Vakantiepark Dennenoord

Tonen op kaart

Contact

212 reviews over Vakantiepark Dennenoord

• 8Ruud van Broekhoven29-05-2017

Prima mooi park met zeer goed animatieteam

We gaan meestal naar parken die hoger dan een 8 scoren, maar dat doen we niet meer. Dennenoord is ons perfect bevallen. We vonden het wel spannend. Bij de receptie goed ontvangen en de eerste indrukken waren positief. Het huisje voldeed aan onze verwachtingen. Het 6 persoons huisje was voor ons gezin van 4 prima, maar anders zou het wel te klein zijn en een vaatwasser en senseoapparaat zou top geweest zijn, maar met de spar om de hoek waren de filters zo gehaald! Ook daar gastvrij, kindjes kregen een snoepje! Het eten in het restaurant vonden we lekker. Maar vonden het te duur ten opzichte van wat we kregen. Het voordeel wel was dat onze kids gewoon in de speeltuin konden spelen terwijl we nog konden genieten op het terras. Het animatieteam was een groot succes. Naast een leuke ballenbak keken we de eerste ochtend direct bij het animatieteam (ze halen je op bij je huisje). Leuke enthousiaste meiden. Hebben onze texel-uitjes om de animatie heen gepland ;-)

• 7Onderkomen
    • 10Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 13-06-2017

Geachte familie,

Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat u het leuk gehad heeft. Misschien tot een volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8ans03-05-2017

Prima vakantiecentrum en gunstig gelegen.

Bungalow type 1 is een prima, niet te groot, niet te klein met eigenlijk alles er op en er aan. Vriendelijk en behulpzaam personeel, en als je gebruik maakt van een arrangement in het voor- of na seizoen ook nog voor een leuke prijs te boeken. Geen extra kosten voor een hulphond en die is overal welkom. Ook in de supermarktwinkel en het restaurant. Alleen jammer dat ze de toegangsdeur bij de receptie niet hebben voorzien van een elektrische deuropener, want als je nu voor de deur staat met je elektrische rolstoel kon je er niet zelfstandig in en dat is jammer. Niet dat ze niet bereidwillig zijn, maar zou fijner zijn als je het zelfstandig kunt doen. Misschien mocht er ook nog wat meer privacy zijn tussen het parkeerterrein en de huisjes in de eerste rij na de heg. Maar ik zou iedereen Dennenoord aan willen raden.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 13-06-2017

Geachte familie,

Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zullen uw tip ten aanzien van de deur van de receptie doorgeven aan de directie. Wee weet komt het in de toekomst nog eens. Met vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 4Jahoor24-02-2017

Dit nooit meer. Wat een flut huis

Bagger, nooit heen gaan........

• 1Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 09-03-2017

Geachte familie,

Wat jammer dat uw vakantie tegenviel, het is ons niet helemaal duidelijk in welke accommodatie u verbleef en wat er precies tegenviel.

We vinden het jammer omdat we u anders zouden kunnen proberen het te verbeteren. Met vriendelijke groet, Vakantiecentrum Dennenoord.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 10Familie van der Cingel17-01-2017

Heerlijk en rustig park

Wij hadden een 4 persoons Lodge en die is prima bevallen. Schoon en confortabel prima uit te houden voor een lang weekend. Mooie speeltuinen voor onze zoon van 2,5 jaar, zowel binnen als buiten. Vriendelijke mensen bij de receptie en technische dienst. Prima supermarkt met vriendelijk personeel. Het restaurant en de kaart zien er prima uit, maar wij hebben daar deze keer geen gebruik van gemaakt.

's zomers kamperen we altijd op Texel, maar dit park is voor de winter voor ons zeker bevallen en denken alweer na over ons volgende verblijf in zo'n mooie Lodge.

Als enige min-punt vinden we dat de huisjes wat dicht op elkaar staan. Dit was nu niet erg, maar in de zomer als iedereen buiten zit, zou den wij dat minder prettig vinden.

• 10Onderkomen

Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 09-03-2017

Geachte familie,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling, we zijn blij dat u een leuke vakantie bij ons heeft gehad. Met vriendelijke groet,

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 9kaat11-01-2017

leuk park

midweekje naar Denneoord geweest in de kerstvakantie. Het is een leuk kleinschalig park. Wij hadden het geluk in een type 1 bungalow te zitten. deze staan vooraan op het park. het park is namelijk autovrij en als je helemaal achteraan zit is het een behoorlijke tippel. Type 1 zijn ook de nieuwe bungalows en deze zijn prima. huiskamer had iets groter gemogen en dat had best ten koste mogen gaan van de ruime slaapkamer en ruime gang en douche. Alle andere huisjes zagen er van buiten ook netjes uit. Hoewel achteraan bij de jaarplaatsen wel iets meer onderhoud netjes was geweest. Supermarktje voldoet prima voor zo een klein park. indoor speelplaats alleen geschikt voor jonge kinderen boven de 5 jaar zijn ze er zo klaar. restaurant leuk en gezellig. hoewel de bediening iets alerter had kunnen zijn. 3 tafels bedienen met 4 man personeel zou toch geen probleem moeten zijn. al met al prima vakantie gehad en voor ons als Texelliefhebbers zeker een park om te onthouden voor een volgende keer.

