Hotel De Zwaluw

143 reviews over Hotel De Zwaluw in het Nederlands

Fantastisch!

DJ
22-10-2018

Leuk sfeervol hotel, mooie schone ruime kamers, uitmuntend ontbijt en diner (echte aanrader om te reserveren!) huiselijk, warm, maar toch professioneel!

Gastvrij en rustgevend

Reinou
10-9-2018

Geweldige plek op Texel, een super host met oog voor detail en een heerlijk ontbijt!

zeker terug komen

Doen!

Rob en Kitty
18-6-2018

Gastvrij, prachtige luxe kamers, heerlijk dineren in de Brasserie, no nonsense.

Fam Keurhorst
2-6-2018

Super Hotel, wij hadden een appartement,prachtig mooi en super schoon,komen zeker terug,heren, super bedankt

Texelse top locatie!

v.d.Boogaard
8-7-2017

Een keurig en vooral schoon appartement, net alles nieuw gebouwd en voorzien van alle luxe die men zich kan voorstellen.

Dit bedrijf is vijf sterren waardig.

Heerlijk kunnen genieten van het luxe en zeer uitgebreid ontbijtbuffet, en dat alles in hetzelfde gebouw.

Brasserie is een must, hier krijgt men smaken en combinaties te proeven die men niet snel vergeet, dit is in één woord geweldig.

Geen hoogdraaverij, maar gewoon heerlijk normaal, en geen kapsones gedoe.

Ook voor vragen en problemen is er altijd iemand te bereiken, waren hier dan ook erg blij mee, met de direct geboden hulp van één van de eigenaren.

Kortom, dit is voor een adres waar men op Texel Niet omheen kan, en wil.

Wij zijn in september weer van de partij om het nog eens een keertje weer dunnetjes over te doen.

Wij kijken er nu al naar uit........

hotel De Zwaluw een aanrader

Wim en Berty
3-7-2017

Ook dit keer was ons verblijf in een woord geweldig.

De vriendelijkheid, het ontbijt, het diner, het appartement, de rust, alles wordt er met plezier voor de gasten gedaan.

Geweldig!!

B. Westerduin
27-6-2017

Een prachtig hotel en appartementencomplex! Zeer vriendelijke gastheren! Geweldig ontbijt. Wij komen zeker nog een keer terug!

Kan niet beter!

Tineke
23-6-2017

Op loopafstand van De Koog staat dit heerlijke,superschone hotel.De eigenaren willen je met alles helpen(spelen zelfs als tolk als t nodig is)

Sfeervol en kleinschalig hotel met prachtige hotelkamers. De kamers zijn prachtig ingericht en keurig schoon. Het eten in de brasserie is een smaakbeleving, heerlijke streekproducten en lekkere wijn. Bij het hotel is een mooie tuin, hier heerlijk loungen op de zomeravonden met een drankje.

Wil je een keer iets anders, binnen drie minuten ben je in de Dorpstraat van De Koog. Hier zijn leuke restaurants, kroegjes, souvenir- en kledingwinkels. Even doorlopen en dan ben je op het strand, heerlijk!

walravens patrick
30-8-2016

Hele leuke acomadatie met hele fijne en attente gastheren !!!!!

Fantastische gastronomische keuken met een goeie kok en een leuke en grappige ober .

We hebben een aantal aanbieders voor De Zwaluw voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zwaluw in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zwaluw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.