovenverdieping. Mooie comfortabele zithoek/ Prachtig uitzicht aan 3 kanten, de haven, schaapjes op de dijk en het mooie stadje Oudeschild. . Ontbijten wanneer jij wilt in de suite met heerlijke verse producten en lekker brood. Lunch en Diner in het Pakhuus waren erg goed met enthousiaste bediening. Bezoek ook het Maritiem museum in Oudeschild, verrassend modern en interessant. We hebben een paar mooie relaxte dagen gehad en zijn helemaal uitgewaaid weer naar huis gereden. Voor ons het mooiste stadje en meest comfortabele logeerplek op Texel!

Fantastisch!

Fam. Lam
11-8-2011

Van 8 augustus tot 11 augustus overnacht met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen in suite 4. Het is ons bijzonder goed bevallen, en we komen hier beslist terug. Ruim en luxe. Voorzien van een keuken met alles er op en er aan, zeker met kleine kinderen erg handig. Ook iedere dag ontbijt met vers brood en beleg (in overvloed). Iedere dag heerlijk ontbeten in de suite. Twee keer iets (de eerste keer weiderund en lamsrug en de tweede keer fruits de mer en voor de kinderen pasta en vis) besteld van het bijbehorend restaurant 't Pakhuus en gegeten in de suite. Beide keren: heerlijk! Beneden is er ook een bescheiden fitnessruimte en een sauna (geen gebruik van gemaakt). Paar kleine puntjes van kritiek (waar overigens niets aan te doen is): vlakbij is een palingrokerijg, en dat ruik je wel in de omgeving van het gebouw. Gelukkig beslist NIET in de suite! Daarnaast hoor je het wel als mensen de trappen oplopen naar de boven gelegen suites. Kost wat, maar elke cent waard. Doen!

Ge-wel-dig

Familie Beukeboom
4-8-2011

We hebben 5 heerlijke dagen doorgebracht op Texel. 't Eiland is een belevenis op zich maar de Texel Suites overtreffen werkelijk alles. Aan elk detail is gedacht. Of dat nu gaat om inrichting, comfort, service en kindvriendelijkheid. Alles is perfect doordacht en uitgevoerd. We hebben genoten. Een echte aanrader voor iedereen die houdt van luxe, klantvriendelijkheid en privacy.

"Fabulous place"

Arjan
18-6-2011

Juiste verhouding tussen service en vrijheid wordt hier geboden. Heerlijk eten in het restaurant beneden en in de koelkast als extraatje. Inmiddels al de derde keer dat wij hier mochten verblijven, echt "fantastisch".

"Het Summum in Nederland"

Arjan Schagen
18-6-2011

Wat ons betreft de ideale verhouding tussen vrijheid en verzorging. Een mooie setting, een fabuleuze suite en heerlijk eten zowel als extraatje in de koelkast als het restaurant beneden. Superlatieven zijn hier altijd op zijn plaats.

om nooit meer te vergeten!

M&M
7-9-2010

Onze huwelijks nacht(en) doorgebracht, ronduit geweldig! wat een geweldig hotel! er ontbrak werkelijk niets, alles erop en eraan, o.a. vers brood, vers fruit voor de deur en een geweldige bediening! Een heerlijk bad en een eigen ingang...mmmmm...!!

Fantastisch!

van der zee
8-4-2010

Wat een geweldig hotel! We hebben een heerlijke tijd in deze suite gehad. Alles klopt: mooi pand, geweldige inrichting en zeer goede service! Vanaf nu zijn we helemaal verkocht aan de texel suites!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Designhotel Texel Suites in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Designhotel Texel Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.