Hotel De Zwaluw

8.5Fantastisch

Nederland, Waddeneilanden, Texel

8.5Fantastisch

Texel

172 reviews over Hotel De Zwaluw

• 10Irma Martelli08-08-2019

Een absolute aanrader! An absolute must!

Zeer vriendelijke eigenaar (s)! We waren bijzonder enthousiast over het geweldige ontbijt. Alles was tot in de puntjes geregeld. Alles was gewoon perfect. De kamer was super (luxe) en niet te vergeten, goede bedden!

Very friendly owner (s)! We were particularly enthusiastic about the great breakfast. Perfectly arranged. Everything was just perfect. The room was super (luxury) and not to mention, nice beds!

I recommend this hotel to everyone. I am very enthusiastic!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Frans van Rijswijk21-06-2019

Het beste op Texel

Maar weer eens een paar fijne dagen bij Fred en Sven gelogeerd 😊 Heerlijk gegeten, een beter restaurant hebben wij op Texel nog niet gevonden !!

Gereisd met partner in juni 2019

• 1Ludo Van de bril30-05-2019

Hoe arrogant kan je zijn....

Hotel rechtstreeks geboekt voor een 5-daagse fietsvakantie op Texel. 2 kamers/4 personen + hondje (mini Malteser). Tot vandaag vinden wij GEEN informatie op de website van het hotel of een hondje welkom is. Dan maar telefoontje met het hotel. De man verzekerde ons dat dergelijk hondje geen enkel probleem kon zijn. Bij aankomst gisteren kwam een norse man ons onmiddellijk - een beleefde 'goedendag' kregen we niet - zeggen dat honden niet toegelaten zijn. Mijn repliek dat ik persoonlijk telefonisch navraag had gedaan, werd afgewimpeld als leugenachtig en onmogelijk. Bij de daarop volgende discussie gedroeg hij zich hoogst arrogant en liet zich verleiden tot beledigende uitspraken. Nooit meegemaakt en hoogst onbeschoft. Onnodig te zeggen dat wij nooit meer in dit hotel zullen passeren. Gelukkig hebben wij in het verleden andere ervaringen gehad, en weten dat dit figuur niet representatief is voor de bevolking op Texel.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10DJ22-10-2018

Fantastisch!

Leuk sfeervol hotel, mooie schone ruime kamers, uitmuntend ontbijt en diner (echte aanrader om te reserveren!) huiselijk, warm, maar toch professioneel!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Reinou10-09-2018

Gastvrij en rustgevend

Geweldige plek op Texel, een super host met oog voor detail en een heerlijk ontbijt!

zeker terug komen

Gereisd met partner in september 2018

• 10Rob en Kitty18-06-2018

Doen!

Gastvrij, prachtige luxe kamers, heerlijk dineren in de Brasserie, no nonsense.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Fam Keurhorst02-06-2018

Super Hotel, wij hadden een appartement,prachtig mooi en super schoon,komen zeker terug,heren, super bedankt

Gereisd met partner in mei 2018

• 2017
    10v.d.Boogaard08-07-2017

Texelse top locatie!

Een keurig en vooral schoon appartement, net alles nieuw gebouwd en voorzien van alle luxe die men zich kan voorstellen. Dit bedrijf is vijf sterren waardig. Heerlijk kunnen genieten van het luxe en zeer uitgebreid ontbijtbuffet, en dat alles in hetzelfde gebouw. Brasserie is een must, hier krijgt men smaken en combinaties te proeven die men niet snel vergeet, dit is in één woord geweldig. Geen hoogdraaverij, maar gewoon heerlijk normaal, en geen kapsones gedoe. Ook voor vragen en problemen is er altijd iemand te bereiken, waren hier dan ook erg blij mee, met de direct geboden hulp van één van de eigenaren. Kortom, dit is voor een adres waar men op Texel Niet omheen kan, en wil. Wij zijn in september weer van de partij om het nog eens een keertje weer dunnetjes over te doen. Wij kijken er nu al naar uit........

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Wim en Berty03-07-2017

hotel De Zwaluw een aanrader

Ook dit keer was ons verblijf in een woord geweldig. De vriendelijkheid, het ontbijt, het diner, het appartement, de rust, alles wordt er met plezier voor de gasten gedaan.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10B. Westerduin27-06-2017

Geweldig!!

Een prachtig hotel en appartementencomplex! Zeer vriendelijke gastheren! Geweldig ontbijt. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd in juni 2017

Texel

14 tips over Hotel De Zwaluw

• Petra Arens, 12-05-2014

Wij vonden Ecomare echt een aanrader. Voor het eten hoef je de deur niet uit, je kunt beter gelijk halfpension boeken.

• Fam. Van Lunteren, 13-01-2014

Vroegtijdig boeken, want het is er vaak vol, en dan moet men helaas ergens anders eten.......wel een goede tip van de gastheren aannemen, die werken erg met hun collega's samen.....

• annemarie, 26-10-2013

Huur electrische fietsen bij bijv. Kikkert.....wij zijn het hele eiland rond gefietst, met de fiets zie je echt veel meer en kom je op de mooiste plekjes. Electrisch, omdat je dan net wat meer energie overhoud om te genieten ;-)

1 vraag over Hotel De Zwaluw

• Tonny, 05-04-2015

Hondjes

Wij hebben een cavalier king Charles hondje mogen er honden in het hotel? En is er een lift aanwezig?

Jack van Beest, 12-04-2015

In het hotel zijn honden niet toegestaan maar in de appartementen is dit geen probleem en als je met 2 personen gaat is een appartement op de gegane grond een goede accomodatie

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out