Vakantiepark Dennenoord

Tonen op kaart

Contact

212 reviews over Vakantiepark Dennenoord

• 9jrenkens11-12-2017

Heerlijk en volop rust. Vriendelijk en behulpzaam.

We vonden rust belangrijk en de fietstochten zijn prima. En gezellige dorpen zoals de Koog of Den Burg. Alleen vonden we in de keuken te weinig keukengerei . Zodat we de vaatmachine meer moesten gebruiken! We komen er zeker op terug!!!!

Vakantiecentrum Dennenoord, eigenaar/directeur, 12-12-2017

Geachte familie, Bedankt voor uw mooie beoordeling, we zullen uw opmerking zeker doorgeven aan de directie. Misschien tot een volgende keer.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10richard28-10-2017

aanrader

mooie ligging van het park en zeer verzorgt park. chalet waar we inzaten was netjes en handige veranda erom heen gebouwd. ideaal voor de hond die zo niet weg kon lopen. we hadden een fantastische week met top weer geen druppel regen. Heerlijke verse broodjes en sap en de winkel waar je ook nog eens gratis je koffie kon tappen van verse bonen ideaal om mee te nemen.Zeer vriendelijke dames bij de supermarkt!!!! wij hebben twee maal afgehaald in het restaurant dit was ideaal en smakelijke pizza's en snacks. Speeltuin en terras super verzorgt. Grenzend aan het dennebos en op ongeveer 3 km fietsen van diverse strandtenten. Ecomare ligt ook op ongeveer 3 km fietsen. Den burg ook ongeveer 3 km. op woensdag nog een leuke knutselochtend gehad voor de kids.

wij komen hier zeker terug

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten

Yvonne Kortekaas, eigenaar/directeur, 23-11-2017

Geachte familie,

Bedankt voor uw mooie beoordeling, we zijn blij dat u het leuk gehad heeft op ons park.

met vriendelijke groet,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 7Lydia V.d. Berg24-10-2017

Heerlijke herfstvakantie gehad bij Dennenoord

Wij vonden het jammer dat het restaurant op dinsdag en woensdag gesloten was, het was tenslotte herfstvakantie.Ook de winkel was dicht van twaalf tot vier uur. Zo gaan gasten ergens anders eten en winkelen.

• 8Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 23-11-2017

Geachte familie, Bedankt voor uw beoordeling, het restaurant dat op ons park zit, is van een andere eigenaar die zelf de openingstijden bepaalt, dit geldt ook voor de supermarkt. We zullen uw opmerkingen aan de desbetreffende bedrijven doorspelen. met vriendelijke groet,

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 9Fam. Voortman14-08-2017

Supervakantie in een rustig en overzichtelijk park

Na onze vakantie van vorig jaar dit jaar wederom gekozen voor dit vakantiepark. En ook dit jaar weer een heerlijke vakantie gehad. Ligging v/h park is echt super. En het park is vooral voor kinderen zeer overzichtelijk. Met een paar minuten ben je in het bos en op het strand. Kinderen hebben zich ook super vermaakt en 's avonds erop uitgaan was geen issue want ze wilden naar 'Loek en Lot' :). Huisje was ook weinig op aan te merken en personeel is zeer vriendelijk. Alles ziet er netjes en schoon uit. Als ik toch een puntje voor verbetering moet noemen is dat het speel/sport veld misschien wat leuker aangekleed mag worden. Bijv. wat sfeerverlichting en wat leuke bankjes zodat je daar 's avonds ook gezellig kan zitten. Onze kids hebben in ieder geval al besloten waar de vakantie volgend jaar weer naartoe gaat :).

• 9Activiteiten

Receptie Dennenoord, eigenaar/directeur, 05-09-2017

Hartelijk bedankt voor uw leuke review, daar zijn we natuurlijk ontzettend blij mee. We zullen uw tip bespreken met de directie , fijn dat u met ons meedenkt. En tot volgende jaar ! ☺

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9inge31-07-2017

fantastisch gaan dit jaar weer

ze hebben een geweldig goed restaurant en het is er lekker rustig

Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 03-08-2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad. Wellicht tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet

Gereisd met partner in september 2015

• 9Stefan29-07-2017

Zeer positieve eerste ervaring!

Zeer rustig en mooi onderhouden park vlakbij ruime natuur. We zaten in een Bungalow type 2 en die is echt super meegevallen. Niets is perfect maar buiten het ontbreken van een douchedeurtje of -gordijn (kleine inloopdouche) was er echt niets op aan te merken. Het animatieteam zorgt zeker voor een volle agenda voor de kinderen, maar leek ons vooral georiënteerd op het zeer jonge publiek. Niet getreurd: onze kroost heeft zich onophoudelijk kunnen amuseren in de fraaie speeltuintjes. Wel jammer dat de minigolf betalend was. Dat lijkt me bizar in een dergelijk park. Zeer vriendelijk personeel dat voor alle vragen snel een passend antwoord vond. Hier komen we zeker nog eens terug!

• 9Activiteiten

Receptie Vakantiecentrum Dennenoord, eigenaar/directeur, 03-08-2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Misschien tot een volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Francisca Kolkman11-07-2017

Ons paradijsje....

We hebben zo genoten van het huisje, het prachtige weer, de heerlijke wandelingen, in den Burg, op het strand en in het Slufter!! In één woord: GEWELDIG!!

• 10Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 18-07-2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw mooie beoordeling, we zijn blij dat u het fijn gehad heeft bij ons. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Renske11-07-2017

Ontspannen tweede thuis

Heerlijke huisjes met ultieme rust en comfort. Heerlijk voor 2 personen of met een groep. Komt jaarlijks terug. Ook het restaurant is zeer aan te bevelen. Prijs kwaliteit is top!

• 8Activiteiten

Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 18-07-2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling. We zijn blij dat u het fijn gehad heeft bij ons.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8Jiska01-07-2017

Lekker plekje voor de rust

Voor ons is dit thuiskomen! Al op de boot ben je weg en dan kom je in dit rusitge park. Geen park van keten met zwembaden en daarom zoeken wij dit op. De kinderen vermaken zich prima in de speeltuintjes en je bent met de fiets of de auto zo op het strand! Ook kan je even lekker het bos in als je wilt. Een lekker plekje!

• 8Onderkomen
    • 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Yvonne Kortekaas, eigenaar/directeur, 04-07-2017

Geachte familie, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat u het zo naar uw zin gehad heeft op ons park. Misschien tot een volgende keer.

Vakantiecentrum Dennenoord.

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

• 8Natasja17-06-2017

Mooie ligging, prettig verblijf

Het park is erg mooi gelegen. Dichtbij prachtig bos/duinengebied. Park zelf is de laatste jaren gemoderniseerd. De spar en de speelaccommodaties zien er goed uit. In de bungalows heeft de badkamer een goede opknapbeurt gehad. Bungalow is praktisch. Mag wat meer onderhoud in en rondom het huisje. Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en denkt mee. Binnen no time komen ze met goede oplossingen, uitstekende service.

• 7Onderkomen
    • 8Activiteiten

Vakantiecentrum Dennenoord, eigenaar/directeur, 27-06-2017

Bedankt voor uw positieve beoordeling. daar zijn we heel erg blij mee.

Met vriendelijke groeten, Vakantiecentrum Dennenoord

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

21 tips over Vakantiepark Dennenoord

• bob, 21-04-2014

Wat zeker erg leuk is is de huifkartocht van jan plezier in 1 woord geweldig, en mag u zeker niet overslaan aan een bezoek aan texel. restaurant tessels kwartier in Den Burg is ook een aanrader met name de lamsbout, heerlijk.

• fred, 04-05-2014

kijk vooraf goed welke je villetta je krijg, of zoekt vooraf uit welke nieuw zijn. de prijs is hetzelfde maar is eigenlijk niet eerlijk. verschil is te groot. de texelse paardentram maakt strandritten met een boeren wagen met tweespan. erg leuke koetsier en leuk om te doen.

• steenroth, 03-09-2013

lekker eten bij de Worsteltent, heel dichtbij.

2 vragen over Vakantiepark Dennenoord

• pestam, 06-09-2015

overnachten

wij willen graag 1 nachtje slapen in de buurt van kennissen. wat is de prijs incl. schoonmaakkosten?

• pestam, 06-09-2015

overnachten

Wij willen graag 1 nacht slapen op 10 september, wat kost dat incl. schoonmaak. we gaan fietsen met kennissen dus we zijn er amper.

Groet, Peter Stam

Vakantiepark Dennenoord info

• Aantal sterrensterstersterster
  • BBQToegestaan

Direct boeken

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats