Vakantiepark Dennenoord

212 reviews over Vakantiepark Dennenoord

• 2018
    8Fam. Timmerman10-08-2018

Heerlijk verblijf!

Net terug van een verblijf van 12 dagen op vakantiecentrum Dennenoord. Het was er echt heerlijk! Mooie en schone 6 pers. lodge met bedstee. Echt heel erg leuk voor de kinderen. Ook van alles te doen in de omgeving, kortom absoluut een aanrader! Wij komen graag nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9B.Kruese05-08-2018

Heerlijk verblijf.

Mooi park waar alles aanwezig is voor het hele gezin. Winkel (Spar), binnenspeelplek, meerdere nette buiten speeltuinen op loopafstand, midgetgolf, schoon restaurant. Vijvers rond de charlets zijn afgezet zodat ook de kleinste kinderen lekker buiten kunnen spellen. De accommodaties zijn schoon, compleet en nagenoeg nieuw. Dit park is vooral voor gezinnen een echte aanrader.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Bas verbiesen03-08-2018

Skuumkoppe

Mooie stacaravan met sauna, echter is deze de laatste nacht van ons verblijf vanzelf aangedrongen. De datum van ons verblijf daar weet ik niet meer.

• 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 3Jeanette02-07-2018

Hier komen we niet meer terug!

Hier niet naartoe gaan! Dennenoord beslist in deze periode om het onkruid weg te halen en de heggen te snoeien. Zit je dan, ‘s ochtends aan het ontbijt in de stofwolken en het harde geluid. Binnen zitten was geen optie aangezien het buiten 26 graden was en daardoor binnen 35. Na een gesprek met de receptie kregen we om precies te zijn een half uur om ons ontbijt en een kopje koffie weg te werken want daarna was het of te accepteren, of weg gaan. Het enige wat ik van een personeelslid kreeg is een grote mond. Verder zou het maar 3 uur duren dus moesten we ons niet zo aanstellen. Ik vind het heel jammer dat dit moet gebeuren in een periode waarin je lekker buiten kunt zitten en je vervolgens opgejaagd word en zo snel mogelijk van het park af wilt gaan. Verder ook niks meer van de receptie gehoord. Lang leve de klantvriendelijkheid. Hier komen wij niet meer terug!

• 2Onderkomen

Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 10-07-2018

Geachte mevrouw,

Wat jammer dat u niet tevreden was, wij hebben met u gesproken en u gaf zelf aan om 11.00 weg te gaan, wij hebben de technische dienst gevraagd om daarna met de werkzaamheden verder te gaan. In onze beleving hebben wij dus met u rekening gehouden. Het is helaas nodig om te snoeien en gras te maaien dit zal altijd wat overlast veroorzaken.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 8Toon en Annette Kunkels24-06-2018

THE place to be

We komen vanaf 2005 één of twee keer per jaar op Texel. De eerste keer als catamaran zeiler voor het Rondje Texel, daarna nog meerdere rondjes, maar vanaf 2006 alleen nog maar verblijf op Vakantiepark Dennenoord. Een no-nonsens park waar het er gemoedelijk aan toe gaat. Nooit klachten gehad over de accommodatie of over de service. Dit jaar speciaal door ziekte van mijn echtgenoot. Een bank uit de accommodatie en een gehuurd hoog / laag bed erin; geen probleem. Gebeurd geruisloos en je hebt er geen omkijken naar. Voor ons blijft Dennenoord THE place to be wanneer je op het eiland bent.

Gelegen aan het bos, vlak bij Ecomare en het strand, kan het eigenlijk niet beter.!

Verder ook een zeer goed restaurant op het park waar je gewoon goed en lekker kunt eten en drinken. Ook de winkel (Spar) is een ruim gesorteerde park winkel waar het vanaf 8 uur 's ochtends een gezellige drukte is voor de verkoop van broodjes.

• 9Eetgelegenheden

Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 10-07-2018

Geachte famiie Kunkels,

Bedankt voor uw mooie beoordeling, we zijn blij dat u het weer naar het zin heeft gehad op ons park. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in juni 2018

• 9veenstra25-05-2018

zeker voor herhaling vatbaar

Super schoon huisje! zag er nog erg nieuw uit ook! Alles mooi en netjes. nieuwe bestek en pannen. douche zeer netjes!

een mooi tuintje voor de kids ernaast waar ze konden spelen. sloot was afgezet zodat er geen kids in konden vallen. wij vonden het top! heerlijke verse . wel erg dure broodjes . maar zeer vers. een leuke vakantie gehad . klein minpuntje .. de bak was wel erg hard. zonder kussens. verder echt top!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 22-06-2018

Goedemiddag, Bedankt voor de mooie beoordeling.

• 9Fam. Hofstetter21-05-2018

Genieten, vertrouwd, zorgeloos. Fantastisch.

