Vakantiepark

PETERS,
21-1-2019
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Mooi park goede voorzieningen.

En met de fiets binnen 15 min bij het strand.

Helaas huisje niet schoon.

En de oudere receptie dames kortaf en niet kind vriendelijk .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 30-1-2019

Bedankt voor uw reactie.

We vinden het jammer dat uw accommodatie niet schoon was toen u bij ons aankwam. We zullen dit met het schoonmaakbedrijf bespreken.

Super

Brenda Koster,
28-10-2018
  • Activiteiten8

keurige chalets. Schoon, fris, gezellig en ruim. vriendelijke mensen in restaurant op het park, bij receptie en supermarkt. Rustig park met goede faciliteiten voor kinderen en hond. Loopafstand naar strand is een klein uurtje, het centrum van Den Burg is redelijk dichtbij. Aanrader!! Tot de volgende x!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Perfect!

Marcel Mooijekind,
5-10-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Een heerlijke vakantie gehad op Dennenoord, vriendelijke mensen, keurig onderhouden park, leuke speeltuinen voor de kinderen, midgetgolfbaan en binnenspeeltuin. Ideaal met supermarkt en restaurant op de camping. Wij verbleven in een 6 persoons lodge wat ideaal was. Waren 2 kleine technische mankementen werden dezelfde dag nog adequaat opgelost! Ook een aanrader met de hond, je loopt zo van de camping het bos in. Ligging van het park is goed, dicht bij strand en tussen Den Burg en De Koog in. Komen er zeker nog eens.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

23-8-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

het is een kleinschalig park. verwacht er niet te veel van

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 16-10-2018

Heel fijn vakantiecentrum

Kelly,
14-8-2018
  • Activiteiten8

Heel fijn vakantiecentrum. De huisjes zijn altijd netjes en schoon. Mijn hond is helaas met zijn achterpoot tussen de verandaplanken vast komen te zitten, wat hem erg veel pijn deed. De ruimte hiertussen was veel te groot. Ik heb zelf een grote hond, voor kleine hondjes is dit dus al helemaal gevaarlijk. Na dit te hebben gemeld bij de receptie, stond er binnen 5 minuten iemand bij ons huisje om de veranda aan te passen, geweldig! Wat een service! De planken zijn dichter op elkaar gelegd en enkele planken zijn vervangen.

Verder is het park voorzien van diverse gemakken; een Spar supermarktje, snackbar, restaurant, fietsverhuur en speelplaatsen voor kinderen. Het personeel is ook heel vriendelijk. Dit jaar voor het eerst wel wat geluidsoverlast meegemaakt 's avonds laat en 's nachts door Franse jongeren. Maar dit hebben wij voorgaande keren eigenlijk helemaal niet gehad. We hebben een leuke vakantie gehad en heerlijk genoten!

Gereisd met vrienden in juli 2018
Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 16-10-2018

Heerlijk verblijf!

Fam. Timmerman,
10-8-2018
  • Activiteiten8

Net terug van een verblijf van 12 dagen op vakantiecentrum Dennenoord. Het was er echt heerlijk! Mooie en schone 6 pers. lodge met bedstee. Echt heel erg leuk voor de kinderen. Ook van alles te doen in de omgeving, kortom absoluut een aanrader! Wij komen graag nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk verblijf.

B.Kruese,
5-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Mooi park waar alles aanwezig is voor het hele gezin. Winkel (Spar), binnenspeelplek, meerdere nette buiten speeltuinen op loopafstand, midgetgolf, schoon restaurant. Vijvers rond de charlets zijn afgezet zodat ook de kleinste kinderen lekker buiten kunnen spellen. De accommodaties zijn schoon, compleet en nagenoeg nieuw. Dit park is vooral voor gezinnen een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Skuumkoppe

Bas verbiesen,
3-8-2018
  • Activiteiten8

Mooie stacaravan met sauna, echter is deze de laatste nacht van ons verblijf vanzelf aangedrongen.

De datum van ons verblijf daar weet ik niet meer.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Hier komen we niet meer terug!

Jeanette,
2-7-2018
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

Hier niet naartoe gaan! Dennenoord beslist in deze periode om het onkruid weg te halen en de heggen te snoeien. Zit je dan, ‘s ochtends aan het ontbijt in de stofwolken en het harde geluid. Binnen zitten was geen optie aangezien het buiten 26 graden was en daardoor binnen 35. Na een gesprek met de receptie kregen we om precies te zijn een half uur om ons ontbijt en een kopje koffie weg te werken want daarna was het of te accepteren, of weg gaan. Het enige wat ik van een personeelslid kreeg is een grote mond. Verder zou het maar 3 uur duren dus moesten we ons niet zo aanstellen. Ik vind het heel jammer dat dit moet gebeuren in een periode waarin je lekker buiten kunt zitten en je vervolgens opgejaagd word en zo snel mogelijk van het park af wilt gaan. Verder ook niks meer van de receptie gehoord. Lang leve de klantvriendelijkheid. Hier komen wij niet meer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018
Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 10-7-2018

Geachte mevrouw,

Wat jammer dat u niet tevreden was, wij hebben met u gesproken en u gaf zelf aan om 11.00 weg te gaan, wij hebben de technische dienst gevraagd om daarna met de werkzaamheden verder te gaan. In onze beleving hebben wij dus met u rekening gehouden. Het is helaas nodig om te snoeien en gras te maaien dit zal altijd wat overlast veroorzaken.

THE place to be

Toon en Annette Kunkels,
24-6-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

We komen vanaf 2005 één of twee keer per jaar op Texel. De eerste keer als catamaran zeiler voor het Rondje Texel, daarna nog meerdere rondjes, maar vanaf 2006 alleen nog maar verblijf op Vakantiepark Dennenoord. Een no-nonsens park waar het er gemoedelijk aan toe gaat. Nooit klachten gehad over de accommodatie of over de service. Dit jaar speciaal door ziekte van mijn echtgenoot. Een bank uit de accommodatie en een gehuurd hoog / laag bed erin; geen probleem. Gebeurd geruisloos en je hebt er geen omkijken naar. Voor ons blijft Dennenoord THE place to be wanneer je op het eiland bent.

Gelegen aan het bos, vlak bij Ecomare en het strand, kan het eigenlijk niet beter.!

Verder ook een zeer goed restaurant op het park waar je gewoon goed en lekker kunt eten en drinken. Ook de winkel (Spar) is een ruim gesorteerde park winkel waar het vanaf 8 uur 's ochtends een gezellige drukte is voor de verkoop van broodjes.

Gereisd met partner in juni 2018
Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 10-7-2018

Geachte famiie Kunkels,

Bedankt voor uw mooie beoordeling, we zijn blij dat u het weer naar het zin heeft gehad op ons park.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dennenoord in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dennenoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.