• 9Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 09-03-2017

Geachte familie,

Bedankt voor uw mooie beoordeling, we zijn blij dat u een leuke vakantie heeft gehad. met vriendelijke groet,

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 8Fam.Siersema02-01-2017

Fijn Park

Alles wat je wenst,we hadden een Loggia met lekkere bedden . Keuken ook zeer compleet en wil je niet koken....Restaurant super (probeer vooral de pizza's ,heerlijk) voor verse broodjes en alle andere boodschappen even naar de Spar op het park! Je loopt vanaf het park zo het natuurgebied in,en na een beste wandeling sta je aan zee. Nog even dank aan de vriendelijke dames van de receptie,de technische dienst ('s morgens storing vaatwasser,even later verholpen!) alle mensen van het restaurant,jullie maken het gezellig en lekker! Kortom fijne tijd gehad en we hebben alweer geboekt!

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 09-03-2017

Geachte familie,

Bedankt voor uw mooie beoordeling, we zijn blij dat u een leuke vakantie gehad heeft. Misschien tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in december 2016

• 8Ingrid21-10-2016

geweldig

Mooi park met nieuwe chalets en lodges. Wij zaten in een lodge, deze was van alle gemakken voorzien afwasmachine, thermostaatkraan en lekkere bedden. Het park is gelegen nabij bossen en op 5-8 auto minuten van het strand.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 4dick van dusseldorp21-10-2016

Dit was de laatste keer

De huisjes zijn gedateerd en niet schoon. Alles is smoezelig. Je moet eerst gaan schoonmaken. De toiletreservoir lekt dusdanig, dat je niet met droge voeten naar het toilet kan. Kastdeuren hangen scheef, raamuitzetters zijn gebroken en echt alles is smoezelig.

• 3Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8familie K02-10-2016

Fijne plek met onze kinderen!

Wij zijn blij geweest dat we voor een 6 persoons lodge gekozen hadden (met 4 personen) zodat onze kinderen in de "woonkamer" speelruimte hadden. De speeltuinen op het park zijn top, onze zoon van 2 heeft er naar hartelust gespeeld. Dennenoord ligt op een fijne plek op Texel, je bent zo in de bossen, op het strand of in den Burg of de Koog. Receptiemedewerkster zijn vriendelijk en behulpzaam. In de supermarkt is een ruime keus aan boodschappen en iedere ochtend verse broodjes. Ook gegeten in het vernieuwde restaurant, kwaliteit is wisselend, wij vonden de prijs wat hoog, sommige dames van de bediening mogen wat meer gastvrijheid/kindvriendelijkheid en plezier in hun werk uitstralen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 6M van H19-09-2016

Fantastische ligging, verouderde chalet

Vraag vooral bij het boeken van dit park naar een vernieuwde of nieuwe accomodatie. Dit is op de website niet te zien en zo kwamen wij in een verouderde viletta. Er hing een sterke urine geur in de toilet-douche ruimte. Ook urine lucht in de matrassen, deze waren hoog nodig aan vervanging de veren waren hinderlijk voelbaar. Onder de matrashoezen liggen incontinentie zeiltjes die schuiven, vies ruiken en vervelende plooien veroorzaken. We zijn al vaker op dit park geweest en meerdere keren verbeterpunten aangegeven, er veranderd echter weinig. Jammer want de ligging is fantastisch, personeel heel vriendelijk en goede service. Schoonmaken kan beter, vieze handen op de ramen, stof en spinnenwebben in de hoeken.

• 5Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

21 tips over Vakantiepark Dennenoord

• bob, 21-04-2014

Wat zeker erg leuk is is de huifkartocht van jan plezier in 1 woord geweldig, en mag u zeker niet overslaan aan een bezoek aan texel. restaurant tessels kwartier in Den Burg is ook een aanrader met name de lamsbout, heerlijk.

• fred, 04-05-2014

kijk vooraf goed welke je villetta je krijg, of zoekt vooraf uit welke nieuw zijn. de prijs is hetzelfde maar is eigenlijk niet eerlijk. verschil is te groot. de texelse paardentram maakt strandritten met een boeren wagen met tweespan. erg leuke koetsier en leuk om te doen.

• steenroth, 03-09-2013

lekker eten bij de Worsteltent, heel dichtbij.

2 vragen over Vakantiepark Dennenoord

• pestam, 06-09-2015

overnachten

wij willen graag 1 nachtje slapen in de buurt van kennissen. wat is de prijs incl. schoonmaakkosten?

• pestam, 06-09-2015

overnachten

Wij willen graag 1 nacht slapen op 10 september, wat kost dat incl. schoonmaak. we gaan fietsen met kennissen dus we zijn er amper.

Groet, Peter Stam

Vakantiepark Dennenoord info

• Aantal sterrensterstersterster
  • BBQToegestaan

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats