Vakantiepark Dennenoord

211 reviews over Vakantiepark Dennenoord

• 2019
    9Mike Meijer26-08-2019

na 19 jaar nog steeds aantrekkelijk

Denneoord is voor onze familie de thuishaven op Texel. er mankeert af en toe wel iets maar dan helpen ze je bij de receptie snel en vriendelijk. de verblijven zijn ruim van opzet en zo ook het park. er is voldoende afstand tot de buren waardoor je er geen hinder van hebt

• 8Onderkomen

Vakantiepark Dennenoord, eigenaar/directeur, 17-09-2019

Goedemiddag familie Meijer, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat u het zo naar uw zin hebt op het park en eiland. We hopen u snel weer te mogen begroeten op ons park.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Suzanne07-06-2019

Tot de volgende keer!

Ontzettend genoten. Mooi schoon verblijf en zeer betrokken en behulpzaam personeel. Overal worden wij begroet en voor een praatje waren ze ook in. Op Texel is meer te doen dan wij verwacht hadden. Animatie viel iets tegen. Waren daarnaast blij dat we genoeg privacy in de tuin hadden. Kortom genoten!

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Receptie Dennenoord, eigenaar/directeur, 08-06-2019

Goedemiddag Suzanne, wij willen je bedanken voor de mooie review. We hopen jullie nog een keer te mogen begroeten op ons park.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 5DSH22-05-2019

Park is best leuk, viletta 6p oud en smerig!

Het park is op zich best leuk. Niet heel groot, maar onze kinderen (11,8 en 2) hebben zich hier prima vermaakt. Voor een week fietsen gehuurd voor onze oudste twee. Op zaterdag gehaald, dan verwacht je dat ze op vrijdag terug mogen. Onze kinderen (8 en 11!) brachten ze op vrij.ocht. om 10.00 terug en kregen moppers dat ze een dag te laat waren 🤔. Wij huurden een 6 p. viletta. Wat we later uit mail ontact begrepen zijn deze verouderd. 1e indruk was redelijk. Toen we op de bank wilden zitten plakten we eraan vast even als aan de tafels. Na 4 x schoonmaken kwam er nog zwart af! De eettafel had een losse poot, de inventaris was bijelkaar geraapt en incompleet. Ons (gehuurde!) beddengoed hebben we over de banken gehangen, alles zelf goed schoongemaakt en voor de eetafel een zeiltje gekocht. Mailcontact gehad en als compensatie krijgen we de volgende keer gratis bedlinnen! 🤣 Op mijn verbaasde reactie niks meer gehoord helaas.

• 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 7ans van de snepscheut21-03-2019

Genoten van een super mooie betaalbare midweek.

Omdat ik nog een klein stukje kan lopen kan in een bungalow type 1 en met verlengsnoer buiten onder afdak elektrische rolstoel opladen.leuk, goed betaal arrangement genoten.

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Receptie Vakantiepark Dennenoord, eigenaar/directeur, 28-03-2019

Geachte mevrouw van de Snepscheut,

Bedankt voor uw beoordeling. We hebben vanaf eind maart ook nieuwe minder valide accommodaties die rolstoel toegankelijk zijn. Misschien is dit nog een goed alternatief voor de Bungalow Type I. Met vriendelijke groet,

Vakantiepark Dennenoord.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 6PETERS21-01-2019

Leuk voor een keer.

Mooi park goede voorzieningen. En met de fiets binnen 15 min bij het strand. Helaas huisje niet schoon. En de oudere receptie dames kortaf en niet kind vriendelijk .

• 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 30-01-2019

Bedankt voor uw reactie.

We vinden het jammer dat uw accommodatie niet schoon was toen u bij ons aankwam. We zullen dit met het schoonmaakbedrijf bespreken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    9Brenda Koster28-10-2018

Super

keurige chalets. Schoon, fris, gezellig en ruim. vriendelijke mensen in restaurant op het park, bij receptie en supermarkt. Rustig park met goede faciliteiten voor kinderen en hond. Loopafstand naar strand is een klein uurtje, het centrum van Den Burg is redelijk dichtbij. Aanrader!! Tot de volgende x!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Marcel Mooijekind05-10-2018

Perfect!

Een heerlijke vakantie gehad op Dennenoord, vriendelijke mensen, keurig onderhouden park, leuke speeltuinen voor de kinderen, midgetgolfbaan en binnenspeeltuin. Ideaal met supermarkt en restaurant op de camping. Wij verbleven in een 6 persoons lodge wat ideaal was. Waren 2 kleine technische mankementen werden dezelfde dag nog adequaat opgelost! Ook een aanrader met de hond, je loopt zo van de camping het bos in. Ligging van het park is goed, dicht bij strand en tussen Den Burg en De Koog in. Komen er zeker nog eens.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Vakantiecentrum Dennenoord, eigenaar/directeur, 16-10-2018

Geachte familie,

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 7anneke peereboom23-08-2018

genoten

het is een kleinschalig park. verwacht er niet te veel van

• 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 16-10-2018

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Kelly14-08-2018

Heel fijn vakantiecentrum

Heel fijn vakantiecentrum. De huisjes zijn altijd netjes en schoon. Mijn hond is helaas met zijn achterpoot tussen de verandaplanken vast komen te zitten, wat hem erg veel pijn deed. De ruimte hiertussen was veel te groot. Ik heb zelf een grote hond, voor kleine hondjes is dit dus al helemaal gevaarlijk. Na dit te hebben gemeld bij de receptie, stond er binnen 5 minuten iemand bij ons huisje om de veranda aan te passen, geweldig! Wat een service! De planken zijn dichter op elkaar gelegd en enkele planken zijn vervangen. Verder is het park voorzien van diverse gemakken; een Spar supermarktje, snackbar, restaurant, fietsverhuur en speelplaatsen voor kinderen. Het personeel is ook heel vriendelijk. Dit jaar voor het eerst wel wat geluidsoverlast meegemaakt 's avonds laat en 's nachts door Franse jongeren. Maar dit hebben wij voorgaande keren eigenlijk helemaal niet gehad. We hebben een leuke vakantie gehad en heerlijk genoten!

Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 16-10-2018

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Fam. Timmerman10-08-2018

Heerlijk verblijf!

Net terug van een verblijf van 12 dagen op vakantiecentrum Dennenoord. Het was er echt heerlijk! Mooie en schone 6 pers. lodge met bedstee. Echt heel erg leuk voor de kinderen. Ook van alles te doen in de omgeving, kortom absoluut een aanrader! Wij komen graag nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

21 tips over Vakantiepark Dennenoord

• bob, 21-04-2014

Wat zeker erg leuk is is de huifkartocht van jan plezier in 1 woord geweldig, en mag u zeker niet overslaan aan een bezoek aan texel. restaurant tessels kwartier in Den Burg is ook een aanrader met name de lamsbout, heerlijk.

• fred, 04-05-2014

kijk vooraf goed welke je villetta je krijg, of zoekt vooraf uit welke nieuw zijn. de prijs is hetzelfde maar is eigenlijk niet eerlijk. verschil is te groot. de texelse paardentram maakt strandritten met een boeren wagen met tweespan. erg leuke koetsier en leuk om te doen.

• steenroth, 03-09-2013

lekker eten bij de Worsteltent, heel dichtbij.

2 vragen over Vakantiepark Dennenoord

• pestam, 06-09-2015

overnachten

wij willen graag 1 nachtje slapen in de buurt van kennissen. wat is de prijs incl. schoonmaakkosten?

• pestam, 06-09-2015

overnachten

Wij willen graag 1 nacht slapen op 10 september, wat kost dat incl. schoonmaak. we gaan fietsen met kennissen dus we zijn er amper.

Groet, Peter Stam

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Direct boeken

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats