Vakantiehuis Den Burg

Meer vakantiehuisinfo

3 reviews over Vakantiehuis Den Burg

• 2018
      10Lidy Hilgerink28-07-2018

Heerlijke ervaring elke keer weer!!!!!!!!

Wij ( mijn zus en ik) zijn hier nu voor de 5de keer weer op Texel geweest in Den Burg. Het is niet vakantiehuis Den Burg maar Vrijzicht op Texel en het vakantiehuis heet Weidezicht. Dat is een heerlijk 4-persoons huis wat achter het huis staat van de eigenaren. Het heeft een prachtig weids uitzicht over de weilanden met veel schapen.Het was weer een heerlijke ervaring en elke keer ontdekken we weer nieuwe dingen, en weggetjes om te fietsen. geweldig!!!

Met vrienden

• 2017
      10Lidy Hilgerink26-04-2017

Heerlijk,rustig groen,mooi Eiland en vakantiehuis

We zijn hier nu voor de 3 de keer geweest en gaan in mei voor de 4de keer naar dit prachtige en rustige eiland. Er is zoveel te beleven en te zien wat natuur en dieren betreft. We zitten in een heerlijk huis, bij de bossen, en dicht bij de zee. Onze gastheren zijn erg vriendelijk en zeer bereid om je van een hele fijne vakantie te laten genieten. ze geven je heel veel rust en zijn er voor je als je ze nodig hebt. Al met al een hele goede aanrader!!

Met vrienden

• Oude reviews

8Meester07-04-2009

Gewoon goed!

Gezellig, warm en comfortabel. Gastvrij, mooie omgeving. Goede kwaliteit. Genoeg ruimte. Prima service.

0 tips over Vakantiehuis Den Burg

0 vragen over Vakantiehuis Den Burg