Hotel Den Burg

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°19°
7,1

56 reviews over Hotel Den Burg in het Nederlands

Angela van der zon brouwer
4-8-2018

Fletcher hotel.Texel is altijd wat te doen.vliegeravond,markt,eco mare.hele aardige mensen,en elke avond bij beach paviljoen gezeten.op het strand kan je bedje en scherm huren.het is er niet duur en heerlijk gegeten.met e-ticket voor 15 euro hele week kan je overal parkeren.en fietsen huren kan overal op hele eiland.kort gezegt heerlijke week gehad wil zo terug😍

Nooit meer.

Marianne Devilee
30-6-2018

Het ontbijt was goed en het personeel zeer vriendelijk. Het hotel mag wel opgeknapt worden. De kamers zijn niet groot en zeer gehorig. Ook maar 1 stoel voor 2 personen. Geen föhn, maar ik kreeg zo een losse föhn mee. Het viel ons tegen.

Fijn hotel en zou er zo weer heen gaan.

Ronald
22-4-2018

Gezellig hotel met nette 2 pers. kamer op 2e etage. Zag er netjes en verzorgd uit.

Mensen die er werken zijn wat stug misschien ( of leek maar zo, dat kan ook) maar zeker niet onaardig !! Ontbijt was echt super netjes en uitgebreid, en werd aangevuld wanneer nodig.

Niet boeken

L. En P.
2-4-2018

Kamer was smerig en heel gehorig. We hebben ruim een uur op ons diner zitten wachten. Geen aanrader.

Nooit meer

Ria
12-3-2018

Wij hadden voor slechts 20 euro p.p. een kamer met ontbijt en daardoor hadden wij niet zo'n moeite met de vreselijk slechte kamer. Enkel glas, geen verf meer op de kozijnen, piepkleine kamer met slechts 1 stoel, badkamer waar je "je kont niet kunt keren", gewoon een oude vieze kamer en heel gehorig. Het bed was wel goed, evenals het ontbijt en het personeel was heel vriendelijk.

Geen warm Texel gevoel..

Maria
26-11-2017

Bij binnenkomst al meteen een muffe geur, niet fris. Ontvangst was ook alles behalve vriendelijk. Zou het zelfs zwaar klantonvriendelijk noemen. We wilden dit hotel voor vrienden boeken maar hebben er direct van afgezien. Wat een drama.. zou er mijn schoonouders nog niet inzetten..

Fijne accommodatie

Marijke
25-10-2017

het leuke aan de accommodatie is dat deze zich midden in de stad bevindt. Je zit meteen in de reuring en alles is dichtbij. Al bij al hebben wij erg genoten van het verblijf en de gastvrijheid. Tips heb ik niet direct behalve dat ik iedereen zou aanraden hier naartoe te gaan.

Gezellig gastvrij hotel. Met uitgebreid ontbijt.

Joan vollebregt
8-9-2017

Gezellig hotel. Goed ontbijt en super lekker diner. Zeer gastvrij. Goede parkeerplaats.

gastvrij,rustig,vriendelijk,schoon

heti
8-9-2017

door overboeking bij Fletcher kwamen wij hier terecht.Wij hadden kamer 1.prima bedden en heerlijk rustig.Het ontbijt prima en werd goed aangevuld.Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

relaxed

brigitte
29-7-2017

We werden erg vriendelijk ontvangen. Goede verzorging.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Den Burg in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Den Burg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Den Burg scoort een 7.05 uit 10 op basis van 56 reviews.