Appartement De Zeedistel ***

We hebben een aantal aanbieders voor De Zeedistel voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement De Zeedistel in het Nederlands

Leuk appartement

Linda, 6-6-2017

De Zeedistel is een vrij klein appartementencomplex zonder faciliteiten zoals een zwembad, dagelijkse receptie e.d. De ligging dichtbij centrum en strand is prima en op het appartement is weinig aan te merken. Genoeg ruimte en alles wat je nodig hebt voor een korte vakantie is aanwezig. Contact met eigenaars/beheerders is minimaal, maar dat was voor ons geen probleem.

Super goed App

Patrick, 4-5-2017

App is goed ingericht en schoon. Zelf beddengoed meegenomen maar dit kan je ook huren bij de receptie. App ligt op 40 meter van de winkelstraat van de Koog en het strand op 300 meter. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima appartement niets op aan te merken, alleen s nachts komen er wel altijd groepen jongeren door de straat die je goed kan horen, verder geen aanmerkingen op dit complex!

We hebben een aantal aanbieders voor De Zeedistel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Zeedistel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Zeedistel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Zeedistel scoort een 8.46 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: