21 tips over Vakantiepark Dennenoord

• bob, 21-04-2014

Wat zeker erg leuk is is de huifkartocht van jan plezier in 1 woord geweldig, en mag u zeker niet overslaan aan een bezoek aan texel. restaurant tessels kwartier in Den Burg is ook een aanrader met name de lamsbout, heerlijk.

• fred, 04-05-2014

kijk vooraf goed welke je villetta je krijg, of zoekt vooraf uit welke nieuw zijn. de prijs is hetzelfde maar is eigenlijk niet eerlijk. verschil is te groot. de texelse paardentram maakt strandritten met een boeren wagen met tweespan. erg leuke koetsier en leuk om te doen.

• steenroth, 03-09-2013

lekker eten bij de Worsteltent, heel dichtbij.

• Madeleine van Kan, 10-09-2013

Bij restaurant "Twaalf Balken" in Den Burg is niet alleen de sfeer maar ook de keuken erg goed (niet onbelangrijk natuurlijk). :-)

• yvonne Kortekaas, 08-02-2013

De Lodge is een absolute aanrader, maar ook de vernieuwde chalets zijn erg mooi geworden. Ik weet dat er dit jaar ook weer veel accommodaties vernieuwd worden. Zoals een aantal Villetta's.

• Joke, 22-06-2014

catharinahoeve vlakbij, pannenkoeken of a la carte, met leuke speeltuin voor de kinderen strand is Den Hoorn aanrader. Labora Hoeve DeCocksdorp heerlijk ijs en speeltuin Met de fiets ben je vanaf vakantieoord zo in Den Burg of De Koog

• marieke l, 09-04-2013

pannenkoekenhuis tegenover dennenoord

• pieter, 25-08-2012

Pizza Dennenoord van restaurant Dennenoord

• De Roos, 31-08-2012

Wij zaten in bungalow type 2, nr. 58. Vrijstaand en veel privacy om de bungalow heen. (dit is een voorkeursboeking)

• benaalders, 17-05-2012

Dennenoord heeft veel goede aanbiedingen als je met twee personen in het voor/najaar gaat, let op bij het boeken van meerdere personen of het verlengen naar een week. Je voordeel wordt dan gelijk omgezet in een financieel nadeel.

• Inge, 05-08-2013

Huur een fiets en ondek op deze manier Texel! Voor gezinnen met een baby.. huur een bakfiets, wij hebben zo heel het eiland rondgefietst met onze kleine!

• J.A. Wanders, 11-08-2014

compleet renoveren. park is prima

• vink, 13-04-2015

Lekker koffiedrinken bij paal 15 , aan de overkant van de weg kan je zo het fietspad op , en dan via het bos de duinen en de hei naar de westerslag, en dan heerlijk het strand op.

• Annet, 03-07-2015

Wij zaten in huisje 146 en dat was schoon en heel. Het is heerlijk om van het ene naar het andere dorp te fietsen. We zijn van Texel gaan houden!...

• Bart van Oirschot, 31-12-2014

Park Restaurant. Juttersmuseum in Oudeschildt. Schuumkoppe bier

• Joke, 22-06-2014

Catharinahoeve dichtbij, lekker eten zowel pannenkoeken als a la carte Strand, ga naar Den Hoorn, water dichterbij en mooi strand. Ook eten aan het strand was prima. Met de fiets zo in De Koog en Den Burg Labora Hoeve bij De Cocksdorp, heerlijk ijs en leuke speelgelegenheid voor kinderen

• bos, 04-10-2014

voor rustzoekers ideaal veel mogelijkheden om te fietsen en te wandelen

• Y. Kortekaas, 23-06-2015

Je kunt op Texel heel goed watersporten. De kinderen hebben gesupt vonden ze erg leuk.

• Emile Brunst, 22-06-2015

kom rond de race "Ronde om Texel" een mooi evenement voor jong en oud

• r_sluiter_8, 09-08-2015

Wifi-inlogcodes weer terug graag

• pieter, 22-06-2015

Het restaurant op het park is verrassend goed!