We komen intussen al bijna 30 jaar op vakantiecentrum Dennenoord. Eigenlijk zegt dit voldoende. Aanvankelijk kwamen we met onze drie kinderen. De laatste jaren met z'n tweeën terwijl de kinderen en kleinkinderen ieder jaar nog even langs komen. Ieder jaar treffen we weer gastvrijheid, goede service, vriendelijkheid en behulpzaamheid aan. Over de accommodatie , huisje type 2, zijn we dik tevree. Alles wat je nodig bent is aanwezig. Het is er gerieflijk en schoon. Gratis WiFi aanwezig. De ligging van het goed verzorgde park is eigenlijk ideaal. Al met al een prima basis om te genieten van het prachtige eiland. Dus gaan we binnenkort ( juni 2018) weer heerlijk genieten😀👍

Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 22-06-2018

Geachte familie Hofstetter,

Bedankt voor uw mooie beoordeling, we zijn blij dat u zo tevreden bent over ons park en hopen u nog heel lang als gast te mogen begroeten.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Familie Schippers14-05-2018

Op en top genoten😀

Een heerlijke vakantie gehad! Leuk park met prima accomodatie (logde). Het enige nadeel vonden wij dat wij in een lodge zaten, waar ook huisdieren hebben gezeten. Dit was ons niet bekend. Speeltuinen vielen goed in de smaak bij onze kids! Goede uitvalbasis om het eiland te verkennen en het strand op fietsafstand (10 minuten)/

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Geachte gast,

Bedankt voor uw mooie beoordeling, op dit moment zijn er geen huisdiervrije lodges, misschien dat dit in de toekomst nog eens aangepast wordt. We hebben wel andere accommodaties op ons park die huisdiervrij zijn. Misschien een tip voor een volgende keer. Met vriendelijke groet,

• 8Fam.Wijnands06-05-2018

Fijne plek op texel

Super verblijf gehad. 6 persoons chalet met daarin bedstee. Leuk voor de kids. Ruim woongedeelte voor een chalet. Alles was netjes en banken zaten prima. Mooie overdekte veranda en lekker grasveld en vijver voor de deur. Lekker kunnen vertoeven op de picknick banken in de zon. Supermarkt had ruim assortiment en was s ochtends en s middags open. Restaurant hebben we heerlijk gegeten. Speeltuinen vielen goed in de smaak bij onze kids. Vond de buitenruimtes groen en schoon. Omgeving is mooi met bos en strand zowat voor de deur.

Geachte familie,

Bedankt voor uw mooie beoordeling.

Misschien mogen we u in de toekomst nog eens begroeten op ons mooie park.

• 10Frank26-03-2018

Fantastisch, vette 10

Super huisje (Lodge) gelegen aan leuk vijvertje. Moi huisje zes persoons. Keurig schoon en goed verzorgd. Spar om de hoek. Het restaurant was boven verwachting. Heerlijk eten, verse groente en vriendelijk personeel en goed te betalen. Huisjes liggen op zich wel dicht bij elkaar, denk dat het in de zomer wel erg druk is. Wat wel een beetje tegenvalt zijn de extra kosten voor linnen, bed opmaak etc. Dit is op zich logisch, maar toch te duur. Alles lekker dichtbij en centraal gelegen in Den Burg. Vond het wel jammer dat toen ik boekte geen gebruik kon maken van de korting die later wel werd gegeven, scheelde 75 euro.

• 7Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Geachte famlie,

Bedankt voor uw mooie beoordeling.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

21 tips over Vakantiepark Dennenoord

• bob, 21-04-2014

Wat zeker erg leuk is is de huifkartocht van jan plezier in 1 woord geweldig, en mag u zeker niet overslaan aan een bezoek aan texel. restaurant tessels kwartier in Den Burg is ook een aanrader met name de lamsbout, heerlijk.

• fred, 04-05-2014

kijk vooraf goed welke je villetta je krijg, of zoekt vooraf uit welke nieuw zijn. de prijs is hetzelfde maar is eigenlijk niet eerlijk. verschil is te groot. de texelse paardentram maakt strandritten met een boeren wagen met tweespan. erg leuke koetsier en leuk om te doen.

• steenroth, 03-09-2013

lekker eten bij de Worsteltent, heel dichtbij.

2 vragen over Vakantiepark Dennenoord

• pestam, 06-09-2015

overnachten

wij willen graag 1 nachtje slapen in de buurt van kennissen. wat is de prijs incl. schoonmaakkosten?

• pestam, 06-09-2015

overnachten

Wij willen graag 1 nacht slapen op 10 september, wat kost dat incl. schoonmaak. we gaan fietsen met kennissen dus we zijn er amper.

Groet, Peter Stam

Vakantiepark Dennenoord info

• Aantal sterrensterstersterster
  • BBQToegestaan

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats